Raskaana?Auttakaa tietämätöntä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pienityttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pienityttö

Vieras
Tilanne on siis tämänmoinen
Olin kuumeessa 3.1-6.1 jonka takia ? kuukautiseni myöhästyivät . Menkkojen olisi pitänyt siis alkaa 4.1, mutta alkoivatkin 7.1 . Kierto on aina ollut 28 päivää.Ehkäisyä ei käytetä kun lapsi ois terve tullut (:

Eilen menkkojeni olisi pitänyt alkaa (laskin 7.1 -> 28 päivää eteen päin . ) eipäs ole vieläkään tulleet . Mietinkin että koska viime kierto venyi 28 päivästä 32 päivään voisiko tämänkin kierron pituus sitten olla myös 32 päivää?

Vai voisinkohan olla raskaana ? rintoja aristaa ja mahassa on tuntunut "nippailuja" ja olin jo viime viikolla varma että nyt ne menkat alkaa....Mene ja tiedä.
Kannattaiskohan testata?

eiks niitten ny ois pitäny alkaa vasta tänään jos kierto on 28 päivää? mutta voit olla raskaana tai sitten kierto vaan on pitempi, testaamalla selviää, testi on melko varmasti jo positiivinen jos on ollakseen

Siis aina kun harrastaa suojaamatonta seksi on mahdollisuus raskautua..! Mitä niitä testejä säästeleen ku ne on niin halpojakin..tee testi huomenna, jos näyttää negaa eikä menkkoja kuulu tee uus testi parin päivän päästä. Halpis testit joita saa ihan normi kaupoista on mielestäni parhaita.

Mä olen testaillut vasta, kun menkat on olleet about viikon myöhässä, kun en ole koskaan tajunnut näitä, jotka eivät malta odottaa edes siihen ekaan myöhästymispäivään. Jos ei ole raskaana, se selviää kyllä ihan ilmaiseksikin ja ilman raskaustestin noutovaivaa. :D Mutta jos ei menkkoja ala kuulua, niin sitten testi. Oireet kuulostavat kyllä samalta kuin mulla kahden raskauden alussa, toivotaan, että tärpäsi. :)

Kyllä se mun laskujeni mukaan 7.1 28 päivää eteenpäin on 3.2 ? :o No ei niitä tänäänkään kuulu ... Testin tekisin vaikka heti mutta kauppaan on päälle 30km joten en viitsis turhaan ajaa kaupunkiin kun maanantaina kuiteskin oon töihin menossa .

Häirittee vaan ..

Ne on vähän niin ja näin. Eli voi olla että olet, voi olla että et ole. Mulla on tuollaista ollut joka kuukausi melkein, paitsi silloin kun plussasin. Ei ollut mitään oireita tai tuntemuksia. Mutta testaa ihmeessä jos vaan siltä tuntuu. Näitä ei oikein etukäteen voi mistään tietää. Toivotaan että tärppää :)!

jos on 28 vrk kierto niin se on tasan neljä viikkoa, SIIS menkat alkais aina samana viikonpäivänä. eilen siis oli kierron 28. päivä, tänään olis seuraavan kierron eka päivä(eli se päivä kun menkkojen pitäis alkaa).

jos siis sun menkkojen olis pitäny alkaa eilen niin sun kierto on vaan 27 päivää pitkä.

Siis joo anteeks 27 päivää on kierto (:
Mulla ei oo aikasemmis kierrois ollu ikinä rinnat kipeenä , eikä mitään nippailuja .
Testailen sitte maanantaina jos ei oo alkanu...

Yhteistyössä