:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Kiitos, mites sun raskaus etenee? Aina tietyynä hetkenä alkaa surku ja kohta kaksi vuotta hautajaisista :'(Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
No tänään rv 6+6 ja viimeks kasvu ja sydän pysähty näihin aikoihin joten tänään oon ollut ihan pohjamudissa ja oireetkin jossain piilossa...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiitos, mites sun raskaus etenee?Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Hyvin se sujuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:No tänään rv 6+6 ja viimeks kasvu ja sydän pysähty näihin aikoihin joten tänään oon ollut ihan pohjamudissa ja oireetkin jossain piilossa...
Olet raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mun selkä alkaa taas sattua....
Älä vielä luovuta... Ota iloinen pilleri ja elämä hymyilee tai mustuu...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mun selkä alkaa taas sattua....
ai näytän vai....Alkuperäinen kirjoittaja ok:Laita otsikoksi "jos tähän ketjuun saadaan 100 sivua niin Booty näyttää tissit"
kai mä uskallan sen ottaa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Älä vielä luovuta... Ota iloinen pilleri ja elämä hymyilee tai mustuu...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mun selkä alkaa taas sattua....
Mun on nappeja selkäkipuihin.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mun selkä alkaa taas sattua....
Laita "Jos saadaan 100 sivua SUTINAA, sutisija näyttää tissit"Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ai näytän vai....Alkuperäinen kirjoittaja ok:Laita otsikoksi "jos tähän ketjuun saadaan 100 sivua niin Booty näyttää tissit"