raskaaksi miehen tietämättä

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
Onko se kovin yleistäkin, että tullaan raskaaksi "vahingossa". Tunnen kaksi naista, jotka ovat minulle sanoneet, että tahalleen tulivat raskaaksi ja miehelle ovat väittäneet ehkäisyn pettäneen. Toinen tuli parisuhteessa toinen yhden illan suhteesta. Kolmas tuttuni taas luultavasti myös tehnyt noin, hän ei ole asiaa minulle suoraan sanonut, mutta monet asiat viittaavat siihen. En tietenkään ole näistä asioista kenellekään puhunut, mutta koska asia kiinnostaa niin ajattelin kysyä muiden kokemuksia.

Onko mulla nyt vain sattumalta käynyt niin, että tunnen useamman näin tehneen vai onko teillä samasta kokemusta (tai ehkä itse tulleet noin raskaaksi)? Mulla on vielä aika suppea tuttavapiiri niin ihmettelen, että onko tuo ihan tavallista tulla noin raskaaksi. En edes oikein osaa pitää asiaa niin pahana, kun ovat ystäviäni.
 
vieras
Mä tiedän että ainakin yksi ihminen on näin tehnyt, äitini nimittäin. Ite oon tullut vahingossa raskaaksi ja ihan oikeesti vahingossa, söin minipillereitä mut eipä auttanut.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tiedän että ainakin yksi ihminen on näin tehnyt, äitini nimittäin. Ite oon tullut vahingossa raskaaksi ja ihan oikeesti vahingossa, söin minipillereitä mut eipä auttanut.
Kertoko sun äitisi itse vai miten kuulit? Miten reagoit tuohon tietoon?

 
e
Tiedän yhden, joka tuli raskaaksi "salaa" mieheltänsä. Tai siis ei ne ollut kihloissakaan ja äiti ilmeisesti on joku alkoholistinarkkari. Erohan niille tuli heti kun selvis, että se sekopää oli jättänyt ehkäsyn salaa pois. Tyttö tosin on kuvioissa isälläkin mukana, nyt 7v. pikkutyttö.:) Vähän käy tyttöä sääliks kun äiti ja mummo on täysiä juoppoja. Ainakin tämän isän mukaan.
 
Tiedän yhden näin tehneen.. itse en ollenkaan ymmärrä jos tahallaan hankkiudutaan raskaaksi, ajattelematta että se koskettaa myös monia muita osapuolia.. tarvisi ajatella omaa nokkaa pidemmällä näissä jutuissa. Se juttu minkä tiedän, loppui muutaman vuoden päästä, kun ei pakottamalla suhteesta tullut yhtään mitään, lapsenkaan vuoksi. Onneksi tuo isä kuitenkin pitää suhteen lapseen yllä, vaikka äidin kanssa ei onnistunutkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
miettikääs nyt kuinka usein kuulee esim pillereiden pettäneen. en todellakaan usko että joka kerta on ollut tahaton!
pillerit ovat gyneni mukaan satavarmoja. Se, miksi pillerit on pakkauksenmukaan 99,8 prosentin varmoja on se, että gynejen täytyy ilmoittaa nämä "vahingot" eteenpäin
 
vieras
En tunne yhtään tällaista naista. Enkä ymmärrä sitä, että jätetään salaa pillerit tai kierukka pois, mutta jos yhdenillan juttu vetelee antaumuksella paljaalla, suostumatta käyttää kondomia, niin turha siinä on miehen akkaa raskaudesta syyttää. Ihan jo monestakin syystä se kortsun käyttö olis suotavaa, ellei jopa pakollista.
 
miten tullaan raskaaksi miehen tietämättä...
siis tyhmänä kysyn että miten tullaan raskaaksi miehen tietämättä?!?!Jätetään ehkäisy salla pois vai?
ja kysymykseen,en tiedä ketään kuka noin olis tehny mutta kun miettii näitä pillerin pettämisraskauksia niin ilmeisesti niin tehdään....
 

Yhteistyössä