Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

hei, jos joku haluaa tulla mukaan ensin tiputtamaan kympin niin tonne kymppi pois kesään mennessä kaivattas enempi keskustelia (ainakin mie joka en yksin pysty tähän urakkaan...) vaikkei pudotettavaa ihan kamalasti ole, on se ison työn takana kun meinaa yksin loppua into..elikkäs sinnekkin saa tulla mukaan...=) jostainhan se on aloitettava ja 10kiloakin on jo iso harppaus eteenpäin =) hienosti ootta saanu liikkeelle homman, kisumisu: hienoa tiputusta!
 
Hei! luin tän koko viestiketjun.. ja aivan pakko laittaa tänne teille yks osoite.. nimittäin FitLinen verkkokauppaan, missä on muutenkin paljon tietos painonhallinnasta =)
Tuotteista on ollut niin paljon apua etten osaa edes sanoin kuvailla..
sekä minulle että monelle tuttavalleni =)
Mutta tässä tää =) : http://fitline.com/?TP=5163256&cid=72
 
Huh minkä hintasia tuotteita. 5energiapatukkaakin melkein 20?, kaupasta saa puolet halvemmalla. Mulla oli eilen luvallinen taukopäivä laihiksesta ja isäntä tänään tekee vielä juustosarvia ja omenapiirakkaa joten huomenna taas ruotuun...Huomenna myöskin salipäivä, mutta puntarille en uskaltaudu huomenna :LOL:
 
Eihän vajaa 4?/päivä oo paha hinta omasta terveydestä?? ;) Ja noissa energiapatukoissa on se jännä juttu että ne oikeesti toimii! :) Olen itse tiputtanut kyseisillä tuotteilla painoa ja saanu terveyteni takasin :) ja nähnyt monen muun tekevän samoin :) eikä terveyttä voi mielestäni mitata rahassa :)
Mutta zemppiä painonpudotukseen :) toivottavasti saatte kaikki hyviä tuloksia :)
:wave:
 
Eilisen punnitustulokset tässä:

Lähtöpaino 113,2kg
Paino nyt 109,5kg
Pudotusta viikossa 900g
Pudotusta yhteensä 3,7kg

Eli itsellä motivaatio korkealla, edelleen vaan odotan liikuntakärpäsen puremista. Varsinkin kun tuolla ulkona on nyt niin kylmä ettei sinne tarkene mennä :kieh:

Itse suosittelen kyllä kovasti näitä painonvartijoiden pisteitä muillekin, kun mitään ei tarvitse itseltään kieltää :) eli kaikkea saa syödä!
Itsellä vielä viikko jatkuu tätä maidotonta ruokavaliota pojan allergiaepäilyn vuoksi, sitten taas saanpi maitotuotteita käyttää. Oonkin alkanut haaveilemaan raejuustosta :LOL: kummasti on tullut sitä ikävä, kun ennen sitä päivittäin syönyt. Nautintonsa kullakin ;)

Tsemppiä kaikille, ja paljon miinuskiloja meille kaikille :heart:
 
Hei!
Eipä ole tullu kirjoiteltua. Välillä paino kävi 86 kilossa ja nyt on 85 kiloa. No, mutta vyötärön ympärys on kavennut 2 cm. Pitäisi yrittää ahkerammin kirjoitella. Huomenna ois yhet synttärit edessä.

Tsemppiä kaikille!!
 
motivaatiopulaa löytyy... vaa´alla en oo käyny, salilla en oo käyny (auto sanoi poks, mikä lie vika) ja syömisiäkää ei oo tullu nii katottua... No parina päivänä on sämpylöis ollu salaatinlehdet ja muuten oon leivistä syönytkin näkkileipää ilman päällisiä
 
Täällä Olis yks äippä Tuusulasta,jolla olis reilusti painoa tiputettavana!!

Kävisin mielelläni salilla jne....
En vaan saa yksin lähdettyä.... :ashamed:

Jos joku kaipaa treenikamua ja asuu suht lähellä,niin yhteyttä vaan ottamaan! =)
 
hitaasti mennään täälläkin, mutta TOIVON että tulos on enemmän pysyvä kun kilot ei karise niin hurjaa kyytiä B)
aamulla vaaka näytti 106.2kg
saahan nähä miten käy. jännä että heti kun paino putoaa niin siitä saa uutta potkua vaan jos junnaa paikallaan niin heti tullee semmonen: ARGH-nyt avaan sipsipussin- fiilis.
eli kataja, mäki olisin halunnu alkuun nopeeta pudotusta.. vaan katellaan, jospa se tästä! :hug:
 
Kisumisu83:Täälläkin Tuusulassa olis uimahallin kuntosali ja toi ihan naisille varta vasten tarkotettu,mutta en vaan saa yksin lähdetyksi,kun en ole ikinä salilla käynyt... :/

Olen kerännyt rohkeutta,mutta en vaan saa lähdetyksi....perkules :eek:
 
Hei, tulisin kanssa mukaan! :) Elikkäs olen kohta 23v yhden tytön (1v3kk) äiti keski-suomesta ja mulla pituutta 165cm ja painoa noin 102kg. Tänään tein päätöksen TAAS, että alotan urheilun, ruokavalioo oon jo muuttanut enempi kasvispainotteisempaan ja ateriakokoa pienentänyt. Aijemmin jo alotin kuntoilu-urakan (päivällä 30min kävely,illalla noin 50min kävely juoksumatolla), mutta rattaitten renkaat sano sopparin irti, sit ollaan tytön kans sairastettu vuorotellen ja sit oli ne kauheet pakkaset... Noh nyt yritän uudestaan. Olen aina ollut vähän pullukka ja tuossa 3-4vuotta sitten sain painoni tippumaan 69kiloon, josta nousi 76kiloon ja sit tulin raskaaksi. Nyt se paino vaan pikkuhiljaa nousee, vaatteet ei mahu ja blaah.. :ashamed: En omista puntaria,mutta käyn sit joskus jossain aina kurkkailemassa painoa, mutta eniten seuraan noita senttejä... Katsotaan nyt miten tää alkaa lähtee.... Nii ja siis mulla ois tavotteena päästä alkuun tonne 80kg alapuolelle.
 

Yhteistyössä