Raskaana. Alavatsaa kirvelee ja polttaa, kipu tulee aaltomaisesti. Suppareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Jo kolmatta kertaa raskaana, mutta tämmöstä ei ole ollut ikinä! Alavatsalla vasemmalla puolella kohta joka kipuilee tosi rajusti. Kipu on repivää ja polttavaa ja tulee ja menee.. Voiko supistus keskittyä vaan tiettyyn kohtaan? Lääkärissä on pois suljettu tulehdus sun muut. Mitä ihmettä tämä on?? Kipu on verrattavissa sisäisestä verenvuodosta aiheutuvaan kipuun:/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
rv.29. Viime yönä tuo repivä polttelu piti hereillä, eikä kärsinyt kääntää kylkeä ilman miehen apua. Onneksi mulla lääkäri ensi viikolla.

Kyllä kuulostaa suppareilta mun korvaan.Kovettuuko maha silloin?Kyseessä voi olla myös munasarjakysta joka tulee joskus raskauden aikana.

En osaa yhtään sanoa kovettuuko. Kipu on niin kova, etten ole keskittynyt tarkkailemaan. Ja maha on muutenkin tosi pinkeä:/ Olo on kuin ensikertalaisella tämän raskauden kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Jos jatkuu vielä tänään, mene lääkäriin. Ei kuulosta suppareilta, mutta esim. munasarjakystalta tai munasarjan kiertymältä joka tapauksessa.

Mulla vasemmalta puolelta poistettu munanjohdin kokonaan, Voiko munasarja silti kiertyä? Ja kipu ei ole koko aikaista. Tuo kystä kyllä voisi natsata.. Kipuilua on on ollut jo pidemmän aikaa. Lääkäri laittanut kohdun kasvukipujen piikkiin.

Kandee mennä lääkäriin tarkistuttamaan mitä on. Ettei oo vaan arpi revenny siitä mista se munasarja on poistettu. Onko vauva liikkunut normaalisti? Kystaa saattaisin miekin veikata mut lääkärissä se selviäisi.

Yhteistyössä