Rasavil on parempi kuin Reimatec!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin oon aina ostanu esikoiselle Rasavilliä ja tulen ostamaan tälle seuraavallekin, kunhan kasvaa. En oo Jonathaneja enkä muita paljoo ostellu ku tuo on ollu hinta-laatusuhteeltaan meille sopiva.

Rasavilit vaan on niin suunnattoman rumia! Yhden ainoa kerran olen löytänyt pojalle kivan näköisen Rasavilin haalarin. Hyvähän se oli, mutta jos kuosit ovat kuin 80-luvun salihousuissa niin eipä paljon huvita ostella :) Meillä on ollut milloin mitäkin, eikä mistään oikeastaan ole ollut valittamista. Nyt ostin Reimatecin takin ja housut, joihin olen myös ollut tyytyväinen.

Ne Rasavilin hanskat ei ainakaan kestä mitään. Lämpimät ne on ja pakkasella ihan ylivertaiset moniin muihin verrattuna, mutta tosi nopeasti menevät puhki ja moni muu on sanonut samaa. Hintaa niillä on kuitenkin n. 20 euroa.

Meilläkin ollaan petytty Reimatecin laatuun useamman haalarin käytön kohdalla. On ikävää että muuten ominaisuuksiltaan hyvä haalari ei kestä menossa mukana vaan alkaa näyttämään kulutuksen merkkejä todella nopeasti. Rasavilliin meillä ollaan ehdottoman tyytyväisiä ja se kestää ihan eri tavalla. Meillä on ollut useampi Cordura malli Rasavilillta ja niissä on aivan loistava kulutuksen kesto eikä yksi lapsi saa näitä rikki. Muutkin käyttöominaisuudet ovat hyvät.

Ehdottomasti voin suositella Rasavil Corduraa tai sitten jos haluaa reiman malleja niin Reimatec + on heidän vahvempaa kangasta ja kulutusta paremmin kestävä versio.

Yhteistyössä