Rakkikoira,vammainen,havukka....Siinä muutama nimi joilla mies minua haukkuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi vaan

Vieras
Mies haukkuu minua tuommoisilla kun valitan ja huudan koska hän ei suostu tekemään ,kotitöitä..Eilen kun en lopettanut ns.räkyttämistä hän repäisi hiuksistani päätäni silleen että niskat naksahti..Ja oma vikani kuulemma vaan kun en lopeta.Eikä ollut ensimmäinen kerta.

1. Fyysinen saati henkinen väkivalta ei ole oikein. Lopeta sinä se henkinen ja mies fyysinen. Hyi teille molemmille!
2. ONko haukkumanimien käyttö vain miehesi tapa? Millä sinä häntä nimittelet?
3. Jos uskot olevasi pelkästään uhri, aihauttamatta perheessänne riitatilanteita, niin kysy mieheltäsi miksi niin ihana mieshaluaa elää rakkikoiran kanssa? Muussa tapauksesa korjatkaa molemmat kielenkäyttöänne.
4. Tutustu ja opettele rakentavimpiin tapohin puhua perheenne ongelmista. Neuvo tämä myös miehellesi ja pyydä muutenkin perustelemaan syyt, miksi hän ei halua tehdä kotitöitä yhdessä kanssasi.
5. Kuunnelkaa ja vielä kerran kuunnelkaa toisianne. Sinä kuuntelet loppuun asti ja miehesi myös.

No on varmasti minussakin syytä sitä en kiellä, mutta miehen mielestä kotityöt voi vaan jättää tekemättä ja minä oon ihan sairas hullu kun ilta myöhään "vouhotan"siivota mitä en ole päivällä ehtinyt..Ja mies siis reissuhommissa arkisin ma-to ja minä olen lasten kans silloin tietenkin yksin ja hoidan kaikki kotityöt ym..Ja viikonloppuisin mies AINA nukkuu pidempään ja myös päivällä sohva kutsuu häntä..Plus kaljaa juo joka ilta vähintään 4-5 tölkkiä..Mies käy siis töissä niin hänen mielestään sitten ei tarvii siivota tms..

Vai että vielä kaljaakin juo? Hui sentään.
Ota ero niin ei tarvitse valittaa. Vuoroviikot nii saat omaa aikaa eikä tarvi enää vängätä kotitöistä. Hommaa mies jonka kanssa siivoustottumukset menee yksiin. So simple.. Mieskin voi löytää enemmän kaltaisensa ja ottaa ne oluset sen kanssa sitten. Ehkä se olut suakin vois rentouttaa?

[QUOTE="yks vaan";30693596]No on varmasti minussakin syytä sitä en kiellä, mutta miehen mielestä kotityöt voi vaan jättää tekemättä ja minä oon ihan sairas hullu kun ilta myöhään "vouhotan"siivota mitä en ole päivällä ehtinyt..Ja mies siis reissuhommissa arkisin ma-to ja minä olen lasten kans silloin tietenkin yksin ja hoidan kaikki kotityöt ym..Ja viikonloppuisin mies AINA nukkuu pidempään ja myös päivällä sohva kutsuu häntä..Plus kaljaa juo joka ilta vähintään 4-5 tölkkiä..Mies käy siis töissä niin hänen mielestään sitten ei tarvii siivota tms..[/QUOTE]

Lakkaa vouhottamasta ja mene lakkoon aina, kun miehesi on kotona?
Jos kerran kotitöillä ei ole väliä, niin mitä sä niitä sitten turhaan teet?

Yhteistyössä