Rakkaus katoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joioij
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joioij

Vieras
Vuosia kestäneessä suhteessa elelen. Poissa on hekuma, ikinä ei romantiikkaa ole ollut jne. Nuorena päälle 20 tavattiin,enk loppujenlopuksi tiedä edes mihin olen tykästynyt nykyisessäni. En muista että olisin hänestä mitään kummia fiboja saanut alkuhetkissäkään. Jotenkin sitä vaan meni..aika kului jne..nyt aikuisessa iässä ja ajatukset aivan sekavat.Mitäs nyt, tuntuu että hei rakkaus onko sitä koskaan ollutkaan? Tunnen vastenmielisyyttä välillä miestäni kohtaan.Rakastelu ei tunnu miltä sen pitäisi..se vain on teko.Kaipaan kaveria ja sitä mulla ei ole.Yksin olen. Mieheni on poika,minä tunnen olevani joku äitihahmo.Kaikessa.Miten rakkaus tulee..miten se pysyy..miten sen saa uusiksi heräämään jos sitä ylipäätänsä koskaan on ollutkaan..??????????????????????????????????????

niin se menee; sinä haet kilttiä miestä, kun saat sen, kyllästyt hänen kiltteyteen.
laita mies kriisiin ja katso miten hän muuttuu, voi olla että rakkautenne alkaa kukoistaa.

ikina ymmartanut tuollaisia naisia jatkavat suhdetta vaan monta monta monta vuotta vaikka rakkaus on jo kuollut esim jo 15 vuotta sitten,ja tuo on pitka aika ihmisen nuoruudesta. ehkka ette uskalla elaa ilman jotakin miesta? pelkaatte olla yksin ja lentaa omilla siivilla,joka on oikeastaan ihanampaa mita on olemassa,ja sitten vasta kun on tutustunut omaan itseensa ja tykkaa elaa ykksin niin sitten vasta se suhde on welkome mutta,ei valttamaton. yksinkin on ihanaa,varsinkin tuollaisen suhteen jalkeen jossa ei ole rakkautta,niin sitten kun asut omillasi lyot paatasi seinaan ja ajattelet ,voi hemmetti sentaan miksi en toiminnut heti noin jo silloin kun huomasin etta meidan valilla ei ole enaa mitaan? noin se menee,mutta it's never too late to start a new live for you self . good luck :)))

Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Rakkauden voi löytää uudelleenkin. Siihen tarvitaan aikaa ja mielikuvitusta. Haluatteko todella?

Olen samaa mieltä kanssasi, että mielikuvitusta ennenkaikkea sihen tarvitaan.
Minua kiinostaa nimimerkkisi ensimmäinen kirjain, mitä mahtaa tarkoittaa, sillä nämä kaksihan tuntuvatkin paljon tutummalle:)

Yhteistyössä