raskaaksi tulemisesta..keskeytetty yhdyntä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari

Vieras
kyselen niin tyhmiä että en edes kehtaa mustua..eli mulla ei mitään ehkäsyä käytössä täl hetkel varsinaisesti,paitsi "keskeytetty yhdyntä"..lopetin 4kk sitten e-pillerit ja menkat o vähän sekasin vielä. Mutta siis onko siinä millainen riski että tulee raskaaksi kun puhutaan ns.touhutipoista?mulla siis 2 lasta 4v. ja 2v. ja en tällä hetkellä kolmatta kaipaa vaikka ei se mikään maailmanloppu olisikaan..mutta en voi käyttää hormonaalista ehkäsyä ku mikään ei sovi mulle, ja i hormonittomista ainoa on kondomi mutta mulle tuli ainaa alapää kipeäksi kumin käytöstä siis kirvelee ja kutiaa ym:( tosi ärsyttävää ja tällä hetkellä sellanen kausi että harrastetaan seksiä melki joka päivä tai ainakin 4-5 krt viikossa joten kumin käyttö niin usein on on vähän ikävää,eri jos kerran kuussa tai satunnaisessa suhteessa mut tällain parisuhteessa ei oikeen toimi

Meillä ollut käytössä kyseinen jo useamman vuoden ajan,enkä raskaaksi ole tullut.
3 lasta on joista kaksi viimeisintä saanut alkunsa heti eka kierrosta eli siinä ei ongelmaa sen puoleen.
Kyllä se on täysin miehestä kiinni osaako ottaa pois ennen h-hetkeä.

Yhteistyössä