Rasavil on parempi kuin Reimatec!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä, että jos Jonathanin puvussa on kuluvat osat samaa kangasta, kun moottoripyöräilijöiden vaatteissa, niin eiköhän sekin kestä aika paljon??

mä liputan kyllä jonahtanin puolesta! se cordura-haalari on todella kestävä. viime talvella poika laski sillä betoniliuskalla pyllymäkeä ja römysi joka paikassa, mutta haalari on edelleen kun uusi. ei edes karheumaa pepussa!

olen minä. Ensimmäisen käytön jälkeen tarrat irti, ja tarroissa niin terävät reunat, että hankaavat ihon verille...
Ensimmäinen ja viimeinen Jonathanin puku minkä tämä äiti osti

Alkuperäinen kirjoittaja lopettakaa:
Ja meidän isä on parempi kuin teidän isä.AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHHHH.

Ja miksiköhän ei sais vertailla ihan asiallisesti haalareita ja vaihtaa kokemuksia niistä?? Jos sua noin paljon ahdistaa, älä hyvä ihminen avaa ketjua, jossa mainitaan haalarimerkkejä ;) Oisko sit kuitenkin kateutta, jos itsellä ei ole mahdollisuutta ostaa kallista haalaria ja heti on karvat pystyssä ku mainitaan sana Reimatec.

meillä jonathanin puku ostettin keväällä ja vielä käytös täysin uuden veroinen vaikka ryvetty maasa on paljon... ei edes naarmuja ole tullut.. jonathania aion jatkossakin ostaa

No mä nostan reimatecin yli ehdottomasti myös lassien supratech haalarin... sekä minymon, ticketin jne. Reimatec kangas on oikeesti todella *askaa. Ratas ikäsellä lapsella se oli hyvä, mutta rymyyvällä lapsella ei kestä yhtään.

reimatecin kulutus kestävyys on sama kuin jonathanin babymallin haalareissa. ja se on tullut kyllä huomattua. Meninkin ostamaan tämän paljon puhutun reimatecin ja se on ollut käytössä nyt n. kk ajan ja jo on polvet ja peppu karhentuneet. En ole ollenkaan tyytyväinen.

Minä petyin Jonathaniin aivan täysillä. Samoin kaverini jonka lasten tänä talvena ostetut puvut ovat jo nyt kauhessa kunnossa, kosteussuoja ei toimi, kangas menee ihme ryppyyn kastuessaan, saumat prakaileee...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
No mä nostan reimatecin yli ehdottomasti myös lassian supratech haalarin... sekä minymon, ticketin jne. Reimatec kangas on oikeesti todella *askaa. Ratas ikäsellä lapsella se oli hyvä, mutta rymyyvällä lapsella ei kestä yhtään.

täysi peesi.poika reilu2v pisti talvipukunsa reijille vähän yli kuukaudessa. ja vielä lumella!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Minä petyin Jonathaniin aivan täysillä. Samoin kaverini jonka lasten tänä talvena ostetut puvut ovat jo nyt kauhessa kunnossa, kosteussuoja ei toimi, kangas menee ihme ryppyyn kastuessaan, saumat prakaileee...

tän talven jonathantähti puvut olisi voinut palauttaa liikeeseen ja saada rahat takaisin. siitä oli pitkä ketju jossain vaiheessa. kangas oli kaikissa huono.

meillä oli 5-vuotiaalla se jonathanin cordura-malli. ei kulunut puhki, mutta ei sitä juuri ilkeä edes käytettynä myydä, jos ei jollekin tutulle kelpaa. 100e on aika kova raha kertakäyttötavarasta. ajattelin kokeilla tuota rasaviliä seuraavaksi, kotimainen olisi kuitenkin. reimat ja reimatecit taidetaan tuottaa nykyään kiinassa enkä halua kiina-ilmiötä tukea, varsinkaan näinä aikoina.

finlaysonin kankaista mutta jälleenmyyjä taisi sanoa että virossa ommellaan. rasavillillä on ainoana avainlippu-merkki, eli tarpeeksi iso kotimaisuusaste merkin saamiseen.

Rasavilin toppahanskat on markkinoiden parhaimpia. Niihin verrattuna Reiman ja monen muun hanskat tuntuvat välikauden hanskoilta. Mutta aika rumia ne haalarien kuosit, en tosin Reimastakaan niin pidä.

yhtyä väitteeseesi. Meillä ei ainakaan 6-vuotiaalla pojalla reimatecin polvet ole kestäneet mitään. Rasavil kestää huomattavasti paremmin ja hinnaltaanhan nuo on samoissa.

Yhteistyössä