rakkaus kaiken se kestää...

isa
Naiset, kuinka on
Meille syntyi 1,5kk sitten vauva joka ei kärsi koliikista, kuten 1. lapsemme eli meillä jopa nukutaan öisin.

Vaimo on ollut täysin etäinen viimeiset 3 kk. Seksiä ei saa. toisia ei pidetä enää hyvästä.
Onko tämä normaalia?
Kerpele olen kuin vieras omassa talossa. Vaikka käyn kaupassa auttelen koti hommissa ja olen vanhemman lapsen kanssa vapaa-ajat, että hänkin saa huomiota. niin mitään oikeaa kontaktia vaimoon ei saa, enkä puhu seksistä se on nyt täysin sivuseikka

... Mitähän ne maksulliset naiset maksaa..... AIVAN SAMA, PIAN NIIDEN PALVELUILLE ON KÄYTTÖÄ JOS KOTOA EI SAA MINKÄÄNLAISTA VASTAKAIKUA; NIIN OSTETAAN SITÄ


 
itse voin vaan sanoa sen .. toivottavasti siitä on edes jotain hyötyä...

Eli sun vaimo on varmaan hirveän väsynyt jos on vauva itkunen ja siinä voi helposti tulla myös masennus eli synnytyksen jälkeinen masennus... ja ei varmastikaan kiinnostaa seksiä .. voin vaan kokemuksesta kertoa ettei se mikään helppoa olla itkuselle vauvalle äiti.. kun koko ajan pitää olla vauvan kanssa... kannattais nyt vaan rauhoittua se seksin kanss.. ja vaikka autat kotitöissä niin sano vaikka vaimolles aina välille että otat vauvan meet vaikka lapsien kanss ulos ja sanot vaimolle että mennä nukkumaan jos yötkin valvoo.... ja anna vaimolle oma aika sano vaikka sille että lähtiä vähäks aika ulos ihan yksin ... ja kyllä se siitä ajan myötä helpottuu ja tiedustele vaimolta että mitä hän haluaisi......

tiedän ettei se helppo oo sunkaan osuus mutta yritä kuitenkin ajatella vaimoas.. ja ainakaan maksullista seksia ei tuohon ainakaan auta teitä siitä tulee teille pian ero...

Voimia ja jaksamista sinne

 
Meillä maailman kiltein poika 3kk. Nukkuu yöt täysin, itse saan myös levätä. Jostain syystä seksi ei vain maistu. Okei, syy siinä, että inhoan tällä hetkellä omaa ulkomuotoani. Tuntuu hassulta, että olen ollut saman miehen kanssa jo 11 vuotta ja varmasti hän tuntee ja tietää jokaisen paikan kropastani. Silti nyt "ujostuttaa" enkä pysty olemaan rento mieheni vieressä. Häpeän omaa kuvaani. Joo, ja mies kyllä kaikella tavalla osoittaa haluavansa olla mun vieressä eikä ole moksiskaan kiloistani ja riippuvasta vyölaukusta. Mutta, sekään ei auta. Joku lukko vain tullut päälle.

Itse toivon, että mieheni olisi kärsivällinen ja jaksaisi odottaa. Toivon, että hän ei ajattele samoin kuin sinä. Miesten on aika vaikea käsittää miten naisen kuva itsestä muuttuu ja ehkä vääristyykin lapsen saannin jälkeen. Eikä ainoastaan fyysisesti vaan myös henkisesti.
 
äityli valveilla
hmmm.. Olet tyypillinen MIES. Jos kotona vaimoke ei ole heti valmiina puuhiin niin jo vain ajatellaan maksullisia. Hohhoijaa.
Ja kyllä todellakin..RAKKAUS,kaiken se kestää!
Jos teille on 1,5kk:ta sitten syntynyt lapsi,niin en yhtään ihmettele miksi puolisosi on sellainen.
Itselläni kesti toipua synnytyksestä noin vuosi. Että revi siitä!
Silloin minua ei todellakaan huvittanut seksi(ei ainakaan neljään kuukauteen),eikä mitkään muutkaan asiat. Masennuskin kun vaivasi,vaikka itse en voinut sille mitään. Ja kroppa oli todella kipeä pitkään. Että ei se synnytys,lapsen hoitaminen,olo ja elo aina mene niin kuin haluaisi.
Naisen kroppa ei palaudu noin vain takaisin sellaiseksi kuin se oli ennen raskautta ja synnytystä. Ja oletko yhtään ajatellut että puolisollasi voisi olla vielä esim. kipuja,ym. Kaikilla on niin erilainen kroppa ja hormonitoiminto.
Ajattele jos itse olisit lähiaikoina synnyttänyt vesimeloonin kokosen "pötikän"(HUOM! ja sen kokoinen on vielä pieni,verrattuna kuusikiloisiin lapsiin) ja repeytynyt vielä pahasti ja hormonitoiminnot olisi sekaisin ja sitten vielä pitäis sen kaiken valvomisen ja muun stressin ohella tyydyttää vielä puolisokin!!
Voisit olla edes oma-aloitteinen ja kysyisit puolisoltas että mikä oikein on ja vaivaako stressi tai kivut tai muuta. Äläkä vain sääli siinä itseäsi!
Pahempiakin huolia on olemassa(kuin seksi)!!
 
