raskaana?? apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja desperate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

desperate

Vieras
Voisinko olla raskaana, kun mulla on nyt jo jonkin aikaa ollut rinnat aika kipeät ja arat (ja kasvaneet jonkun verran), usein vihloo oudosti alavatsasta. Myös pahoinvointia ja väsymystä on ollut ja tuntuu että hajuaistikin olisi jotenki terästäytynyt, haistan kauheen helposti erilaisia hajuja. Olen tehnyt useita raskaustestejä, jotka on kuitenki näyttäny negaa ja menkatkin tulleet aina ajallaan mutta paljon niukempina kuin ennen. Voisinko olla raskaana? En ole harrastanut ikinä seksiä mutta sormetusta on tapahtunut joskus helmikuussa viiimeksi. Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisin raskaana, mutta olisko joku mahdollisuus esim olllut tulla tuosta sormetuksesta jos jätkällä on ollu jtn spermaa sormissaan tai sitten oon tullut jostain saunan lauteilta tai vessanpöntöstä?:D:D ja olen 20 vuotias.

Voisinko olla raskaana, kun mulla on nyt jo jonkin aikaa ollut rinnat aika kipeät ja arat (ja kasvaneet jonkun verran), usein vihloo oudosti alavatsasta. Myös pahoinvointia ja väsymystä on ollut ja tuntuu että hajuaistikin olisi jotenki terästäytynyt, haistan kauheen helposti erilaisia hajuja. Olen tehnyt useita raskaustestejä, jotka on kuitenki näyttäny negaa ja menkatkin tulleet aina ajallaan mutta paljon niukempina kuin ennen. Voisinko olla raskaana? En ole harrastanut ikinä seksiä mutta sormetusta on tapahtunut joskus helmikuussa viiimeksi. Tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisin raskaana, mutta olisko joku mahdollisuus esim olllut tulla tuosta sormetuksesta jos jätkällä on ollu jtn spermaa sormissaan tai sitten oon tullut jostain saunan lauteilta tai vessanpöntöstä?:D:D ja olen 20 vuotias.

Ehdottaisit että menisit lääkäriin, jos epäilet, että et ole kunnossa. Raskaana tuskin olet, koska et ole harrastanut seksiä.
On ihan luonnollista, että rinnat kasvavat muutenkin , kuin raskauden yhteydessä, vaikka tietysti hitaammin, ja ne voivat olla useista syistä kipeätkin.

Viimeksi muokattu:
myös sama asia että voiskohan olla tai emt.. Olen varattu ja alusta asti kun tavattiin ja olemme harrastaneet yhdyntää
ja ilman suojaa ja mieheni on aina päästänyt sisälle.. Mutta nyt on menkat pahasti myöhässä... mutta emmäsit tiedä
et jos en ole niin onko mussa jotain vikaa vai miehessäni...? Mut eiks spermanäytteestä tietäis.? Paljon maksais.? Ja
missä sen voi tehdä.? Ja sit kun toi mun alapää on alkanut polttelee ja kutisee.? Ja kiva kun mies puutteessa ja kun yrittäcä niin musta vaan tuntuu että se työntäis tulikuumia puukkoja mun sisälle mikä autteis ja paljon maksais.?

Alavatsan vihlominen, huono olo ja väsymys voivat viitata myös sukupuolitautiin, joka voi sählätessä tarttua myös käsien/suun kautta. Jos sormettamisesta tulisi raskaaksi, niin pitäisi tyypillä olla laukeava sormi.

Nämähän ovat selviä poikien kirjoittamia pilaviestejä. Ei kukaan naispuolinen voi olla noin tietämätön... Sormista raskaaksi?!!

Kivaa kesää pojille - onko ikänne noin 10 v?

Yhteistyössä