Ranskaan saatetaan joutua julistamaan poikkeustila mamumellakoiden takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaisi varmaan pysähtyä, kun poliisi niin käskee.

Olisi varmaan syytä ennakoida.
Tuollainen mellakointi voi myös eskaloitua ylikansalliseksi siirtolaisjengien sodaksi EU-alueen viranomaisia vastaan.

Lisäksi, olisi varmasti parasta olla ottamatta yhtään enempää näitä Suomeen sopimattomia ihmisiä. Edes olemassa oleviin rikollisjengikeisseihin ei olla kyetty puuttua riittävällä voimalla.

Olisi varmaan syytä ennakoida.
Tuollainen mellakointi voi myös eskaloitua ylikansalliseksi siirtolaisjengien sodaksi EU-alueen viranomaisia vastaan.

Lisäksi, olisi varmasti parasta olla ottamatta yhtään enempää näitä Suomeen sopimattomia ihmisiä. Edes olemassa oleviin rikollisjengikeisseihin ei olla kyetty puuttua riittävällä voimalla.
Äläs nyt. Ranskassa aletaan lähestyä zuvakkien unelmaa. Poliisit eivät enää kykene pitämään järjestystä yllä, joten seuraavaksi on muukalaislegioonan vuoro yrittää lopettaa mellakointi.

Äläs nyt. Ranskassa aletaan lähestyä zuvakkien unelmaa. Poliisit eivät enää kykene pitämään järjestystä yllä, joten seuraavaksi on muukalaislegioonan vuoro yrittää lopettaa mellakointi.
On järkyttävään tilaan päästetty maa! Voi luoja!

Olisi hyvä jos kävisivät keskustelua päättäjien kesken, että miten Suomi varautuu. Luulen tosin, että Urpo hieroo siellä tassuja yhteen, kun on saanut juuri tehtyä orjatilauksen afrikasta/lähi-idästä. Orpo ei vain halua kaiketi ymmärtää, että verolliset työt eivät tulokkaita innosta, koska ne eivät kata esim. sitä AMG-mercedestä!

• Tykkää
Reactions: ruuttis
On järkyttävään tilaan päästetty maa! Voi luoja!

Olisi hyvä jos kävisivät keskustelua päättäjien kesken, että miten Suomi varautuu. Luulen tosin, että Urpo hieroo siellä tassuja yhteen, kun on saanut juuri tehtyä orjatilauksen afrikasta/lähi-idästä. Orpo ei vain halua kaiketi ymmärtää, että verolliset työt eivät tulokkaita innosta, koska ne eivät kata esim. sitä AMG-mercedestä!
Nähtävästi AMG-Mercedeksen saa helpoiten myymällä huumeita.

Voilà:

"teinipojan taposta epäilty poliisi pyysi perheeltä anteeksi

Surmatun teinipojan äiti arvioi, että ampumisen taustalla oli rasistinen motiivi. Pojan ampunut poliisi on otettu kiinni taposta epäiltynä."

Mitä jos "äärioikeisto" riehuisi kaduilla?

Yhtä huono juttu, kaikki mellakointi ja paikkojen hajottaminen on väärin. Sanoin vain, että tämä ei todellakaan ole Ranskassa mitään uutta. Olin itse aikanaan jäädä väkijoukon alle, kun ihmiset protestoivat eläkeuudistusta. Se oli aika pelottava hetki.

Tässä myös yksi esimerkki menneestä mellakoinnista, yksi "kuuluisimmista".

Voilà:

"teinipojan taposta epäilty poliisi pyysi perheeltä anteeksi

Surmatun teinipojan äiti arvioi, että ampumisen taustalla oli rasistinen motiivi. Pojan ampunut poliisi on otettu kiinni taposta epäiltynä."

Silloin kun omaa edes hiukan tummemman pigmentin niin ei tarvitse vilkaista peiliin jos se vika löytyisi vaikka sieltä.

Yhteistyössä