Vanha kääpä
Aiemmille vastaajille haluaisin huomauttaa, että alkuperäinen nimnomaan sanoi, että kyse EI ole seksistä, vaan vaimon etääntymisestä muuten.

Se on vaan niin, että äideillä on tapana omia vauva, vetäytyä vauvan kanssa eroon maailmasta ja elämä alkaa pyöriä vauvan ympärillä. Kaikki jotka eivät ole yhtä kiinostuneita vauvasta ovat jotenkin itdsekeskeisiä ja omituisia ja ketä nyt jaksaa kiinostaa mitä tänään syödään tai onko puhtaita vaatteita, kun vauva saa ruuan tissistä ja sen kanssa voi käpertyä yöpuvussa peiton alle. Toisilla kestää kauemmin kiinostua ulkomaailmasta, toisille riittää muutama päivä.

Minun ehdotuseni on, että koita lähentyä vaimoasi vauvan kautta. Ainakin minä koen lapset hyvin voimakkaasti lähentävänä asiana parisuhteessa. Kun mies osoittaa huomiota lapsille ja on kiinostunut niistä, se ihan varmasti myös rakastaa minua:). Koita puhua siitä, miten hienot lapset teillä onkaan, koita vaikka viedä vaimoa kävelylle niin, että viette isomman lapsen samalla johonkin leikkipuistoon, eläintarhaan tms. paikkaan, jossa lapsella on paljon touhua/katseltavaa, niin että te voitte kävellä käsikädessä lykkimässä vaunuja, asuinpaikan ja lapsen iän mukaan. Voit sitten oikein kunnolla hehkuttaa miten ihana vekara hän on ja miten vauvasta varmasti tulee yhtä ihana B)

Vaikeampi vaihtoehti tietysti on jo tuo ensimmäisen vastaajan mainitsema synnytyksen jälkeinen masennus ja siihen kyllä tarvitaankin sitten jo ammattiapua. Jos sitä on syytä epäillä, niin sairausvakuutukset äkkiä kuntoon ja aika psykologilta.
 
Hei! meillä on 6 kk vanha vauva ja itse olen pitäny oman mieheni käsivarren mitan päästä huomaamattani, koin kaikki hellyyden osotukset ahistavina ja luulin et yrittää aina vonkua seksiä. ja mies hölmöilly kokoajan vauvan syntymän jälkeen(ryyppäämällä jne,) nyt vasta alkaa seksihalut nostaa päätään ,mutta nekin vähissä on. koita ymmärtää minkälaisen hormooni myllerryksen vaimosi käy läpi, mulla on jokaisen lapsen kohalla käyny sama juttu. ja mies raskauden loppupuolella naureskeli saaneensa ikuisuus litteran sohvalle! toi et alat miettiä maksullisia naisia on tosi naurettavaa ja toden näköisesti pahentaa tilanettasi vaimosi kanssa. koita olla kärsivällinen. painostamalla et saa vastakaikuna kuin pahan mielen molemmille! koita jaksaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 19:35 isä kirjoitti:
... Mitähän ne maksulliset naiset maksaa..... AIVAN SAMA, PIAN NIIDEN PALVELUILLE ON KÄYTTÖÄ JOS KOTOA EI SAA MINKÄÄNLAISTA VASTAKAIKUA; NIIN OSTETAAN SITÄ
Thaimaassa kuulemma seittemän eruoa.Siellä se meiänki ukko käy vaikka sais sitä kotonaki :snotty: :snotty:
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 09:23 henna kirjoitti:
Hei! meillä on 6 kk vanha vauva ja itse olen pitäny oman mieheni käsivarren mitan päästä huomaamattani, koin kaikki hellyyden osotukset ahistavina ja luulin et yrittää aina vonkua seksiä. ja mies hölmöilly kokoajan vauvan syntymän jälkeen(ryyppäämällä jne,) nyt vasta alkaa seksihalut nostaa päätään ,mutta nekin vähissä on. koita ymmärtää minkälaisen hormooni myllerryksen vaimosi käy läpi, mulla on jokaisen lapsen kohalla käyny sama juttu. ja mies raskauden loppupuolella naureskeli saaneensa ikuisuus litteran sohvalle! toi et alat miettiä maksullisia naisia on tosi naurettavaa ja toden näköisesti pahentaa tilanettasi vaimosi kanssa. koita olla kärsivällinen. painostamalla et saa vastakaikuna kuin pahan mielen molemmille! koita jaksaa!
joo, näin mäkin sen näen...hormonit saa aikaan kaikenlaista..halua ja haluttomuutta. Olisko joku luonnon keino asettaa first things first...
Mulla meni ainakin pari vuotta kunnes imetysten lopettamisen jälkeen toivuin ennalleni...kyllä se siitä. Kärsivällisyyttä!
Maksulliset palvelut ei varmaankaan ole mikään oikotie onneen....
 
