raskaana, ei raskaana

eli tämänlainen kysymys olis: Olen aivan varma että raskaana ollaan, mutta... ensin testit näytti vaan negaa, sit todella vaalea viiva. tämän jälkeen alkoi menkat, ei kuitenkaan normaalit vaan tavallista niukemmat. menkkojen loppupuolella testi näytti negaa, joten ajattelin, et oli siinä sitten! Oireet jatkui kuitenki ja odotin viikon ja tein 2 testiä, jotka positiivisia!!! Taas alko kuitenki menkat, taas niukemmat ja testi nega. Voiko olla et testi ei näytä positiivista kuukautisten aikana vai mistäköhän kyse? Ensimmäisestä lapsesta oli myös kahdet menkat, mut sillon en testaillu menkkojen aikana.
 
Sartsa83
Tiesitkö että raskausaikanakin voi tulla kuukautisia muistuttavaa vuotoa? Sitä voi tulla koko raskausajan tai alkuraskauden. Kummityttöni äidillä oli normaalit kuukautiset KAKSI kertaa ennen kuin hän plussasi kummitytöstä rv 8. Joten ole huoletta. Olet raskaana. Muistathan soittaa neuvolaan ja varmistaa sen vielä sieltä ja lääkärin luona on hyvä käydä. :)
 
Tuo mitä Sartsa sanoo, on ihan totta, mulla tuli ekassa raskaudessa vuotoa alkuvaiheessa ja luulin keskenmenoksi. Mutta se mua tossa mietityttää että pitkänkin ajan jälkeen on testissä nega sen jälkeen kun oot jo plussannu. Kun se testi mittaa sitä (en muista tarkkaa nimee) raskaushormonia tai siis reagoi siihen, ja sen määrän pitäis kyllä kasvaa sitä mukaa, kun tulee viikkoja lisää. Eli suosittelen ottamaan neuvolaan yhteyttä, että pääset ihan kunnolla tutkimuksiin. Toivotaan, että kaikki on hyvin! :flower:
 
kiitos kaikille vastauksista! ollaan tästä miehen kanssa tänään puhuttu, et jos ei tärpänny ni koitetaan vaan uudestaan, vaikka ei ensin vielä toista lasta pitäny yrittää, mut ehti jo innostua ajatuksesta! tiistaina neuvolaan, sitten selviää!
 

Yhteistyössä