Ramattin istuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikinä kuullutkaan merkistä. En ostaisi.
Nuo lasten turvaistuimet ovat sellaisia, minkä laadusta ja hinnasta ei tingitä.
Tuo on todella heppoisen oloinen ja todennäköisesti onkin sitä ilman isofixiä.

Meillä on tuolta ostettu ramatti istuin, en ole nyt aivan varma onko se tuo sama mutta eri kuosilla. Hyvin toiminut käytössä, ei mitään valittamista!Siihen ostettiin lisäksi niskapehmuste/sisennin.

Ihan pakko kommentoida et kaikissa autoissa ei ole isofixejä joten kaikkii autoihin ei voi sellasta istuinta ostaa :)

Ja en todellakaan ostais tollasta istuinta lapselleni, sen verran kuintekin niistä välitän.

[QUOTE="joku";22778278]Ihan pakko kommentoida et kaikissa autoissa ei ole isofixejä joten kaikkii autoihin ei voi sellasta istuinta ostaa :)

Ja en todellakaan ostais tollasta istuinta lapselleni, sen verran kuintekin niistä välitän.[/QUOTE]

Meidän autossakaan ei ole isofixejä, mutta silti meillä on laadukas istuin eli besafe izi combi.

Ei ole isofixiä ja kyllä, tuijotan myös hintaa, ei nyt vaan hanuri kestä ostaa 400 euron istuinta.

Olen tässä ja monessa muussakin asiassa sitä mieltä että halvalla ei hyvää saa. Kalliimmaksihan se tulee, että ostat tuon ja sitten hajoaa tai toteat huonoksi ja joudut ostamaan kuitenkin paremman istuimen. Näin meilläkin kävi rattaiden kanssa. Olisi vaan pitänyt kerralla ostaa kunnolliset. Ja turvaistuin nyt erityisesti, kyse on lapsen turvallisuudesta.

Noh, halvalla ei taida saada hyvää. Ainakaan turvaistuimissa.

En ikimaailmassa ostaisi tuollaista. Täysin tuntematon merkki, en ole koskaan nähnyt missään turvaistuintesteissä tuollaista ja vain kasvot menosuuntaan.

Itse panostaisin tuohon hintaan reilun satasen lisää, jolloin Brion Zento tai Britaxin Hi-Way voisivat olla budjetin rajoissa.

Ja kuten monella muulla täällä, lapsen turvallisuudesta ei meilläkään tingitä.
Meillä lapsella on ikää 4,5 vuotta ja molemmissa autoissa on käytössä istuin numero 3, siis kaukalon jälkeen. Itse ostan mieluimmin lapsen ikään ja kokoon sopivan istuimen, joka turvatesteissä ei ole häntäpäästä.

Mä nyt vaan kyselin että onko käyttökokemuksia, juuri sillä kun en itsekkää ole noihin ennen törmännyt missää..
No oli miten oli, olen menossa tänää tuonne vaunulaan kattoo mitä siellä on, siellä on myös tuo brio zento myynnissä joten katson senkin...

Asiasta toiseen, onko Seinäjoella muuta lastentarvikeliikettä kuin huvikumpu?

Mä nyt vaan kyselin että onko käyttökokemuksia, juuri sillä kun en itsekkää ole noihin ennen törmännyt missää..
No oli miten oli, olen menossa tänää tuonne vaunulaan kattoo mitä siellä on, siellä on myös tuo brio zento myynnissä joten katson senkin...

Asiasta toiseen, onko Seinäjoella muuta lastentarvikeliikettä kuin huvikumpu?

Meillä on tuo brio zento kakkosautossa ja on ihan hyvä perusistuin. Uudessa vuoden 2010-mallissa on myös uudenlainen pääntuki.