isa
Hei!
Eilisen jälkeen olemme keskustelleet aika paljon, ja kysehän oli HENKISESTÄ ulos jäämisestä perheen ulkopuolelle.
Vaimo on ollut hieman ylisuojeleva uutta tulokasta kohden, ja yrittää ottaa myös muut tästä eteenpäin huomioon. Tuo liika puhuminen ei ole ollut ikinä mikään valttikortti minulle, mutta kerrankin se on ollut avuksi :)


Ja tuo maksullisiin meno... Noh se oli vain liian höyryn ulos päästämistä, en käyttäisi niitä palveluja vaikka selibaatti kestäisi kuukausia, sillä onhan minulla terveet kädet ja likainen mielikuvitus.. Kesäää Kaikille :p
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 21:32 isä kirjoitti:
Hei!
Eilisen jälkeen olemme keskustelleet aika paljon, ja kysehän oli HENKISESTÄ ulos jäämisestä perheen ulkopuolelle.
Vaimo on ollut hieman ylisuojeleva uutta tulokasta kohden, ja yrittää ottaa myös muut tästä eteenpäin huomioon. Tuo liika puhuminen ei ole ollut ikinä mikään valttikortti minulle, mutta kerrankin se on ollut avuksi :)


Ja tuo maksullisiin meno... Noh se oli vain liian höyryn ulos päästämistä, en käyttäisi niitä palveluja vaikka selibaatti kestäisi kuukausia, sillä onhan minulla terveet kädet ja likainen mielikuvitus.. Kesäää Kaikille :p
No niin, hyvä kuulla että olette päässeet yhteyteen, henkiseen sellaiseen. Sekun on kuitenkin kaiken A ja O :)
Vänän se kuulostikin sellaiselta uhoamiselta, se maksullisiin meno... :saint:
Parempaa huomista teille!!!!!
 
sanoit että seksi on sivu seikka, mutta jo seuraavassa lauseessa aiot hakea maksullista naista..eli seksiä,ei ne maksulliset sulle muuta anna. tässä taas yksi putkiaivollinen mies. mitä jos ensin puhuisit vaimollesi kunnolla ja pitäsit hyvänä muutenkin kuin seksillä tai toiminnalla jonka toivot johtavan seksiin. pieniä huomion osoituksia ja hellyyttä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 18:36 johanna kirjoitti:
sanoit että seksi on sivu seikka, mutta jo seuraavassa lauseessa aiot hakea maksullista naista..eli seksiä,ei ne maksulliset sulle muuta anna. tässä taas yksi putkiaivollinen mies. mitä jos ensin puhuisit vaimollesi kunnolla ja pitäsit hyvänä muutenkin kuin seksillä tai toiminnalla jonka toivot johtavan seksiin. pieniä huomion osoituksia ja hellyyttä.
ja jatkoksi haloo! vaimosi on siis synnyttänyt 1 1/2 kk sitten, mitä jos ajattelisit häntäkin etkä vain itteäs. hormoonit, väsymys, toipuu vielä synnytyksestä ja mahdollisesti lievää synnytyksen jälkeistä masennusta tai jotain.
raivostuttaa tommoset äijät. voi kun en saa nyt huomiota..mees vaikka äitis helmoihin nyyhkyttämään. \|O
 
Vanha Kääpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 18:36 johanna kirjoitti:
sanoit että seksi on sivu seikka, mutta jo seuraavassa lauseessa aiot hakea maksullista naista..eli seksiä,ei ne maksulliset sulle muuta anna. tässä taas yksi putkiaivollinen mies. mitä jos ensin puhuisit vaimollesi kunnolla ja pitäsit hyvänä muutenkin kuin seksillä tai toiminnalla jonka toivot johtavan seksiin. pieniä huomion osoituksia ja hellyyttä.
Nyt on pudotettava sut maan pinnalle. Kääpä ei ehkä ole vanha siksi että olisi elänyt kauan, mutta mutta Kääpä on elänyt paljon: niiltä maksullisilta saa just sitä mistä sovitaan, eli kaikki ei harrasta niiden kanssa seksiä lainkaan! Oliko yllätys? No, elämä on niitä taynnä!
Miehet todella maksavat naisille siitä, että saavat vaan leikkiä niiden kanssa rakastunutta muutaman tunnin, viedä syömään, kävellä käsikädessä kaupungilla jne...
Toki pelkkää s4eksiäkin ostetaan, mutta varmasti ihan yhtä paljon tota muuta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 19:25 Vanha Kääpä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 18:36 johanna kirjoitti:
sanoit että seksi on sivu seikka, mutta jo seuraavassa lauseessa aiot hakea maksullista naista..eli seksiä,ei ne maksulliset sulle muuta anna. tässä taas yksi putkiaivollinen mies. mitä jos ensin puhuisit vaimollesi kunnolla ja pitäsit hyvänä muutenkin kuin seksillä tai toiminnalla jonka toivot johtavan seksiin. pieniä huomion osoituksia ja hellyyttä.
Nyt on pudotettava sut maan pinnalle. Kääpä ei ehkä ole vanha siksi että olisi elänyt kauan, mutta mutta Kääpä on elänyt paljon: niiltä maksullisilta saa just sitä mistä sovitaan, eli kaikki ei harrasta niiden kanssa seksiä lainkaan! Oliko yllätys? No, elämä on niitä taynnä!
Miehet todella maksavat naisille siitä, että saavat vaan leikkiä niiden kanssa rakastunutta muutaman tunnin, viedä syömään, kävellä käsikädessä kaupungilla jne...
Toki pelkkää s4eksiäkin ostetaan, mutta varmasti ihan yhtä paljon tota muuta.
katä sinä tai ap huijaa kun ostaa maksulliselta naiselta huomiota--hyvänäpitoa--käsi kädessä kävelyä jne? itteänne.
onnea vaan teillekin! säälittävää. mutta ei yllättänyt ei, miehet ne ja niiden putkiaivot.
 
HärskiHilda
Naisella on oikeutus hormonitoiminnalleen ja väsymykselleen, MUTTA EN VOI YMMÄRTÄÄ, MIKSI SEKSIN HARRASTAMISESTA TEHDÄÄN NIIN HIRVEÄ HALOO. EIKÖ VOI AVATA NIITÄ JALKOJA VAIKKEI AINA HALUTTAISKAAN?
 
Vedä jätkä käteen! Oikein s***n putkiaivo! Synnyttäispä miehet ja sais kuunnella nyky-yhteiskunnan kommentteja...eipä tyhmät enää ihmettelis saati uhkailis: "Kerran ei kotoa saa läden sit maksullisiin" HAIST P***A!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 00:34 HärskiHilda kirjoitti:
Naisella on oikeutus hormonitoiminnalleen ja väsymykselleen, MUTTA EN VOI YMMÄRTÄÄ, MIKSI SEKSIN HARRASTAMISESTA TEHDÄÄN NIIN HIRVEÄ HALOO. EIKÖ VOI AVATA NIITÄ JALKOJA VAIKKEI AINA HALUTTAISKAAN?
milläs vuosisadalla se sinä elät? naisen ei tartte alistua seksiin.
ja miehet tyytyy siihen et nainen levittää jalkansa ja makaa kuin lahna? ei palvele kumpaakaan tommonen levittäminen kunhan mies pysyy hiljaa. itseänsä arvostava nykynainen ei levitä vaan siksi että mies haluaa ei olla mitään luolanaisia enää.
levitä sie vaan rauhassa härskihilda.
 
Gitanjali
No huhhuh, mihin suuntaan keskustelu on lähtenyt..teiltä on vissiin epähuomiossa (juujuu) jäänyt väliin se kirjotus, jossa ap kerteoi sttä keskusteltu on ja maksullisiin meno oli pelkkää puhinaa....
Että kantsiskos pikkusen tarkentaa stooria ja hutkia vasta sen jälkeen.
Paiti tietysti, jos halusittekin vaan morkata morkkaamisen vuoksi..... :saint:
 
isa
:LOL:
No jo nyt on...

