Raskaaksi kierron 17.päivänä - tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimi1234
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimi1234

Vieras
Ensinnäkin kuinka todennäköistä että kierron 17.päivänä tulisi raskaaksi (kierto 30 päivää)? Minulla ei ole käsitystä ovulaationi ajankohdasta :(
Toinen kysymys on ihan vaan mielenkiinnosta; eli jos kierron 17 päivänä tulisi raskaaksi niin millä todennäköisyydellä lapsi olisi tyttö?

Kiitos spekulaatioista! ;)

Sanoisin että poika.
Tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta pitkäikäisempiä kuin nopeat poikasiittiöt. Tyttöjä tehdään siis pari päivää ennen ovulaatiota ja poikia ovulaation aikana. (Itse olen kaksi tyttöä saanut laskemalla näin)

Siis mikä tää kysymys ees on? En varmaan tajunnut, mutta onko sillä kp:llä mitään väliä sen kanssa kumpi sieltä tulee? Tai siis että jos ovuloi vaikkapa kp17 ja on sekstannut kp 17, niin eiköhän silloin mahikset ole aika 50/50? Jos tulee raskaaksi kp9 niin kumpi silloin tulee? Voiko joku selventää?

Monet sanovat, että ennen ovulaatiota tulee tyttö ja oviksen kohdalla poika. Itse en tosiaan edes tiedä oviksen ajankohtaa. Senpä takia kyselen mikä mahtaa olla todennäköisyys tulla raskaaksi kp 17/30 ja että onko vauva todennäköisimmin poika. Ihan vaan spekulaatioita tässä pyytelen, en muuta kummempaa.

No molemmat lapset on tullu clearbluen ovulaatiotestin avustamana ja toinen on tyttö ja toinen poika, et en nyt ihan tiiä meneeks aina niin ku kirjoissa : D. Hyvä näin meille kylläkin :). Ite ovuloin tosi myöhään; kierto 28pv, mut ovulaatio + vasta kp 17 molemmilla kerroilla... Tosin seksiä oli muutenkin sillon joka toinen päivä, et eihän sitä tiiä, jos ekalla kerralla olis tyttösiittiö ollu jo kyteksillä munanjohtimessa ja ehti siks ensin ;)

Meillä on molemmat pojat saaneet alkunsa loppukierrosta, heidän laskettua aikaansa on siirretty ultrissa aina eteenpäin. Toisen kohdalla tiesin milloin aikaisintaan oli voinut saada alkunsa. Tyttö on ultrissa pysynyt lasketun ajan mukaan.

Yhteistyössä