Rasisti äiti ja ulkkis vävy?

  • Viestiketjun aloittaja itku kurkussa
  • Ensimmäinen viesti
itku kurkussa
Äitini ei ole oikein koskaan hyväksynyt miestäni vaikka hän on vain puoliksi ulkomaalainen(ei tummaihoinen), suomessa syntynyt ja mitään erikoista uskontoakaan hän ei ole!
Töitäkin tekee, ei todellakaan ole mikään sossupummi.

Ulkonäkö periytyi tietenkin lapsiimme, etenkin vahvasti poikiimme, nyt olen huomannut ettei äitini oikein hyväksy tuota taaperoa lainkaan koska on ihan isänsä kopio.
Vaatii mm.täydellisiä pöytätapoja, muilta lapsenlapsilta tälläisiä ei vaadita, taaperomme on nyt +2.v.:rolleyes: Ohjeistus tapahtuu räyskimällä ja kiukuttelemalla?
Mikä avuksi kun välejäkään en haluaisi katkaista? Äitini on joskus aikanaan avoimesti myöntänyt olevansa rasisti ja meidätkin yritettiin kasvattaa sellaisiksi, kai minä miehineni olen sitten joku musta lammas?
 
"asdf"
Et sä voi tehdä muuta kuin kertoa lapselle että äitisi käytös ei ole ok! Itse vähentäisin kyllä käyntejä radikaalisti ja tekisin äidilleni selväksi, etten hyväksy mitään epäkohteliaisuuksia miestäni ja lastani kohtaan.
 
Äitini ei ole oikein koskaan hyväksynyt miestäni vaikka hän on vain puoliksi ulkomaalainen(ei tummaihoinen), suomessa syntynyt ja mitään erikoista uskontoakaan hän ei ole!
Töitäkin tekee, ei todellakaan ole mikään sossupummi.

Ulkonäkö periytyi tietenkin lapsiimme, etenkin vahvasti poikiimme, nyt olen huomannut ettei äitini oikein hyväksy tuota taaperoa lainkaan koska on ihan isänsä kopio.
Vaatii mm.täydellisiä pöytätapoja, muilta lapsenlapsilta tälläisiä ei vaadita, taaperomme on nyt +2.v.:rolleyes: Ohjeistus tapahtuu räyskimällä ja kiukuttelemalla?
Mikä avuksi kun välejäkään en haluaisi katkaista? Äitini on joskus aikanaan avoimesti myöntänyt olevansa rasisti ja meidätkin yritettiin kasvattaa sellaisiksi, kai minä miehineni olen sitten joku musta lammas?
Jaa, paha tilanne. Mä vaatisin äitiä kohtelemaan kaikkia samalla tavalla. Tai muuten ei enää näkis mua ja lastani.
 
"A.p"
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29557983:
Enpä osaa sanoa. Anna sille korvatillikka. Vois oikeesti "herätä" tolloudestaan.
Täytyy myöntää että tätäkin joskus tullut harkittua, jos menis sitten palikat kohdilleen?
Mutta en ole väkivaltainen ihminen, en pystyisi tinttaisemaan ketään.
Järkipuhe ei auta olen sitäkin yrittänyt, kyläily välit on pidentyneet mutta sitten isäni kyselee perään, ja häntä on kova ikävä, hänellä ei ole mitään rasistisia ajatuksia, äitini nyt vain on tuollainen juntti, ja matriarkka joka sotkee välillä myös meidän sisarusten välejä, suoranaisella valehtelulla eriarvoisella kohtelulla.
Marttyyriksikin osaa heittäytyä jos kunnolla sanon takaisin?:rolleyes:
 

Yhteistyössä