Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mä vetäsin boksille..Kahtelen sitten myöhemmin. Tuleekohan tästä semmoista kun meidän Kylmän ringin kattominen oli aikoinaan? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No et jäänyt mistään paitsi. Mulla oli jotain odotuksiakin sen suhteen että olisi mielenkiintoisesti tehty ja noin 98% sarjasta keskittyi p*nemiseen - siis toki, alan ohjelma, mutta kun siinä piti käsitellä näitten ihmisten arkea yms. niin miksi ihmeessä siinä koko ajan kuvattiin vain sitä seksin harrastamista..
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No et jäänyt mistään paitsi. Mulla oli jotain odotuksiakin sen suhteen että olisi mielenkiintoisesti tehty ja noin 98% sarjasta keskittyi p*nemiseen - siis toki, alan ohjelma, mutta kun siinä piti käsitellä näitten ihmisten arkea yms. niin miksi ihmeessä siinä koko ajan kuvattiin vain sitä seksin harrastamista..
Mulla oli vähän samat fiilikset :/
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mulle jäi vähän sellainen fiilis et tässäkö tämä nyt oli ja eikö tässä tapahdukkaan mitään. Mutta jospa seuraavassa jaksossa jo alkas tapahtua.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:No en tiedä mitä odotin, mut vähän petyin.
Tässä nämä huorat ovat kauniita, ulkoisesti menestyneitä, kauniit kodit, lapset jne, ammatti vain ei ole esim asianajaja, vaikka ulkoisesti vois luulla.
Sitten siellä bordellissa, niin oli hiehkeää ja hienostunutta, vähän nätisti korkokengillä käveltiin miehen päällä..
Siis niin teennäistä, ihan kuin ammatti olisi todella hohdokasta, ei haittapuolia, ei väkivaltaa, halveksuntaa, eritteitä, hikeä, kipua, inhoa...
Puitteet kuin csi tai desperade housewifes..
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:RAKKAUDEN ammattilaiset, mitä tekemistä huoraamisella on rakkauden kanssa??
taas ollu fiksu kääntäjä. sarjan nimi satisfaction.
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen ilotyttö:Alkuperäinen kirjoittaja mm:No en tiedä mitä odotin, mut vähän petyin.
Tässä nämä huorat ovat kauniita, ulkoisesti menestyneitä, kauniit kodit, lapset jne, ammatti vain ei ole esim asianajaja, vaikka ulkoisesti vois luulla.
Sitten siellä bordellissa, niin oli hiehkeää ja hienostunutta, vähän nätisti korkokengillä käveltiin miehen päällä..
Siis niin teennäistä, ihan kuin ammatti olisi todella hohdokasta, ei haittapuolia, ei väkivaltaa, halveksuntaa, eritteitä, hikeä, kipua, inhoa...
Lähempänä sarja oli todellisuutta kuin sinun kuvauksesi.
Mulle tuli ihan sama fiilis. Odotukset ioli korkeammalla.Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mulle jäi vähän sellainen fiilis et tässäkö tämä nyt oli ja eikö tässä tapahdukkaan mitään. Mutta jospa seuraavassa jaksossa jo alkas tapahtua.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Entinen ilotyttö:Alkuperäinen kirjoittaja mm:No en tiedä mitä odotin, mut vähän petyin.
Lähempänä sarja oli todellisuutta kuin sinun kuvauksesi.
Olen pahoillani, tottakai voi olla kivat asunnot, vaatteet ja ulkonäkö, ja onkin, mutta toi bordelliosuus, tai siis tuo ns. hienosteneisuus jne sievistely..
Kyl ihan normaalissa kiihkeässä kotiseksissäkin tulee hiki ja eritteitä reisille tai mihin ikinä, mutta nää ne kipsutteli kuin kampaamosta drinksulle asiakkaan jälkeen.
Ihan en usko, että se näin kivaa ja kaunista on.
Saati se jonkinlainen hyväksyntä, kuin se tod ei olis jotenki tuomittava tai salattava ammatti.
Jos huoraaminen olisi noin helppoa ja kivaa, miks ei fiksut ja filmaattiset suomalaisnaiset siirry huoriksi, miksi enenevässä määrin itänaiset valtaavat meilläkin alaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mulle jäi vähän sellainen fiilis et tässäkö tämä nyt oli ja eikö tässä tapahdukkaan mitään. Mutta jospa seuraavassa jaksossa jo alkas tapahtua.
Joo, mä annan vielä kans yhden mahdollisuuden. Jos tokassa jaksossa p*nnaan yhtä paljon niin jätän kesken :kieh: