Raskaan sarjan laihduttajia mukaan? (30kg -->)

Heips kaikille!

Etsin muita yhtä "tuhteja" naisia mukaan laihduttamaan, tyyli vapaa :) Itse olen 26v 3 lapsen äiti Järvenpäästä. Lähtötilanne ma-aamuna 170cm/106.3kg, tavoite 60kg joten matkaa oli -46.3kg. Tarkoitus jättää herkut minimiin, lisätä liikuntaa (kävely,kuntosali,uinti), muutenkin keventää ruokavaliota ja rytmittää sitä + lisäapuna allit.

Löytyykö muita isopainoisia joukkoon jos yhdessä tsempaten lähtisi painot nopeammin alas :)
 
Minkälaiset suunnitelmat sulla on millä lähdet liikenteeseen? Mä tosiaan jätin esim sipsit,pizzat,hampurilaiset kokonaan pois ja minimiin karkin ja limsan eli joskus saan maistella mutta ei pussia/pulloa kerralla ja ruuasta kermat ja pekonit pois :) Kuntosalille yritän päästä muutaman kerran viikossa ja uimaan myös, lisänä koiran kanssa kävelyä. Ensimmäiset 2 kuntosalikäyntiä takana, huomenna kolmannen kerran menossa =)
 
Aloitin syksyllä koiran kanssa pitkillä lenkeillä ja tietty katoin mitä suuhun pistin. Sitten tuli nää kauheat pakkaset ja paino taas jämähti! Onneksi ei ole lisää tullu! Salaattia yritän syödä niin paljoin kun mahdollista :D
Kuntosali vois olla ihan kiva kokeilla, mutta osaakohan niitä laitteita käyttää??? Meillä ei mitään ohjattua toimintaa täällä...
 
Täällä olis eräs laihdutuksen epäonnistuja.. monia yrityksiä ja huonosti päättyneitä innostuksia takana mutta jotain pitäis nyt oikeesti tehdä!! :kieh:
Rakastan ruokaa ja tietty kaikkea epäterveellistä.. liikua en jaksa kummemmin, koiran kans tietty tulee jonkun verran köpöteltyä. :ashamed:
Mitoissa löytyy n. 172cm ja 110kg ja kohta 30v. Huima tavoite olis mulla myös se n. 60kg jota joskus olinkin ennen raskaaksi tuloa.. poika syntyi 2003 ja edelleen on ruhossa mukana raskauskilot + extraroippeet.
Painonvartijat on todella tuttua hommaa eli jos kotikonstein yrittäisin pienentyä hieman muokatuilla PV-ohjeilla ja pakko toki liikuntapuolta olis yrittää lisätä. Pitäis vaan jotenkin päättää että NYT eikä joskus sitte.. mutta miten sais sen päätöksen tehtyä? :attn:
Ja asiaa hankaloittaa tavallaan myös tsemppikaverien puute.. ei oikein oo ollu kavereissa vastaavassa tilanteessa olevaa, eli ei oikein ole ketään jolle tilittää onnistumista tai epäonnistumista, jakaa iloja ja huolia.. :|
Noh, tässäpä jotain minusta :flower:
 
Itsestään pitäis jotenkin ottaa niskasta kiinni =) Kyllä mulla toi liika syöminen vaikuttaa eniten...
Sittenkun päättää laihduttaa ja paino ei putoakkaan joku viikko, niin minä ainakin masennun ja lopetan yrittämisen :(
 
Ah, kuinka tutun kuuloista.. sehän se onkin että sitä on liian vaativa itseään kohtaan, minä ainakin. Heti kun vastoinkäymisiä niin "Hello, jääkaappi!" ja sen kanssa treffit pitkän kaavan mukaan..
 
saisko tähän ketjuun tulla mukaan.olen 3lapsen äiti hesasta,ja monen monta kertaa yrittänyt painoa tiputta ja aina se meneee pipariksi.paheena mul on kaikki herkut joita nyt koitan välttäää,päivisin menee ihan ok ku töis on,mutta illalla kun kaikki lapset on nukkumassa alan rohmuamaaan sitten esim.leipäää vaikka ei välttämättä ois edes nälkä vaaan kun tekeee mieli vaaan mussuttaa jotain.pituutta mul on 156 ja painoa niiinkin paljon kun 98.5 olen siiis nyt saanu jopa 2kg tiputettua.
 
Huomenta ja tervetuloa mukaan =)

lapinonni: Mä käyn itse uimahallin kuntosalilla ja siellä jokaisen laitteen vieressä on ohjeet miten käyttää niitä. Vielä osaa en ole opetellut ohjeista mutta jos jotain ei hoksaa niin kyllä muut auttaa.

pätkiss: Mulla on kanssa toi iltasyöminen paheena, mies oli viime vuoden armeijassa joten illat tuli mässäiltyä kun lapset nukahti. Nyt päässyt jo siihen et vain muutamat leivät saa syödä illasta, mutta tavoite on ettei syö enää mitään lasten iltapalan jälkeen vaan pesee hampaat samaan aikaan =)

Berdita: Se aloitushan vaikenta onkin samoin kuin olla erossa niistä herkuista. Mulla on pitkänmatkan tavoitteet noi 60kg ja sen jälkeen jos pääsis rintojen pienennysleikkaukseen =) Sitten viimesenä tupakanpolton lopetus. Pienennysleikkauksessa on painoindeksin oltava max30 ja mieluummin sit sais painon alas asti ennen mitään leikkausta
 
Heippa vaan!

Assnko änkeä mukaan joukkoon?
Yritin etsiskellä tsemppikaverieta alkuviikosta, mutta ei se sitten ottanut oikein tulta alleen. Ja nyt löyty tää samanhenkisten porukka!

Itse olen kanssa 26v. neitonen uudeltamaalta. Maanantaina käynnisty projekti jolloin oli 164cm /106,2kg. Tavoitteena myös BMI 25, mutta siihen menee kyllä aikaa.
Mulla on myös samaa vaivaa, että pienikin retkahdus niin heitän hanskat tiskiin. Helpompi olla kokonaan ilman karkkeja/herkkuja. Tietää et kun yhdenkin karkin laittaa suuhun niin siitä se sit repsahtaa *huoh*

No, nyt on 2 päivää mennyt hyvin. Aamulla puuroa, kahvitauolla hedelmä, töissä lounaaksi kevyt keittoateria + ruisleipä, kotona broileri salaattia, iltapalaksi marja-jogurtti smoothie.

-Noopu-
 
Tervetuloa mukaan Noopu!
Oletko mistäpäin tarkemmin jos välimatkaa ei olisi kauheasti treenaamista varten? Mulla toi aamupala on varmaan vaikein urakka... 2 ihan normi kotiruoka-annosta syön päivässä + leipää eli rehupuolta pitää myös lisätä ja annoksia pienentää...
 
Hei!
Minä voisin tulla mukaan tähän pinoon. Painoa pitäisi pudotta n. -30kg. Pituutta ei ole kuin 157cm ja painoa kertyny 85kg. Kolmen lapsen äiti minäkin ja se ilta syöminen on ongelma. Aamupäivä ja iltapäivä sujuu ihan hyvin, mutta ilta tuo syöpöttelun mukanaan.
 
Moi!
Täältäkin yksi pudottaja liittyisi mielellään teidän joukkoon!

Painonvartijoiden pisteitä laskeskelen taas tauon jälkeen, kun sain niillä ennen raskautta 13kg pois helposti. Nyt kaikki kilot on tulleet takaisin, ja vielä pari ylimääräistäkin :(
Pituutta mulla on 170cm, ja painoa tänä aamuna 113,2kg. Ensimmäinen tavoite on saada paino alle 100kilon, sen jälkeen sitten jonnekin n.70kg.
Pikku hiljaa lisäilen liikuntaa tämän ruokavaliomuutoksen lisäksi. Oman haasteensa tähän laittaa myös se, että olen maidottomalla ruokavaliolla pojan maitoallergiaepäilyn vuoksi. Poika 10kk, ja imetän siis vielä päivisin, kun ei tuo poika tuttipullosta koskaan ole oppinut kunnolla juomaan.. Aika lailla karsii syötäviä, kun maitotuotteet siis pannassa.. :( mutta mitäpä sitä ei poikansa vuoksi tekisi :heart:
Ja muutenkin painoa täytyy saada pois, huomaa jo lattialla leikkiessä että sitä on todellakin liikaa :(

Mutta tästä tämä elämäntaparemontti nyt alkaa, tsemppiä teille muillekin! :flower:
 
Pätkiss, kuulostipa ihan mun kirjottamalta.. =) Se on kumma että eihän sitä nälkään syö vaan siks ku tekee mieli.. ja ku oon kolmivuorotyössä ja monesti päivät yksin niin kyllä on kaikenlaista mässättävää aina. Minkä ikäisiä lapsia sulla Pätkiss on?
Näistä tavoista pitäis yrittää päästä eroon ja keksiä muuta tekemistä. Ruoasta/jääkaapista on tullut se paras kaveri, se on aina siellä kun tarvit..
Oon aatellu jotai spinningiä, vesijumppaa tms. Oon vaan niin huono yksin lähteen, viihdyn hyvin kotona. Sekin tosin johtuu siitä että oon niin tottunu oleen kotona, ettei osaa enää lähtä ku töihin :|
 
Huoh...

Taas peruin jumppatunnin, ei vaan saa otettua itseään niskasta kiinni.
Mä tykkään tosi paljon liikunnasta ja viime syksynä kävinkin spinningissä 2-3 kertaa viikossa + tanssitunnilla. Lokakuun lopussa olin pienessä kolarissa ja selkään vähän sattu. Siihen sitte jäi liikunnat.

Nyt sitte on olu kaikkee muuta harmia. Sain km:n viime vuodenvaihteessa ja olo on hieman kurja sen pohjalta. Jotenki vaan tuntuu et on niin paljon helpompi jäädä sohvanpohjalle.
Ruokien suhteen oon pysyny kyllä ruodussa!

Kisumisu Laitoin sulle yv:tä :)
 
Miiuliini: Tervetuloa mukaan. Mulla kans eka tavoite on alle 100 ja siitä eteenpäin 5kilon
etappeina

Berdita: Mulla kans on se et oon huono lähtemään yksin ja kaveri kenen kans aletaa urakal
salilla käymään, on opiskelija joten sillä ei sit oo kauheasti varaa lähteä mihinkään
tunneille...

Noopu: Mä laitan sulle viestiä takas :)

Omaa napaa :) Nauttinu viikonlopusta kun mies juuri vietti vuoden armeijassa ja kotiutu viime viikon pe vasta. Perjantaina tulikin sit herkuteltua ja allit herättivät la-aamuna aikaisin vessaan, sen verran vatsaa jomotti et ihan heti en tolleen syö taas =) Torstaina sain käytyä parilla kävelyllä sentään ja tänään sitten salille ja vaa´alla käynti... Ma oli se 106.3kg suurinpiirtein samaan kellonaikaan ja sama määrä vaatetta päällä
 
Ma-Su -700grammaa (nyt siis 105.6kg) eli jotain on tapahtunu mut turvotus ei ole kyl kropasta viel tippaakaan lähteny... Ens viikolla sit ma, ke ja pe uimahallille. Todnäk ma ja pe sali, ke uinti ja jos itsestä saa irti ni su käyn sit itekseen vielä kun kaveri makaa krapulas kotonaan =)
 
Hei, täällä yksi mukaan tulija. Painon pudotus tavoite 30 kg, josta jo saatu pois 3 kg, mutta tsemppikaveria tarvis. Minulla ei ole makeiset ja pullat ongelmana, vaan liian isot ruoka-annokset. Nyt olen lisännyt salaatteja päivässä noin 400-800g/päivä. Lihan/ Kalan osuutta pienentänyt. Ohjeet on ollut Kaks plussasa joskus 1980-luvun lopulla, niiden mukaan mennään. Mielestäni toimii hyvin, ei ole nälkää.
 
terve kaikille!
pääseekö mukaan porukkaan? olen 5kk ikäisen pikku mussukan äiti ja tavoitteena mullakin ainaskin se 20kg pois poikkeen =)
mitat on nytten 174cm ja 107kg! olen yritäänyt lähteä ihan kevyesti liikenteeseen eli lisännyt kasviksi, vihanneksia ja hedelmiä sekä vaunuilla yritän säännöllisesti (HUOM. yritän) käyn myös jumpassa kerran viikossa.

tsemppiä kaikille, me pystytään siihen! B)
 
Viikko virallista elämäntapamuutosta takana! :)
Ja olen erittäin tyytyväinen pudotettuun painoon, viikossa nimittäin lähti 2,8kg :wave: jee! eipä multa kyllä ikinä ole noin paljoa viikossa lähtenyt, varsinkaan pelkällä ruokavalioremontilla/pisteiden laskulla. Vieläkun sais tuota liikuntaa lisättyä, ehkäpä täytyisi käydä porukoilla sukset varastosta hakemassa, hiihtokärpästä odotellessa :)

Lähtöpaino 113,2
Paino nyt 110,4
Pudotusta viikossa 2,8kg
Pudotusta yhteensä 2,8kg

Tällasta nyt, toivotaan että jatkossakin tämä sujuu yhtä hyvin! Tsemppihalit kaikille! :hug:
 
Vau Miiuliini! Oot tosi hyvin saanu nesteet liikkeelle :) Mulla 9vrk -1.4kg eli su-ke lähti taas 700gr :)

Lähtöpaino 106.3kg
Paino nyt 104.9kg
Pudotusta 1.4kg
Seuraavaksi tavoitteena kaksinumeroinen luku :) Keskiviikkona kävin uimassa ja tänään sitten kuntosalille illasta
 

Yhteistyössä