Vastauksia: Lahna=huono ruokakala YäK!
Putkiaivo= Olen, ja ylpeä siitä :)


Muistatteko vanhan leikin Juoru. Ensimmäinen kertoo tarinan ja sen kuullut(tässä tapauksessa lukenut) vie sitä eteenpäin ja katsotaan paljonko se muuttuu...
Tässä tapauksessa pätee Juoru-leikin pelisäännöt

Kesää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 08:04 dolly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 00:34 HärskiHilda kirjoitti:
Naisella on oikeutus hormonitoiminnalleen ja väsymykselleen, MUTTA EN VOI YMMÄRTÄÄ, MIKSI SEKSIN HARRASTAMISESTA TEHDÄÄN NIIN HIRVEÄ HALOO. EIKÖ VOI AVATA NIITÄ JALKOJA VAIKKEI AINA HALUTTAISKAAN?

Huolehdi sä härski hilda vaan omista jaloistas...
:eek:
 
HärskimpiHilda
Turha sitten marista, et mies runkkaa netin äärellä, käy vieraissa, kattelee muita jne.jne., jos ei oo ite valmis seksiin ja pihtaa viikkotolkulla!! \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 01:32 HärskimpiHilda kirjoitti:
Turha sitten marista, et mies runkkaa netin äärellä, käy vieraissa, kattelee muita jne.jne., jos ei oo ite valmis seksiin ja pihtaa viikkotolkulla!! \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
no joo kyl ne tekee sen sillonkin jos säälistä levittää ja tai siks et ukko pysyis hiljaa. ainakin ite alkaisin vilkuilee ja saattaisinpa ajatella vierastakin. kyl siinä seksissä pitää muutakin olla kuin reikä mihin panna. \|O itelles.
 
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Yhteiselo on kuule ottamista, antamista, joustamista jne. jne. Jos vain ottaa kun haluaa, ei voi saadakaan mitään hyvää. \|O \|O Älä ny revi herneitä nenuun, mut näin se on. Ei voi aina vaan sokeesti aatella, et ei ny,voi kuule asiassa tulla vastaanki.

EI OO OIKEIN PITÄÄ TOISTA PUUTTEESSA KUUKAUSITOLKULLA! kYLLÄ SIIN MENEE HERMO NIIN MIEHELLÄ KU NAISELLAKI!! HERÄÄ JA KASVA AIKUISEKS!!

JA ENEMPÄÄ EN ASIAAN KOMMENTOI! EN JAKSA NÄITÄ AINASIA PIKKUPENTUJEN RÄHÄKÖITÄ!!
 
Tylsistynyt
Heh.... tämähän oli kiva lukee! Jes.

Asiaan... harvinaista sanoisin, siis aloitus. Mies jolla on aivot! Oikeesti! Kuinka monella miehellä on oikeesti pokkaa kysellä ns. lapsipalstalla vinkkejä?! Suosittelen oikeesti puhumista kaikkiin tilanteisiin, mutta joskus teot puhuu enemmän. Reilusti vaan tarttuu kotitöihin ja tekee kaiken mahdollisen niin toiselle jää aikaa vaan olla ja kun vielä reilusti sanoo sen, että nyt sinä vain olet ja minä teen nämä työt. Mulle kävis tuollainen ainakin tosi hyvin. Tsemppiä vaan "isä".

Mutta sitten tämä jälkipuonti. Oikeesti... miksi seksistä muuten tehdään niin iso haloo? Minäkin yleensä teen... Mutta kannatan oikeesti "HärskiHildan" oppia, pakkoko sitä on aina haluttaa, kyllä pitää voida toista aatella naistenkin. Synnytys on iso juttu naisille, jes, mutta niin se on miehillekin. Kyllä mun mielestä on aika siistiä, kun mies haluaa heti omaa puolisoaan vaikka tämä onkin muuttunut paljon, senhän pitäis olla kehu eikä vaan "taas se vonkaa, p.erkele".

Miksi naiset siis vaan aattelee omaa haluttomuutta? Itsekkyyttäkö? Minun mottoni on kuitenkin (tämän muistan kertoo kaikille kavereillekin) HOIDA HOMMAT HOUSUT JALASSA jos ei muuten kiinnosta. Omaa puolisoa on voitava aatella lasten keskelläkin. Niin miesten kuin naistenkin.

Tämä oli nyt aika yleistävää, anteeksi siitä jo etukäteen, mut toivottavasti ymmärrätte pointin.
 

Yhteistyössä