Raskauden mahdollisuudesta, tietävät kertokaahan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entiedä

Vieras
Kierto ollut säännöllinen, keskimäärin 30 päivää. Edelliset menkat alkoivat 7.5.
Seksiä 17 ja 18.5.
Menkkojen olisi pitänyt alkaa viime lauantaina 7 päivä, mutta eivät ole vieläkään alkaneet. Lauantaina testasin, mutta oli nega.
Menkkamaista jomottelua välillä, tissit aristaa. Ovislimamaista vuotoa tullut nyt viikon aikana muutamia kertoja.
Perjantaina luulin, että menkat alkaa, kun pienen pientä veriviirua tuli tuon liman seassa. Eipä sitten alkaneetkaan.
Voiko olla mahdollista, että olisin raskaana?

Jos sulla on säännöllinen 30 päivän kierto, niin sun menkkojen olisi pitänyt alkaa jo 5.6. Nyt sulla on siis kp36 menossa. Luulen että olet raskaana, teeppä testi uudestaan.

Miten mä olin merkannut kalenteriin, että lauantaina! :) Säännöllinen on ollut juu tosin 29-30 päivän välillä.
Mutta jos ovulaatio on ollut myöhäinen, miksi ne limat ei sitten lopu. Normaalisti mulla tulee kunnon klimppi limaa ja tiedän suunnillen ovulaatioajankohdan. Sen jälkeen limaa ei enää tule ja jossain vaiheessa alkaakin menkat.

Kauppareissun jälkeen kävin vessassa ja luulin että menkat alkaa, kun tuli verensekaista vuotoa. Siihen se sitten taas jäikin... Ehkä mä joudun sen testin aamupissasta tekemään.