Täällä on yksi täysin luomuna raskautunut pcolainen.
Pari vuotta sitten todettiin pco ja silloin gyne sanoi että sitten kun lapsen hankinta tulee ajankohtaiseksi niin voin ottaa suoraan yhteyttä häneen niin saan apua. Mutta enpä koskaan ehtinyt ottaa yhteyttä. Tänä vuonna heinäkuussa tein täysin yllätysplussan, ihan ilman mitään hoitoja. Raskaus on nyt viikoilla 10+5, viikolla 7 kävin varhaisultrassa ja siellä pieni oli oikeassa paikassa sydän sykkien. :heart:
Nyt odotan tulevaa perjantaita, niin pääsen sitten taas katsomaan miten pieni jakselee. Pelko on koko ajan mielessä keskenmenoista, mutta iloitsen jo siitä että olen onnistunut tekemään positiivisen raskaustestin ilman mitään apuja. :heart:
Minulla itselläni on vielä takana vuosituhannen alussa aloitetut lapsettomuushoidot. Silloisen avopuolison kanssa yritimme tuloksetta lasta, pääsimme hoitoihin, mutta silloin hoidot tyssäsi lyhyeen kun vikaa löydettiin miehestä (sekä minun hormonitoiminnasta), miehelle se oli sen verran kova paikka, että siirsimme silloin lapsihaaveet syrjään. Vuosien jälkeen sitten erosimme, syynä tosin ei ollut lapsettomuus. Nyt uuden puolison kanssa sitten kävikin näin onnellisesti.