Raskaaksi imetyksen aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Onko teillä jotka imetätte ja olette tulleet raskaaksi ollut imetyksen aikana rinnat arat? Itsellä nyt tullut rintojen arkuutta, kun tyttö tissillä. Alussa oli kun alotin imetyksen. Voisikohan johtua raskaudesta?

Niin, ja ei minullakaan tuntunut imettäminen yhään erilaiselta vaikka imetysaikana raskauduin. Me tosin ollaan yksilöitä, mutta minä en kyllä tuossa edes sitä viivanpaikkaa näe... Vähän vaikeaahan se olisi tuohon ikuistaa vaikka näkyisikin. Kamerat vain ei ole niin tarkkoja.

Mulla on ensimmäinen testi näyttänyt kaksi kertaa juuri tuolta ja kaksi tyttöä touhottaa tuolla huoneessaan. Kirkas viiva tullut vasta viikon päästä ensi testauksesta. Kyllähän haamu on plussa. Mistään viivanpaikoista en ole koskaan kuullutkaan.. Viiva vahvistuu, kun raskaushormonia alkaa erittyä enemmän.

Onnea!!

Ei ollu mulla rintojen arkuutta, kun tulin raskaaksi imetyksen aikana.
Vauva oli silloin 5kk. Me ei tietoisesti käytetty ehkäisyä, koska toivottiin perheenlisäystä sitten, kun sen aika olisi....
Mun mielestä sun raskaustesti ei näytä positiiviselta,
mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ei muuta ku uusi raskaustesti kehiin!!:)

Olettekos kuulleet tai nähneet sitä Clearbluen uutta raskaustestiä, jossa vastaus tulee näytölle ihan selkokielisenä Raskaana/Ei raskaana - tekstinä ja kertoo vielä suunnilleen raskauden keston.

Loppu näille haamu/viivan paikka/viivan paikan haamu - spekulaatioille :)

tulin uudelleen raskaaksi kun edellinen oli n.8kk, ekasta yrityskerrasta. En huomannut rinnoissa mitään muutosta (no, korkeintaan sen, et edelliselle vauvalle tuli just hampaat ja alkoi purra!!). Muutenkin oireet oli niin vähäisiä, et oli vaikeeta uskoo olevansa raskaana... clearbluella testasin kun menkat oli 2 päivää myöhässä, ja niin selkee plussa tuli, ettei tarvinnut arvailla.
Vauva alkoi vierottaa itse itseään aika pian plussauksen jälkeen, neuvolassa epäilivät, et maidon maku muuttui sen verran paljon, ettei enää maistunut vauvalle.

Voikohan imetys vaikuttaa siihen, että hgc erittyy hitaammin tai että sitä erittyy vähemmän virtsaan. Onko kokemuksia?
Menkkoja ei näy ei kuulu ja olo on aivan samanlainen kuin kahdessa edellisessä raskaudessa. Testit vaan näyttää negaa..

No miten 'miettii' kävi? Näyttikö selkeetä plussaa?
Itse teen huomenna testin. Nyt on meinaa niin kauan edellisistä menkoista, että jos raskaana olen, niin testissä pitäis näkyä..

Yhteistyössä