Raskaaksi keskenmenon jälkeen...

"tesmis"
Mulla oli helmikuussa keskeytynyt keskenmeno, huomattiin vko 11+3, todennäkösesti oli kuollut jo 6+ viikolla...Lääkäri sanoi et heti saa yrittää uudelleen, jos siltä tuntuu...Yhdet kuukautiset ehti tulla, seuraavia ei kuulunut. Tasan kymmenen kuukautta on siitä päivästä, jolloin otin tyhjennyslääkkeet laskettuun aikaan. Eli täällä on taas tultu nopeasti uudelleen raskaaksi...
 
Mulla keskenmeno viikolla 6 tai 7. Lääkäri suositteli yksiä tai kaksia kuukautisia väliin. Keskenmeno tuli kuukautisina. En odottanut, pullat uunis mut en tiiä teinkö väärin. Heti sattui vatsaan ja pyyhkien tuli vähä verta. Yritetään ainakin. On se kumma ku lääkärit sanoo eri asioita koska kannattaa tulla. Onhan se niin et jos heti yrittää niin hormoonia voi vielä olla ed raskaudesta tulee helpommin raskaaksi. Mut ku naisilla muutama päivä kuukaudesta ku tärppää :( Tsemppiä kaikille!!
 
metsänpeitto
Keskenmeno oli rv15, uudelleen raskautumiseen meni jotain 8-9 kuukautta, ja silloin söin Terolutia. Mulla meni elimistö ihan sekaisin sen keskenmenon jälkeen, kierto vaan lyheni koko ajan ja pms oireita ja kovia kipuja 99% kierrosta.

Muistelisin, että lääkäri olis suositellut yhden kierron odottamista, en ole kuitenkaan ihan varma, perusteluina se että mahd uuden la:n määrittäminen olisi ollut helpompaa plus että kohtu olis toipunut kaavinnan jälkeen (koska istukkaa jäi kohtuun ja jouduin sen vuoksi lisäksi kaavintaan)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Mulla taitaa olla nyt 2 vuotta. Ei olla oikein haluttu yrittää edes. Pari kertaa on annettu tilaisuus, muttei ole tärpännyt. Yksiä kuukautisia väliin se lääkäri silloin suositteli, että kohtu ehtii palautua.
 
Mulla ei tarvinnut kaavintaa. Mut naiset onnee teille jotka odottavat jo mut teille muille yrittämistä ei lopeteta. Pyysin lääkäriltä lääkereseptiä helpompaan raskauteen mut ei suostunut vielä antamaan, pitää yrittää ensiksi :/
 

Yhteistyössä