Raskaaksi tukemisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohtija

Vieras
Mies nai naista rintojen väliin Ja laukeaa siihen. Nainen ei käytä mitään ehkäisytuotteita. Nainen menee suihkuun ja pesee sperman pois.. Voiko tulla raskaaksi? Pystyykö sperma huuhtoutumaan naisen emättimeen niin että nainen voisi tulla raskaaksi?

Mitä sinäkin tuosta vastauksesta hyödyit? Keskustelupalstat tuntuvat olevan täynnä kaltaisiasi kakaroita jotka ei ymmärrä, että toiset ehkä haluaisivat puhua asiallisestikin. Niin että viisaat siskoni, kertokaahan. :) (huom. Paino sanalla viisaat)

Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.

Jos et tiedä vastausta kysymykseesi, niin et ole tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä. Siinäpä sulle varsinainen pähkinä purtavaksi.

Nimenomaan näin! Jos et ap tuon taivaallista asioista tiedä, niin pidä kuule ne jalat ristissä vaan. Tai sitten suosiolla tuonne raskausajan palstalle keskustelemaan...

... Joo. Te ""aikuiset"" saatte pitää keskustelupalstanne sitten hyvänänne. Kyllä pistää vihaksi moiset kakarat kun ei osata asioista puhua kohteliaasti. Heti haukkumassa jos ei jotain asiaa satu tietämään. Ja minä olen liian nuori harrastamaan seksiä? Hah. Mistäs sinä sen keksit kun et minua tunne

Oletan nyt, että olet tosissasi kysymyksesi suhteen. Ei, et todellakaan voi tulla tuolla tavalla raskaaksi. Jos olet nuorehko ja kokematon, niin ota selvää asioista ennen kuin menet poikaystäväsi kanssa pidemmälle. Ei-toivottu raskaus ei ole ainoa ei-toivottu seuraamus suojaamattomasta seksistä. Seksitaudit ovat yleistyneet valtavasti nuorten keskuudessa ja niiltä ei suojaa muu kuin kondomi (eikä sekään 100 %:n varmasti).

Ja muista, sinä päätät omasta kehostasi ja jos poikaystäväsi ei ole valmis odottamaan, hän ei arvosta sinua tarpeeksi eikä näin ollen ole sinun arvoisesi. Liian nuorena ei kannata aloittaa seksielämää, sillä jos siihen ei ole henkisesti valmis, siitä voi jäädä pahojakin traumoja, jotka ehkä myöhemmin estävät omasta seksuaalisuudesta nauttimisen. On paljon, mitä voi tehdä ilman varsinaista yhdyntää! Sanoisin, että ainakin jos olet alle 16-vuotias, odota!!! Ja muista, nuorille on erilaisia neuvontapuhelimia, joihin voi soittaa nimettömänä ja kysellä neuvoja tällaisissa asioissa (ks. esim. www.lastenjanuortennetti.net).

Yhteistyössä