Kohta joutuu viemään läppärin huoltoon, vedet melkein näppäimistölläAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jos aletaan vilauttelemaan niin...
sä oot kyllä niin hävytönAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jos aletaan vilauttelemaan niin...
WauAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jos aletaan vilauttelemaan niin...
No sehän on vanha kunnon daavid hasselhofAlkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Hämärä :OAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Suorastaan hypnoottinen. Huomasin tuijottaneeni minuutin Hasselhoffin haaroväliä pää ihan tyhjänä.Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Hämärä :OAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Tämä pino ei olekaan tiukkapipoisille vaan huumorintajuisille aikuisille naisille. Välillä pipaa kantsii löysätäAlkuperäinen kirjoittaja ding:Aikuiset naiset, huh hu onpas hauskaa ja huumoria. Laitetaa vähän tuhmia piirrettyjä kuvia! Voi elämä...
No mä olen kyllä tiukkapipo, mutta olen silti täällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tämä pino ei olekaan tiukkapipoisille vaan huumorintajuisille aikuisille naisille. Välillä pipaa kantsii löysätäAlkuperäinen kirjoittaja ding:Aikuiset naiset, huh hu onpas hauskaa ja huumoria. Laitetaa vähän tuhmia piirrettyjä kuvia! Voi elämä...
Pus pus ja hali! Mä en oo tiukkapiponen mut tämmönen hymiöhuumori on mun mielestä typerää.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tämä pino ei olekaan tiukkapipoisille vaan huumorintajuisille aikuisille naisille. Välillä pipaa kantsii löysätäAlkuperäinen kirjoittaja ding:Aikuiset naiset, huh hu onpas hauskaa ja huumoria. Laitetaa vähän tuhmia piirrettyjä kuvia! Voi elämä...
:wave: et sä nyt tiukkikselta oo vaikuttanut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No mä olen kyllä tiukkapipo, mutta olen silti täällä :xmas:
Paitsi nyt, hyv yöt :wave:
I hide it well :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: et sä nyt tiukkikselta oo vaikuttanut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No mä olen kyllä tiukkapipo, mutta olen silti täällä :xmas:
Paitsi nyt, hyv yöt :wave: