Raskaana? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iloinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iloinen"

Vieras
Hei. Olen varma olenko onnellisesti raskaana.
Päivä yhdynnän jälkeen munuaisten kohdalla alavatsassa tuntui tosi kovaa kipua ja se olikin herkkä koko päivän. Nt on koko viikon ollut mahssa sellaista vihlovaa kipua. Huonoa olo ei ole ollut kuin kerran, rinnat ovat kasvaneet mutta eivät arat. Olen ollut aivan älyttömän väsynyt ja tuntuu ettei töihin jaksaisi ja töiden jälkeen olenkin nukkunut heti sellasiet 5 tuntia.

Tein raskaus testin, mutta miinustahan se näytti. En jaksaisi millään odottaa 3 viikkoa että voisin tehdä testin uudelleen niin siloinhan se varmasti näkyisi olenko raskaana vai en :P

Hei. Olen miettinyt tässä jo jonkin aikaa että mahdanko olla raskaana. Syön kyllä e-pillereitä mutta niiden muistaminen on hakusessa. Harrastamme poikaystäväni kanssa usein seksiä ja toissa viikolla sitten tuli omituiset vatsa kivut. Välillä menkkakipumaisia,välillä vihlovaa tai sitten pelkkää kivun tunnetta. Ja menkkoja ei siis ole ollut. Myös pahoinvointisuutta on. Olen koko ajan väsynyt ja kiukkuinen. Testiä en ole tehnyt,mutta voisiko se olla mahdollista että olisin vaikka on nuo pillerit ?

Yhteistyössä