Rasistit trollaavat muuallakin kuin täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasisti on reppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattamasi maahanmuuttopolitiikan takia mamut raiskaavat, tappavat ja ryöstävät suomalaisia jokainen päivä ja sinua se ei haittaa ollenkaan...

Et tiedä mitään siitä, mitä kannatan. Toiseksi jälleen tuo, mitä kirjoitat, on täyttä hölynpölyä ja vanhaa samaa levyä.

Kannattaisi edes hieman yrittää uudistua, jos haluaa pitää mielenkiintoa yllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja näi se o;30654796:
Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella mamujen tekemisiä niin kauan, kuin suomalaiset tekevät rikoksia.

ei, vaan kaikkia rikoksentekijöitä saa ja pitää arvostella, mut ei syytellä syyttömiä jonkun ennakkoluulon takia.

Sikäli kun noin on joku sanonut, niin syynä lienee ollut se, että he ovat Breivikin aatetovereita. Raiskaajan aatetovereita ovat toiset raiskaajat, joten tämä sinun vertauksesi on nyt kyllä aika pahasti muotopuoli. :)

Sinä ja muut suvikset olette raiskaajien aatetovereita koska vastustatte nykyisen huonon maahanmuuttopolitiikan järkevöittämistä. Häpeä, jos osaat...

Sinä ja muut suvikset olette raiskaajien aatetovereita koska vastustatte nykyisen huonon maahanmuuttopolitiikan järkevöittämistä. Häpeä, jos osaat...

Katsokaa nyt ihmiset, mitä nämä täällä kirjoittelevat! Mitä tuollaisen ihmisen henkisestä tilasta pitäisi ajatella? Pitäisikö sääliä vai voiko näille vaan nauraa? Ymmärrän kyllä, että kyse on tarkoituksellisesta huomionkalastelusta ja provoamisesta, mutta silti. Kasvokkainhan tuollaisen laukominen menee kirkkaasti kunnianloukkauksen ja siis rikoslain puolelle, mutta netissä kaiketi voi ainakin näiden mielestä sitten sananvapauden nimissä höperehtiä ihan mitä sattuu. Itse en kyllä nukkuisi öitäni, jos voisin henkisesti noin huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja miten suhtautua tällaiseen?;30654946:
Katsokaa nyt ihmiset, mitä nämä täällä kirjoittelevat! Mitä tuollaisen ihmisen henkisestä tilasta pitäisi ajatella? Pitäisikö sääliä vai voiko näille vaan nauraa? Ymmärrän kyllä, että kyse on tarkoituksellisesta huomionkalastelusta ja provoamisesta, mutta silti. Kasvokkainhan tuollaisen laukominen menee kirkkaasti kunnianloukkauksen ja siis rikoslain puolelle, mutta netissä kaiketi voi ainakin näiden mielestä sitten sananvapauden nimissä höperehtiä ihan mitä sattuu. Itse en kyllä nukkuisi öitäni, jos voisin henkisesti noin huonosti.

Minä en nukkuisi öitäni hyvin, jos kannattamani politiikan takia suomalaisia tapetaan, raiskataan ja ryöstetään joka päivä. Suviksia tämä ei tunnu häiritsevän, päinvastoin...

[QUOTE="Maukka";30655190]Mä olen monasti miettinyt, mistä tuo persu-ystävämme saisi virtaa, jos Suomessa ei olisi yhtään mamua? Ketä sitten syyttää pahaa oloaan?![/QUOTE]
Sinähän hassuja kyselet. Kokoomusta tietenkin, mielellään erityisesti Jyrki Kataista ja Alexander Stubbia. Ne perkeleet kun hymyilevät usein, ja se pistää vituttamaan kun ei itseä hymyilytä.

[QUOTE="Maukka";30655190]Mä olen monasti miettinyt, mistä tuo persu-ystävämme saisi virtaa, jos Suomessa ei olisi yhtään mamua? Ketä sitten syyttää pahaa oloaan?![/QUOTE]

Ketä sä syyttäisit pahasta olostasi jos ei olisi persuja?

Sinähän hassuja kyselet. Kokoomusta tietenkin, mielellään erityisesti Jyrki Kataista ja Alexander Stubbia. Ne perkeleet kun hymyilevät usein, ja se pistää vituttamaan kun ei itseä hymyilytä.

Ai juu tietty :D

No entäs jos kaikki olisivat kuten persut??! Ihanan saman näköisiä ja samanmielisiä? Ei haluttaisi muutoksia, elettäisiin kuten muutama vuosikymmen sitten.

Eikö silloinkaan muka löytyisi syntipukkeja? Kai nyt sentään!

[QUOTE="Maukka";30655228]Ai juu tietty :D

No entäs jos kaikki olisivat kuten persut??! Ihanan saman näköisiä ja samanmielisiä? Ei haluttaisi muutoksia, elettäisiin kuten muutama vuosikymmen sitten.

Eikö silloinkaan muka löytyisi syntipukkeja? Kai nyt sentään![/QUOTE]

Sinähän se tässä ketjussa olet vouhottanut samanmielisyyden perään, eli kaikkien pitää olla myötämielisiä huonolle maahanmuuttopolitiikalle.;)

Yhteistyössä