Rasittavat karvat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikea ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikea ongelma

Vieras
ja EI, en ole turhamainen vaan tämä on ollut ongelmana nuoruudesta lähtien!! :( Karvaa kasvaa vähän joka paikkaan ja se on tummaa! olisikin niin että VAIN säärissä kasvaisi kuten monilla naisilla vaan ei!! sitä kasvaa sisäreisillekin, ja ihan joka paikkaan!! jatkuvasti saisi olla sheivailemassa,mutta sitten on sänki seuraavana päivänä jo.

Nyt kaipaisin vinkkejä millä oikeasti saisi nämä karvat pysymään poissa kauemmin?? Varaa ei ole laittaa rahaa mihinkään kalliisiin hoitoihin. ei ole järin naisellinen olo näillä karvoituksilla.. :/

[QUOTE="vieras";28456996]PCO olisiko?[/QUOTE]

Tuskin, toiset vaan on (valitettavasti) karvaisempia kuin toiset. Suosittelen epilointia, ei tuu sänkeä eikä oo niin sotkuista kuin sokerointi :)

Mulla kasvaa myös sisäreisiin ja esimerkiksi navan alle karvaa. Välillä nypin ihan pinseteillä noita ihan väärillä alueilla kasvavia, mutta eipä ne silläkään tunnu kauan poissa pysyvän.

[QUOTE="Jenis";28457000]Tuskin, toiset vaan on (valitettavasti) karvaisempia kuin toiset. Suosittelen epilointia, ei tuu sänkeä eikä oo niin sotkuista kuin sokerointi :)[/QUOTE]

joskus vuosia sitten otettiin kokeet ja ne oli normaalit. ne ihanat perintötekijät.. :/ Epilaattorilla en kykene ajelemaan :/ Vahauksenkin kestän paremmin.

[QUOTE="vieras";28457063]Eli olet jo käynyt lekurilla tutkituttamassa, mistä vahva karvankasvu johtuu?

Kosmetologilla minä kävisin sokeroinnilla ne poistattamassa, kunhan syy on ensin selvillä.[/QUOTE]

Joo,joskus vuosia sitten tehtiin kokeet ja ne näytti normaalia. perintötekijät taitaa olla oikeampi syy.. :/ en tiedä kehtaanko mennä ammattilaisten pakeille poistattamaan, johan täälläkin jo nauretaan. mielummin teen tuon sokeroinnin kotona itse, niin ei tarvitse muiden kauhistella.

Yhteistyössä