Ihanaa, kiitos! :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä oon aloune all aloune
Nyt mä sain ton kakkabiisin tilalle päähän soimaan Lucky Luken tunnrain B)
Ihanaa, kiitos! :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä oon aloune all aloune
Sokerihumalassa kivointa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Selvinpäin on kivempaa...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kännissä on kivaa =)
:flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ihanaa, kiitos! :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä oon aloune all aloune
Nyt mä sain ton kakkabiisin tilalle päähän soimaan Lucky Luken tunnrain B)
Sopivassa nousuhumalassa on joskus kiva olla.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Selvinpäin on kivempaa...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kännissä on kivaa =)
Mutta lasku tulee aina..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sopivassa nousuhumalassa on joskus kiva olla.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Selvinpäin on kivempaa...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kännissä on kivaa =)
Korjaussarja auttaa siihenkinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mutta lasku tulee aina..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sopivassa nousuhumalassa on joskus kiva olla.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Selvinpäin on kivempaa...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kännissä on kivaa =)
Me haluttiinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jollain on köyhää, se halus sutinaa..
Me todellakin haluttiin ja halutaan lisää. Giv mii sam moor :attn:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Me haluttiinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jollain on köyhää, se halus sutinaa..
noh, mun pitää kohta ottaa pikku hieronta ja menen suihkuun...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tuus sutisemaan, koitetaan saada hyvä sutina