Rakettien vahingot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dorka-ohjelma!!!! Mahtava tapaus!

Ei olla ulkoradoilla käyty kiipeilemässä, mut sisällä kyllä. Ei huimaa mikään korkea paikka., kyllä kiipeilen.

Onhan noita kirjoja vinot pinot siirretty varastoon huoneista, jääkööt lapsen lapsille!
Viimeaikoina ovat lukeneet vain kouluun liittyviä kirjoja. Sielläkin tosin luetaan ja esitelmöidään laajasti eri kirjoista ym.

Poika ei juuri muita ole tykännyt lukea kuin tietokirjallisuutta ja joskus kauhua. Todella huonosti on lämmennyt romaaneille. Täytyy ostaa joku venäjänkielinen kirja ni tiiä vaikka innostuis jollain lomalla lukemaan!

Vanhin lukee eniten.

Lintsiltä tyttö voitti sellaisen ihan sairaan ison Taffel sipsipussi veskan, ihan täynnä sipsui. Joko ammunnasta tai koriksesta. Mä tykkään vetää narua ja käydä laitteissa.
Oon ihan hirveä äiti. Houkuttelin lapset TODELLA nuorina (just riitti pituus ikäisekseen pitkillä lapsilla) muun muassa Kingiin! Sanoin et ei se oo mitään, ei tunni missään, ja seuraavasta kierroksesta olisin maksanu mut eivät tulleet uudelleen. Ainii Lintsil oli se 3d teatteri, tykkäsin!

Se revolveri oli jotenki epätarkka ja painava! Ei lapsetkaan tykänny siitä. Sillä kyllä ampui tölkkejä aidan päältä mutta ei sillä kyllä mielellään tauluun rytkäyttäny.

Nyt kisakatsomoa pystyyn! Kohta alkaa! Palataan!!! Kliffaa iltaa ja hyvää matsia jos katot!!!
Ainiin mä tykkään siit hevospelist mis vyörytellään niit palloi reikiin ja hevoset liikkuu sitä mukaa. Tyttökin voitti siit numero arvast vai mikä bingo se nyt onkaan et voi valkkaa muutaman numeron nih voitto nasahti sille ja sai pehmolelun

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miten toi kettu liittyi siihen mummoon?
Näitä hän yritti puol väkisin tunkea mulle taskuun varmuuen vuoks, jos lapset vaikka alkavat huutamaan.😂😂
=kettukarkkimummo

Pihlaja_karkki.jpg

Viimeksi muokattu:
Ainiin mä tykkään siit hevospelist mis vyörytellään niit palloi reikiin ja hevoset liikkuu sitä mukaa. Tyttökin voitti siit numero arvast vai mikä bingo se nyt onkaan et voi valkkaa muutaman numeron nih voitto nasahti sille ja sai pehmolelun
JOO! Se on hyvä!❤️ Se on muuten tooooosi vanha peli!!!!

Näitä se yritti puol väkisin tunkea mulle taskuun varmuuen vuoks, jos lapset vaikka alkavat huutamaan.😂😂
=kettukarkkimummo

Pihlaja_karkki.jpg
Muistankin noi karkit sit oli niit kissa karkkei mis oli hopeinen se käärö. Tulipa lastenlinnast mieleen et siel oli yks venäläinen poika joka tykkäsi räkäistä päin naamaan ja sit juoksi hoitajien luo karkuun. Noh kerran sit oltiin metsä retkellä iltahämärissä mä olin korkeel kalliol ja huomasin et tää venäläinen poika oli jostain syystä just siinä alhaalla noh mähän sit kusasinsieltä ylhäältä sen päälle ja silt tuli kova huuto ja itku et kuka sen päälle oikein kusi enkä jäännyt edes kiinni siitä. Mut sai venäläispoika opetuksen ja se räkiminen loppui😁 nojoo oli itelt tyhmästi tehty mut oli niin herkullinen koston paikka tähän nyt se ashamed hymiö 😇

• Haha
Muistankin noi karkit sit oli niit kissa karkkei mis oli hopeinen se käärö. Tulipa lastenlinnast mieleen et siel oli yks venäläinen poika joka tykkäsi räkäistä päin naamaan ja sit juoksi hoitajien luo karkuun. Noh kerran sit oltiin metsä retkellä iltahämärissä mä olin korkeel kalliol ja huomasin et tää venäläinen poika oli jostain syystä just siinä alhaalla noh mähän sit kusasinsieltä ylhäältä sen päälle ja silt tuli kova huuto ja itku et kuka sen päälle oikein kusi enkä jäännyt edes kiinni siitä. Mut sai venäläispoika opetuksen ja se räkiminen loppui nojoo oli itelt tyhmästi tehty mut oli niin herkullinen koston paikka tähän nyt se ashamed hymiö
Fazerin kis-kis, mut ne jääkarhut oli parhaimpia. Mummo niitä meilla välillä tarjosi. Mummon kammarin liinavaatekaapin alimmalla hyllyllä oli pramea vanha peltirasia. Mummo saattoi päivässä muutamastikin tokaista serkulta ja minulta että käykääs lapset kahtomassa onko kukko muninut.😍 Sinne sitten kirmattiin, avattiin rasia ja sinne oli ilmestynyt nameja.😊

Hyvin paljon samoja piirteitä sinussa kuin minussa, kun olin lapsi.😂 Olisin tehnyt ihan samoin. Tein tosin paljon muutakin pahaa, enkä pelkästään lapsena, mutta myös nuorena aikuisena, mutta eipä niistä sen enempää.😬

Viimeksi muokattu:
Juuh ei muakaan viellä väsytä ni vois tsiikaa itekkin matsia jotenkin nyt vast havahduin et kellohan on jo 12 kohta joo palataan ja hyvää loppuyötä
Nonni, olihan matsi! Meidän pojat sähläs ihan huolella lopun, mietin jo et onko jäässä vika - liikuuko kiekko normaalisti! Mut olipas hienoa nähdä alussa pojilla se rentous ja varmuus!

Ai hitto mä inhoon noita sweduseeproja, ne aina pilaa kaiken - vai että maalivahdinhäirintää tällä kertaa! In his fag ass!

Se mitä nyt toivois että tästä matsista olis jääny pojille lapaan, on rentous ja varmuus! Hyvä oikeastaan että käänty toi matsi niin nopeasti, näin huomasivat että se on vaan syöteltävä tarkemmin eikä häslätä - mielummin rauhoitetaan välillä.

On muuten jännä et jos kyse on miehistä niin ei tuu paha mieli vaikka suomileijona teloo vieraan, mut nyt kun on pojat, niin tunnen niin suurta tuskaa kun kuka tahansa loukkaantuu, vedet silmissä niitä tilanteita katsoo, ja sisältä puristaa tooosi pahasti!🥺

Ei näytä poikien asemat huonolta ollenkaan, tässähän on hyvät mahdollisuudet vaikka kultaankin!

Huomenna sweduja vastaan 22:30! Kyllä nää matsit ruottalaisia vastaan on aina niitä kaikista kuumottavimpia!

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Fazerin kis-kis, mut ne jääkarhut oli parhaimpia. Mummo niitä meilla välillä tarjosi. Mummon kammarin liinavaatekaapin alimmalla hyllyllä oli pramea vanha peltirasia. Mummo saattoi päivässä muutamastikin tokaista serkulta ja minulta että käykääs lapset kahtomassa onko kukko muninut. Sinne sitten kirmattiin, avattiin rasia ja sinne oli ilmestynyt nameja.

Hyvin paljon samoja piirteitä sinussa kuin minussa, kun olin lapsi. Olisin tehnyt ihan samoin. Tein tosin paljon muutakin pahaa, enkä pelkästään lapsena, mutta myös nuorena aikuisena, mutta eipä niistä sen enempää.
Joo nykään ei pöllis ees karkkia kaupasta ja tyhmii juttui. Mut mitäs mieltä törmännyt tuol netissä tähän juttuun ja ne ei oikeen tajunnut sitä juttua. Siis olisitko aina onnellinen ja köyhä vai rikas ja ei onnellinen. Ni vastaukset oli et tietty rikas et mä oon niin surullinen lambossani ja rahoissani. Mut sehän se juju oli että jos valitset rahan niin et voi koskaan tuntea onnen tunnetta enään. Mut jos valitset köyhyyden ja et oot joka päivä onnellinen ja tunsisit riemua ja rakkautta aina sydämessäsi nih kumman sä valitsisit. Amerikkalaiset valitsi rahan ja aasialaiset kans ja slaavit noh en nyt kaikkien noiden maiden ihmistä lukenut mut monien luin ni aina se raha ihanku ne ei ois tajunnut sitä kysymystä. Ootko lukenut sotamies masia koskaan. Amerikkalaisista tulee aina joskus mieleen se sotamies hönö😁 ja siellä ihmiset elää aika monet siinä et on vain maskuliini ja femiini energia. Mut mihin energioihin sä laittaisit vaik rakkauslaulut ja runot tai jos ihminen kuvailee kauneutta et jos noita kolmee tekis ni mitä energiaa se edustaa vai kuuluuko nuo edes noihin kahteen energioihin. Voisitko sä seurustella esim muusikon kanssa joka laulaa vaik pääsääntöisesti rakkauslaului ja kuvailee vaik maailmaa ei niin perinteisessä mielessä mitä mieheltä odotetaan et miten pitäisi puhua et tulisko sulle se kuuluisa turvaton olo tälläisestä miehestä?. Nojoo sähän oot aika peloton tyyppi noin muutenkin ainoistaan lapsista ollut huolissaan ja ehkä peloissasikin joskus tai näin muistelin et sanoit?. Mut siinäkin oot rentoutunut. Ku moni amerikkalainen nainen jaksaa puhua näistä kahdesta energiasta ja juuh siis jos itte ajattelen ni juuh en mä odota et nainen ostaa mulle kukkia tai avaa auton oven se tuntuisi nololta itestä miksi tuo tuntuu nololta? Ku esim monesti naiset on mulle tarjonnut tyyliin baaris juomii ja mä vuorostani niille enkä siitä oo kyl tuntenut mitään häpeää et on tarjottu. Siis ku mitä nyt noita instan videoita nähnyt ni moni nainen kaipaa providerin miehestä et itte voi elää helppoa elämää ku kaikki vaikeudet ja muut kasaantuu miehen päälle. Siis mulle toi kuullostaa et nois provider suhteissa naisesta tulee joku vauva henkisesti ja sitä pitää kaikin tavoin palvella ja miellyttää ja se näyttää monesti jotenkin pelkält teatterilt koko suhde. Ja sitkun toinen imetty kuiviin ni sit se dumpataan ja se on kasvattanut monen katkeruutta. Onko sul kokemuksii tälläsist provider suhteista ja miten niissä on käynnyt? Siis mulle tää provider on sil taval uus juttu ku viimevuon vast löysin noi videot ja niit tulee syötteseen. Ku eiks se sanonta mee niin et vaikeudet kasvattaa luonnetta ni voiko nää jotka heittäytyy helppoon elämään oikeesti sit kasvaa ollenkaan? Et aina joku muu kustantaa ja ite ei tarvii muuta tehdä kuin näyttää kauniille tai siis näin olen käsittänyt. Mut onko noi sit aitoja rakkaus suhteita et kummankin sydämmet oikeesti laulaa rakkauslauluja toisia kohtaan vai just busines?

• Tykkää
Joo nykään ei pöllis ees karkkia kaupasta ja tyhmii juttui. Mut mitäs mieltä törmännyt tuol netissä tähän juttuun ja ne ei oikeen tajunnut sitä juttua. Siis olisitko aina onnellinen ja köyhä vai rikas ja ei onnellinen. Ni vastaukset oli et tietty rikas et mä oon niin surullinen lambossani ja rahoissani. Mut sehän se juju oli että jos valitset rahan niin et voi koskaan tuntea onnen tunnetta enään. Mut jos valitset köyhyyden ja et oot joka päivä onnellinen ja tunsisit riemua ja rakkautta aina sydämessäsi nih kumman sä valitsisit. Amerikkalaiset valitsi rahan ja aasialaiset kans ja slaavit noh en nyt kaikkien noiden maiden ihmistä lukenut mut monien luin ni aina se raha ihanku ne ei ois tajunnut sitä kysymystä. Ootko lukenut sotamies masia koskaan. Amerikkalaisista tulee aina joskus mieleen se sotamies hönö ja siellä ihmiset elää aika monet siinä et on vain maskuliini ja femiini energia. Mut mihin energioihin sä laittaisit vaik rakkauslaulut ja runot tai jos ihminen kuvailee kauneutta et jos noita kolmee tekis ni mitä energiaa se edustaa vai kuuluuko nuo edes noihin kahteen energioihin. Voisitko sä seurustella esim muusikon kanssa joka laulaa vaik pääsääntöisesti rakkauslaului ja kuvailee vaik maailmaa ei niin perinteisessä mielessä mitä mieheltä odotetaan et miten pitäisi puhua et tulisko sulle se kuuluisa turvaton olo tälläisestä miehestä?. Nojoo sähän oot aika peloton tyyppi noin muutenkin ainoistaan lapsista ollut huolissaan ja ehkä peloissasikin joskus tai näin muistelin et sanoit?. Mut siinäkin oot rentoutunut. Ku moni amerikkalainen nainen jaksaa puhua näistä kahdesta energiasta ja juuh siis jos itte ajattelen ni juuh en mä odota et nainen ostaa mulle kukkia tai avaa auton oven se tuntuisi nololta itestä miksi tuo tuntuu nololta? Ku esim monesti naiset on mulle tarjonnut tyyliin baaris juomii ja mä vuorostani niille enkä siitä oo kyl tuntenut mitään häpeää et on tarjottu. Siis ku mitä nyt noita instan videoita nähnyt ni moni nainen kaipaa providerin miehestä et itte voi elää helppoa elämää ku kaikki vaikeudet ja muut kasaantuu miehen päälle. Siis mulle toi kuullostaa et nois provider suhteissa naisesta tulee joku vauva henkisesti ja sitä pitää kaikin tavoin palvella ja miellyttää ja se näyttää monesti jotenkin pelkält teatterilt koko suhde. Ja sitkun toinen imetty kuiviin ni sit se dumpataan ja se on kasvattanut monen katkeruutta. Onko sul kokemuksii tälläsist provider suhteista ja miten niissä on käynnyt? Siis mulle tää provider on sil taval uus juttu ku viimevuon vast löysin noi videot ja niit tulee syötteseen. Ku eiks se sanonta mee niin et vaikeudet kasvattaa luonnetta ni voiko nää jotka heittäytyy helppoon elämään oikeesti sit kasvaa ollenkaan? Et aina joku muu kustantaa ja ite ei tarvii muuta tehdä kuin näyttää kauniille tai siis näin olen käsittänyt. Mut onko noi sit aitoja rakkaus suhteita et kummankin sydämmet oikeesti laulaa rakkauslauluja toisia kohtaan vai just busines?
En ehkä niinkään miettis köyhä tai rikas vaan olla lähellä luontoa ja elää maan antimista. Mitä kaueammas luonnosta ja luonnollisuudesta erkaannumme sitä sairaammaksi muutumme - kaikin tavoin. Tämä jo automaationa karsii ne turhat pois.

Hmmm, noh, mun mielestä normaalisti mies ja nainen ovat ihan erilaisia, ja ne asiat mitä esim. suhteessa tarvitsemme. Miehet haluavat kunnioitusta ja kannustusta, miehillä on miehen ego. Naiset haluavat turvaa ja varmistelua siitä että he ovat riittäviä/ensimmäisiä.

Mä vilpittömästi uskon että jos pseudotiede ei sekoittaisi meidän päitä hömpällä kuten nykyään, ja voisimme elää ilman tätä ”asisntuntijoiden” ”aivopesua” - naiset ja miehet voisivat olla omia itsejään. Ja ei, enkä tarkoita että palaamme luoliin ja mies kopauttaa nuijalla naista päähän vaan tässä nykyisessä sivustyneessä kulttuurissa me voisimme olla rehellisemmin tyttöjä ja poikia/miehiä ja naisia.
Olemme jo liikaa pakkasen puolella kun lähestymme asiaa luonnollisuuden kannalta! Sukupuolet vaihdetaan ilmoituksella ja karvaiset munia heiluttelevat ukot voivat mennä tyttöjen/naisten pukkareihin. Voisimme palata takaisin edes muutaman askeleen. Samoin nämä monet sukupuolet ja sen ympärillä pyörivä humppa: roskikseen koko juttu! Hoitona tarjottava mielenterveyspalveluita eikä munaleikkureita ja puberteettiblokkereita!
Meillä on vähemmän miehekkäitä miehiä ja vähemmän naisellisia naisia, tämä on selvää. Ei sen vuoksi tarvitse yrittää koko maailmaa muuttaa. Ruokavalio ja ikävä kyllä juomavesikin vaikuttaa meidän hormoonitoimintaan nykyään. Miehet voisivat käydä testauttamassa testosteronilevelinsä että onko ne normaalit! Matalilla testoilla miehet eivät voi hyvin.

Joo maskuliininen ja feminiininen energia. Eli suomeks miehen ja naisen tavat, eiks niin? Miehet ovat talon rakentajia ja naiset ovat pesän rakentajia. Tämä näkyi meillä hyvin kun maha pystyssä hääräsin eestaas kaikkea puhtoiseksi, pehmeäksi, mukavaksi ja turvalliseksi vauvalle. Mies laittoi uuden lattian, maalas seinät ja asensi terassille uuden laudoituksen.
Ei haittaa vaikka mies laulaa ja soittelee kitaraa siinä välillä, mutta minua viehättää myös se, että osaa tehdä miesten työt. Olenkohan siis jotenkin alkukantaisempi kun osaan arvostaa yksinkertaisia asioita. En kaipaa uutta mersua tai miltsien taloa, on tarjottu kyllä.

Providerkulttuuri on tuttua joo, siinäkin monta eri suuntaa nykyään. Yksi on nykykauneusihanteilla arvosteltuna todella kaunis tyttö/nainen ja setelisetä, toinen on perhekulttuuri (jota minäkin suurin osin tuen). Uutuutena on nykykauneusihanteilla arvosteltuna ei niin kauniit tytöt/naiset ja rikas (komeakin) mies, tai tätä yrittävät kovasti nyt puskea. Ja HYI, vanhat naiset ja nuoret pojat/miehet!!🤢🤮 Mulle edellinen on ihan järkytys!!!! Ainakin niin kauan kunnes siinä on aito rakkaus mukana!
Istuukohan sisimmissäni primitiivinen menninkäinen, koska loogisesti ajateltuna parihan on mahdoton täyttääkseen suuren tarkoituksen…hmm…vanha nainen ei enää lisäänny.🤷‍♀️
Ja on varmaan muitakin osioita tuossa providerkulttuurissa.
Kaikissa on mahdollisuus onnistua ja epäonnistua, ihmisillä on vapaus tehdä mitä huvittaa. MUTTA mikä tekee todennäköisesti onnelliseksi ja antaa miehelle ja naiselle tasapainoisen elämän ja turvallisen olon onkin ihan toinen juttu.🤷‍♀️

Se kukkapuskan työntäminen ja oven avaaminen on ihan vain opittu juttu. Se korvaa sen, että mies siirtää kivenlohkareen luolan suulta pois, että nainen pääsee turvallisesti sisälle?😁
Mut mistä toi puska sitten, keksi sä.😂

En ehkä niinkään miettis köyhä tai rikas vaan olla lähellä luontoa ja elää maan antimista. Mitä kaueammas luonnosta ja luonnollisuudesta erkaannumme sitä sairaammaksi muutumme - kaikin tavoin. Tämä jo automaationa karsii ne turhat pois.

Hmmm, noh, mun mielestä normaalisti mies ja nainen ovat ihan erilaisia, ja ne asiat mitä esim. suhteessa tarvitsemme. Miehet haluavat kunnioitusta ja kannustusta, miehillä on miehen ego. Naiset haluavat turvaa ja varmistelua siitä että he ovat riittäviä/ensimmäisiä.

Mä vilpittömästi uskon että jos pseudotiede ei sekoittaisi meidän päitä hömpällä kuten nykyään, ja voisimme elää ilman tätä ”asisntuntijoiden” ”aivopesua” - naiset ja miehet voisivat olla omia itsejään. Ja ei, enkä tarkoita että palaamme luoliin ja mies kopauttaa nuijalla naista päähän vaan tässä nykyisessä sivustyneessä kulttuurissa me voisimme olla rehellisemmin tyttöjä ja poikia/miehiä ja naisia.
Olemme jo liikaa pakkasen puolella kun lähestymme asiaa luonnollisuuden kannalta! Sukupuolet vaihdetaan ilmoituksella ja karvaiset munia heiluttelevat ukot voivat mennä tyttöjen/naisten pukkareihin. Voisimme palata takaisin edes muutaman askeleen. Samoin nämä monet sukupuolet ja sen ympärillä pyörivä humppa: roskikseen koko juttu! Hoitona tarjottava mielenterveyspalveluita eikä munaleikkureita ja puberteettiblokkereita!
Meillä on vähemmän miehekkäitä miehiä ja vähemmän naisellisia naisia, tämä on selvää. Ei sen vuoksi tarvitse yrittää koko maailmaa muuttaa. Ruokavalio ja ikävä kyllä juomavesikin vaikuttaa meidän hormoonitoimintaan nykyään. Miehet voisivat käydä testauttamassa testosteronilevelinsä että onko ne normaalit! Matalilla testoilla miehet eivät voi hyvin.

Joo maskuliininen ja feminiininen energia. Eli suomeks miehen ja naisen tavat, eiks niin? Miehet ovat talon rakentajia ja naiset ovat pesän rakentajia. Tämä näkyi meillä hyvin kun maha pystyssä hääräsin eestaas kaikkea puhtoiseksi, pehmeäksi, mukavaksi ja turvalliseksi vauvalle. Mies laittoi uuden lattian, maalas seinät ja asensi terassille uuden laudoituksen.
Ei haittaa vaikka mies laulaa ja soittelee kitaraa siinä välillä, mutta minua viehättää myös se, että osaa tehdä miesten työt. Olenkohan siis jotenkin alkukantaisempi kun osaan arvostaa yksinkertaisia asioita. En kaipaa uutta mersua tai miltsien taloa, on tarjottu kyllä.

Providerkulttuuri on tuttua joo, siinäkin monta eri suuntaa nykyään. Yksi on nykykauneusihanteilla arvosteltuna todella kaunis tyttö/nainen ja setelisetä, toinen on perhekulttuuri (jota minäkin suurin osin tuen). Uutuutena on nykykauneusihanteilla arvosteltuna ei niin kauniit tytöt/naiset ja rikas (komeakin) mies, tai tätä yrittävät kovasti nyt puskea. Ja HYI, vanhat naiset ja nuoret pojat/miehet!!🤢🤮 Mulle edellinen on ihan järkytys!!!! Ainakin niin kauan kunnes siinä on aito rakkaus mukana!
Istuukohan sisimmissäni primitiivinen menninkäinen, koska loogisesti ajateltuna parihan on mahdoton täyttääkseen suuren tarkoituksen…hmm…vanha nainen ei enää lisäänny.🤷‍♀️
Kaikissa on mahdollisuus onnistua ja epäonnistua, ihmisillä on vapaus tehdä mitä huvittaa. MUTTA mikä tekee todennäköisesti onnelliseksi ja antaa miehelle ja naiselle tasapainoisen elämän ja turvallisen olon onkin ihan toinen juttu.🤷‍♀️

Se kukkapuskan työntäminen ja oven avaaminen on ihan vain opittu juttu. Se korvaa sen, että mies siirtää kivenlohkareen luolan suulta pois, että nainen pääsee turvallisesti sisälle?😁
Mut mistä toi puska sitten, keksi sä.😂
hmm aloin miettimään tota kunnioitus hommaa ja mä huomasin etten mä oo koskaan miettinyt et mua pitäisi kunnioittaa tai mä kunnioittaisin toista tai toi ei vaan oo käynnyt mielessä et en oo sitä tarvinnut mihkään eikä oo ainakaan tietoisessa mielessä käynyt. Et mulle noi kunnioitus asiat ei oo ollu mikään juttu ja mulle on ollut sit vissiin se ja sama kunnioittaako joku muu mua vaiei. ei oo mua haitannut vaikkei olisikaan. Toi kunnioitus juttu on mulle uusi juttu. Mitä sä siis mietit mikä liittyy kunnioitukseen mitä ihminen tarvitsee. Et tyyliin naisella ei saa olla miespuoleisia kavereita. Mulle sekään ei oo ongelma ja näin ollutkin. Kaikista niistä en oo pitänyt joidenkin kaa tullut juttuun. Mut en oo kieltänyt tapaamasta. Ja mulkin ollut naispuoleisii kavereita eikä siit oo mulle koskaan valitettu suhtees. Vaik mun huono tapa ku ollu suhteessa ni liiaksi on silloin kaverit jääneet ja ollu vaan siin parisuhtees sit ja muut jää et se on ollu huono tapa. Siis eikse oo aika yleistä et ku alkaa parisuhteeseen nih muut suhteet jää vähän niinkuin takaalalle?

Ja siis toi rahajuttu ja onnellisuus oli siis vaan kysely et kumman valitsisit. Loputtomasti rahaa vai et olisit aina onnellinen et kumman otat toista et saa.

Mä en oo totakaan miettinyt et pitäis olla naisellisempi nainen ku mä en esim pitäis siitä vaik olisin maailman rikkain mies et nainen shoppailisis joka päivä uusia birken bageja ja kultakoruja ja sit mun pitäis olla mukana näillä shoppailu reissuilla. Itse asias tuol instas moni näistä jotka sanoo et naisen monthly budjettiin pitää lisätä kynsienhuolto ja muut sanoo et miehekäs mies hoitaa nää hommat ja sit ne lähtee shoppaamaan näiden naisten kaa. Siis jos mä ajattelisin oikeesti näin yksioikoisesti nih shoppaaminen on akkojen puuhaa ja miehekäs mies ei tosiaankaan shoppaile mukana. Jos macho näkökulmasta kattoo 😆. Mut ok jos nainen tykkää käydä vaik kirpparilla ni mä oon messisä ku sielt voi löytyy itellekkin jotain tyyliin aku ankkoi tai muuta vanhaa minkä voi myydä ehkä voitolla. Mut noin muuten inhoon shoppailua enkä viihdy kaupoissa. Ja mihin hittoon sä tarviit joka kuukausi uuden sadantonnin laukun. Siis sil yhel laukulla heikkihursti sais paljon ruokajoon ruokakassei ja muuta. Ihastuisin naiseen lisää jos se sanois et laitetaanpa hurstille se satadonaa en tarvitse uutta laukkua

Siis onko nää naiselliset naiset sellaisia avuttompia tapauksia jotka seuraa puudelin lailla mitä mies sanoo ja tekee ja niin sitten eletään ja naisen omatahto katoaa siinä ja tottuu siihen et kaiken toinen hoitaa. Et ehkä mä nytkun mietin niin pidän siitä strong independent womanista enemmän. Ja moni nainen letkauttelee et sä oot niin kauan kun tarviit vaik kaapin kasaajaa strong. Mut mitäs voimmehan sen yhdessä kasaa jos ollaan parisuhteessa ja autan mielelläni ja sit kiroillaan yhdessä et miksi ikea teki näinnmonimutkaiseksi ohjeet😂 strong independent woman osaa pyytää apua kun naisellisempi odottaa että hänen ei tarvii tehdä mitään vaan mies hoitaa kaiken hyvä ettei mies pureskele sen pihviäkin pehmeemmäksi. Mä en nyt sua tällä tarkoita sullahan vasarakin pysyy kädes. Mut tuolta instasta oon sen vaikutelman saannut. Mul ei oo koskaan ollut ulkonäöllisesti mitään yhtä naismakuu. On ollut lihavii,hoikkii ja kaiken laisia ja kokoisia ja siis esim mä en oo hyvä tietokoneiden kaa. Ja esim kerran voitin pokerist muutaman tonnin ja sanoin silloselle kumppanille et lähetääs ulkomaille reissuun et varaas meille majoitukset ja lennot et mä maksan sit ulkomaille on hankalaa muutenkaan varaa ku aika moni vaatii luottokortin tai ne hotellit nykyään ja mul ei oo koskaan ollutkaan sitä korttia. Et miksi ei voi heti maksaa käteisellä. Suomes voi kerran sanoin ku mietittiin treffei. Ni sanoin et mennäänkö sellaiseen kaupunkiin missä kumpikaan ei ole käynnyt ja se sopi sille. Noh sit nakuttelin yhen random kaupungin ja varasinviikonlopuksi hotelli huoneen ja maksoin heti käteisellä sillon opettelin miten homma toimii ja se oli helppo homma.

Noh siis monihan ei halua edes lapsia ja moni mieshän on kuin amurin tiikeri ja nuuskamuikkunen et ne lähtee vaeltamaan ja palaa naisensa luo matkojenkin päästä varsinkin jos on parittelu aika😉😁 ja joo kylhän mä seuraan instas yhtäkin transnaista ja ihan mukavalle ja empaattiselle vaikuttaa piti hienon uudenvuoden puheenkin. Mut joo ehkä kannatais noita leikkauksia odottaa et on vanhempi eikä lapsena ku sillon mielet vaihtuu tiheään. Noh kerron yhen tarinan mikä vähän nolo olin noin 18v sillosen tyttiksen naiskaveri kysyi voiko kavereidensa kaa käyttää mun asuntoa ku mä olin tyttiksen luona. Nih sanoin et joo kyl se käy. Nih unohdin laittaa pornoleffat piiloon ja seuraavana päivänä tää tyttiksen kaveri alkoi kiusaan mua et mikäs leffa tää on ja näytti ja siin luki shemales whit big dicks🤣 hitto et olin nolona.
Mut kerrotko viellä mitä siihen femiinisyyteen kuuluu ja millanen on sun mielestä liian femiininen mies?

• Tykkää

Providerkulttuuri on tuttua joo, siinäkin monta eri suuntaa nykyään. Yksi on nykykauneusihanteilla arvosteltuna todella kaunis tyttö/nainen ja setelisetä, toinen on perhekulttuuri (jota minäkin suurin osin tuen). Uutuutena on nykykauneusihanteilla arvosteltuna ei niin kauniit tytöt/naiset ja rikas (komeakin) mies, tai tätä yrittävät kovasti nyt puskea. Ja HYI, vanhat naiset ja nuoret pojat/miehet!! Mulle edellinen on ihan järkytys!!!! Ainakin niin kauan kunnes siinä on aito rakkaus mukana!
Istuukohan sisimmissäni primitiivinen menninkäinen, koska loogisesti ajateltuna parihan on mahdoton täyttääkseen suuren tarkoituksen…hmm…vanha nainen ei enää lisäänny.
Kaikissa on mahdollisuus onnistua ja epäonnistua, ihmisillä on vapaus tehdä mitä huvittaa. MUTTA mikä tekee todennäköisesti onnelliseksi ja antaa miehelle ja naiselle tasapainoisen elämän ja turvallisen olon onkin ihan toinen juttu.

Se kukkapuskan työntäminen ja oven avaaminen on ihan vain opittu juttu. Se korvaa sen, että mies siirtää kivenlohkareen luolan suulta pois, että nainen pääsee turvallisesti sisälle?
Mut mistä toi puska sitten, keksi sä.
Ja siis tost et näkee munat saunassa ni aikoinaanhan oli tosi yleistä et oltiin sekasaunoissa alasti näkyi kaikki. Mua ei ainakaan ala saunassa kiihoittamaan muiden kropat vaan se on saunomista varten et mua ei itteä haittaa jos joku random nainen tulis alasti mun saunaan saunomaan. Et millon tästä tuli noloa ku ennen saunottiin ristiin rastiin ja nähtiin tissei ja pippeleitä ja se oli ihan luonnollista ja tietty jos häiriköi ni se poistetaan saunasta tai uimahallista

• Tykkää
Pärjäätkö ranskalla ranskassa. Vai oletko käynyt koskaan ranskassa? Missäpäin ranskaa haluisit käydä? Löytyykö sult paljon kasvei? Hitsikun ei löydy sellaista kielikouluu et se kestäis tyyliin vuoden et olisi joka päivä katellut kielikoului ni esim kansalaisopistolla ne on 12 tunnin mittaisii kurssei vaan et en tiiä riittäisikö tuo minulle sitten. Ootko sä käynnyt vanhempana kansalaisopistolla? Mun mielestä ruotsin vois vaihtaa vapaaehtoiseksi kun ruotsissa pärjää enkullakin nih tilalle sit joku muu kieli tyyliin espania ku sil pärjäis tosi mones maassa kun sen oppii. Hei jos sä osaat ranskaa ja latinaa ni haluisitko alkaa pitää opettajan muodossa meille kieli tuntei tällä palstalla ihan sieltä aakkosista lähtien?
En. Kaikkiin.

En. Kaikkiin.
Juuh. Jännä kun tässä ketjussa puhuttiin kielten opettelusta ni mulle alkanut tulee kielten opiskelu mainoksii. Täytyy jossain vaiheessa tsekkaa toi word dive lupas et huonokin oppii. Katotaan saako tähän kalloon uutta kieltä jossain vaihees. Seuraan myös riikka purraa instassa ja mut yllätti et sekin on opiskellut latinaa ja harjoittaa sitä yhä ja sekin lukee paljon kirjoi. Mitäs mieltä oot itte purrasta?

Nonni, olihan matsi! Meidän pojat sähläs ihan huolella lopun, mietin jo et onko jäässä vika - liikuuko kiekko normaalisti! Mut olipas hienoa nähdä alussa pojilla se rentous ja varmuus!

Ai hitto mä inhoon noita sweduseeproja, ne aina pilaa kaiken - vai että maalivahdinhäirintää tällä kertaa! In his fag ass!

Se mitä nyt toivois että tästä matsista olis jääny pojille lapaan, on rentous ja varmuus! Hyvä oikeastaan että käänty toi matsi niin nopeasti, näin huomasivat että se on vaan syöteltävä tarkemmin eikä häslätä - mielummin rauhoitetaan välillä.

On muuten jännä et jos kyse on miehistä niin ei tuu paha mieli vaikka suomileijona teloo vieraan, mut nyt kun on pojat, niin tunnen niin suurta tuskaa kun kuka tahansa loukkaantuu, vedet silmissä niitä tilanteita katsoo, ja sisältä puristaa tooosi pahasti!

Ei näytä poikien asemat huonolta ollenkaan, tässähän on hyvät mahdollisuudet vaikka kultaankin!

Huomenna sweduja vastaan 22:30! Kyllä nää matsit ruottalaisia vastaan on aina niitä kaikista kuumottavimpia!
Nonni tänäänhän se matsi on ja hyvään aikaan. Tänään vois kokeilla niin et suomen nelos kenttä murskaa ruotsin pelaajien luut ja niin ettei yhdelläkään ruotsin fittanilla oo mukavaa kentällä. Ja kohtahan tulee se 4 nations cuppikin missä kaikki maailman parhaat pelaa odotan jo niitäkin geimei eiks ne enskuussa jo olleet. Kiva nähä mihkä suomest on. Vielläkin vähän jäytäää torino 2006 ja vituttaa et hurrit vei sillon kultaa ku kaikki maailman parhaat pelas. Mun mielestä torinon kulta olis ollut arvoasteikol korkeempi kuin 2022 olymppia kulta noh vuoden päästä olis jo talviolymppialaiset taas. Seuraatko sä olymmpilaisia muutakuin lätkät? Ainiin ja mun papereissa suomen naisillakin on yksi kulta ainoostaan typerän natsi tuomarin takia se vietiin. Muistakko sen tapahtuman miten se suomen maali naisis hylättiin oli täysin pellen hommaa

• Tykkää
Nonni tänäänhän se matsi on ja hyvään aikaan. Tänään vois kokeilla niin et suomen nelos kenttä murskaa ruotsin pelaajien luut ja niin ettei yhdelläkään ruotsin fittanilla oo mukavaa kentällä. Ja kohtahan tulee se 4 nations cuppikin missä kaikki maailman parhaat pelaa odotan jo niitäkin geimei eiks ne enskuussa jo olleet. Kiva nähä mihkä suomest on. Vielläkin vähän jäytäää torino 2006 ja vituttaa et hurrit vei sillon kultaa ku kaikki maailman parhaat pelas. Mun mielestä torinon kulta olis ollut arvoasteikol korkeempi kuin 2022 olymppia kulta noh vuoden päästä olis jo talviolymppialaiset taas. Seuraatko sä olymmpilaisia muutakuin lätkät? Ainiin ja mun papereissa suomen naisillakin on yksi kulta ainoostaan typerän natsi tuomarin takia se vietiin. Muistakko sen tapahtuman miten se suomen maali naisis hylättiin oli täysin pellen hommaa
Ompa ihanaa kun löytyy toinenkin yhtä intohimoinen, joka inhoaa näitä fittaneita yhtä paljon kuin minäkin!🤗😂 Vaikkakin ihan pelaamalla riittää, toivotaan että pahoja loukkaantumisia ei tule kenellekään.🙏🏼 Yleensä Suomi ja Ruotsi ovat niin teknisiä että pahoille velmuiluille ei jää aikaa, hyvä kun ees taklaavat toisiaan.

Juu, TOSI innolla ootellaan täälläkin tota 4N cuppia!!!🥳🤩🥰

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Ompa ihanaa kun löytyy toinenkin yhtä intohimoinen, joka inhoaa näitä fittaneita yhtä paljon kuin minäkin!🤗😂 Vaikkakin ihan pelaamalla riittää, toivotaan että pahoja loukkaantumisia ei tule kenellekään.🙏🏼 Yleensä Suomi ja Ruotsi ovat niin teknisiä että pahoille velmuiluille ei jää aikaa, hyvä kun ees taklaavat toisiaan.

Juu, TOSI innolla ootellaan täälläkin tota 4N cuppia!!!🥳🤩🥰
Nojoo ruotsilta pelihuumori pois. Ja j8kereidenkin juna puksuttaa etiäppäin kävitkö siel keravan hallissa kertaakaan kattomassa pelei? Ja mulla hauskaa sekin et käyn jatkikses lukemas kuinka hifki fanit itkee se saa hyvälle tuulelle nythän hifki on viimonen kuntopuntaris 20 pelin otannalla ja saisin varmaan pikku orkun jos hifki tulis karsinnois jokrui vastaan ja putois niille ni ai että sitä itkun määrää mitä hifki fanit ulisis 🤣

• Rakkaus
hmm aloin miettimään tota kunnioitus hommaa ja mä huomasin etten mä oo koskaan miettinyt et mua pitäisi kunnioittaa tai mä kunnioittaisin toista tai toi ei vaan oo käynnyt mielessä et en oo sitä tarvinnut mihkään eikä oo ainakaan tietoisessa mielessä käynyt. Et mulle noi kunnioitus asiat ei oo ollu mikään juttu ja mulle on ollut sit vissiin se ja sama kunnioittaako joku muu mua vaiei. ei oo mua haitannut vaikkei olisikaan. Toi kunnioitus juttu on mulle uusi juttu. Mitä sä siis mietit mikä liittyy kunnioitukseen mitä ihminen tarvitsee. Et tyyliin naisella ei saa olla miespuoleisia kavereita. Mulle sekään ei oo ongelma ja näin ollutkin. Kaikista niistä en oo pitänyt joidenkin kaa tullut juttuun. Mut en oo kieltänyt tapaamasta. Ja mulkin ollut naispuoleisii kavereita eikä siit oo mulle koskaan valitettu suhtees. Vaik mun huono tapa ku ollu suhteessa ni liiaksi on silloin kaverit jääneet ja ollu vaan siin parisuhtees sit ja muut jää et se on ollu huono tapa. Siis eikse oo aika yleistä et ku alkaa parisuhteeseen nih muut suhteet jää vähän niinkuin takaalalle?

Ja siis toi rahajuttu ja onnellisuus oli siis vaan kysely et kumman valitsisit. Loputtomasti rahaa vai et olisit aina onnellinen et kumman otat toista et saa.

Mä en oo totakaan miettinyt et pitäis olla naisellisempi nainen ku mä en esim pitäis siitä vaik olisin maailman rikkain mies et nainen shoppailisis joka päivä uusia birken bageja ja kultakoruja ja sit mun pitäis olla mukana näillä shoppailu reissuilla. Itse asias tuol instas moni näistä jotka sanoo et naisen monthly budjettiin pitää lisätä kynsienhuolto ja muut sanoo et miehekäs mies hoitaa nää hommat ja sit ne lähtee shoppaamaan näiden naisten kaa. Siis jos mä ajattelisin oikeesti näin yksioikoisesti nih shoppaaminen on akkojen puuhaa ja miehekäs mies ei tosiaankaan shoppaile mukana. Jos macho näkökulmasta kattoo . Mut ok jos nainen tykkää käydä vaik kirpparilla ni mä oon messisä ku sielt voi löytyy itellekkin jotain tyyliin aku ankkoi tai muuta vanhaa minkä voi myydä ehkä voitolla. Mut noin muuten inhoon shoppailua enkä viihdy kaupoissa. Ja mihin hittoon sä tarviit joka kuukausi uuden sadantonnin laukun. Siis sil yhel laukulla heikkihursti sais paljon ruokajoon ruokakassei ja muuta. Ihastuisin naiseen lisää jos se sanois et laitetaanpa hurstille se satadonaa en tarvitse uutta laukkua

Siis onko nää naiselliset naiset sellaisia avuttompia tapauksia jotka seuraa puudelin lailla mitä mies sanoo ja tekee ja niin sitten eletään ja naisen omatahto katoaa siinä ja tottuu siihen et kaiken toinen hoitaa. Et ehkä mä nytkun mietin niin pidän siitä strong independent womanista enemmän. Ja moni nainen letkauttelee et sä oot niin kauan kun tarviit vaik kaapin kasaajaa strong. Mut mitäs voimmehan sen yhdessä kasaa jos ollaan parisuhteessa ja autan mielelläni ja sit kiroillaan yhdessä et miksi ikea teki näinnmonimutkaiseksi ohjeet strong independent woman osaa pyytää apua kun naisellisempi odottaa että hänen ei tarvii tehdä mitään vaan mies hoitaa kaiken hyvä ettei mies pureskele sen pihviäkin pehmeemmäksi. Mä en nyt sua tällä tarkoita sullahan vasarakin pysyy kädes. Mut tuolta instasta oon sen vaikutelman saannut. Mul ei oo koskaan ollut ulkonäöllisesti mitään yhtä naismakuu. On ollut lihavii,hoikkii ja kaiken laisia ja kokoisia ja siis esim mä en oo hyvä tietokoneiden kaa. Ja esim kerran voitin pokerist muutaman tonnin ja sanoin silloselle kumppanille et lähetääs ulkomaille reissuun et varaas meille majoitukset ja lennot et mä maksan sit ulkomaille on hankalaa muutenkaan varaa ku aika moni vaatii luottokortin tai ne hotellit nykyään ja mul ei oo koskaan ollutkaan sitä korttia. Et miksi ei voi heti maksaa käteisellä. Suomes voi kerran sanoin ku mietittiin treffei. Ni sanoin et mennäänkö sellaiseen kaupunkiin missä kumpikaan ei ole käynnyt ja se sopi sille. Noh sit nakuttelin yhen random kaupungin ja varasinviikonlopuksi hotelli huoneen ja maksoin heti käteisellä sillon opettelin miten homma toimii ja se oli helppo homma.

Noh siis monihan ei halua edes lapsia ja moni mieshän on kuin amurin tiikeri ja nuuskamuikkunen et ne lähtee vaeltamaan ja palaa naisensa luo matkojenkin päästä varsinkin jos on parittelu aika ja joo kylhän mä seuraan instas yhtäkin transnaista ja ihan mukavalle ja empaattiselle vaikuttaa piti hienon uudenvuoden puheenkin. Mut joo ehkä kannatais noita leikkauksia odottaa et on vanhempi eikä lapsena ku sillon mielet vaihtuu tiheään. Noh kerron yhen tarinan mikä vähän nolo olin noin 18v sillosen tyttiksen naiskaveri kysyi voiko kavereidensa kaa käyttää mun asuntoa ku mä olin tyttiksen luona. Nih sanoin et joo kyl se käy. Nih unohdin laittaa pornoleffat piiloon ja seuraavana päivänä tää tyttiksen kaveri alkoi kiusaan mua et mikäs leffa tää on ja näytti ja siin luki shemales whit big dicks hitto et olin nolona.
Mut kerrotko viellä mitä siihen femiinisyyteen kuuluu ja millanen on sun mielestä liian femiininen mies?
Vastaan tähän pitkään myöh! Tässä häärää ympärillä häiriöitä nyt, ei voi keskittyä täysillä.

Hitsi et olin unohtanu jo miten kivaa sun kanssa on vaihtaa ajatuksia!!!❤️🙏🏼
Yritän olla ragebaittaamatta, sun kanssa harvoin kyl ees tulee provoiltua koska sulla on niin älyttömän mielenkiintoisia aiheita/näkövinkkeleitä ja pohdintoja ja ja ja! Ja oot lähes aina vilpitön! Oot kyl ihan mahtava tyyppi ja keskustelija!!!!🤗🙏🏼

Nojoo ruotsilta pelihuumori pois. Ja j8kereidenkin juna puksuttaa etiäppäin kävitkö siel keravan hallissa kertaakaan kattomassa pelei? Ja mulla hauskaa sekin et käyn jatkikses lukemas kuinka hifki fanit itkee se saa hyvälle tuulelle nythän hifki on viimonen kuntopuntaris 20 pelin otannalla ja saisin varmaan pikku orkun jos hifki tulis karsinnois jokrui vastaan ja putois niille ni ai että sitä itkun määrää mitä hifki fanit ulisis
Ei me hienoperseet mihinkään rupuhalleihin mennä, Nordiksella me vaan käytiin.😁 Sekin hais niiiiin pahalle, voi kun Teme ostais Jokerit ja Hartwall areenan!🤩🤩🤩🤩
Ei vaan (tuohon rupuhallikohtaan), usein mentiin suoraan duunista/harkoista jne ni tohon lähelle kerkes. Ei uskalla ostaa mtn. kausikortteja kun ei kerkii läheskään kaikkiin. Hitto et eteläpääty on kyl liekeissä, ylipäätään se fiilis ei todella ikinä välity telkkaris.

Mä en oo totakaan miettinyt et pitäis olla naisellisempi nainen ku mä en esim pitäis siitä vaik olisin maailman rikkain mies et nainen shoppailisis joka päivä uusia birken bageja ja kultakoruja ja sit mun pitäis olla mukana näillä shoppailu reissuilla. Itse asias tuol instas moni näistä jotka sanoo et naisen monthly budjettiin pitää lisätä kynsienhuolto ja muut sanoo et miehekäs mies hoitaa nää hommat ja sit ne lähtee shoppaamaan näiden naisten kaa. Siis jos mä ajattelisin oikeesti näin yksioikoisesti nih shoppaaminen on akkojen puuhaa ja miehekäs mies ei tosiaankaan shoppaile mukana. Jos macho näkökulmasta kattoo . Mut ok jos nainen tykkää käydä vaik kirpparilla ni mä oon messisä ku sielt voi löytyy itellekkin jotain tyyliin aku ankkoi tai muuta vanhaa minkä voi myydä ehkä voitolla. Mut noin muuten inhoon shoppailua enkä viihdy kaupoissa. Ja mihin hittoon sä tarviit joka kuukausi uuden sadantonnin laukun. Siis sil yhel laukulla heikkihursti sais paljon ruokajoon ruokakassei ja muuta. Ihastuisin naiseen lisää jos se sanois et laitetaanpa hurstille se satadonaa en tarvitse uutta laukkua

Siis onko nää naiselliset naiset sellaisia avuttompia tapauksia jotka seuraa puudelin lailla mitä mies sanoo ja tekee ja niin sitten eletään ja naisen omatahto katoaa siinä ja tottuu siihen et kaiken toinen hoitaa. Et ehkä mä nytkun mietin niin pidän siitä strong independent womanista enemmän. Ja moni nainen letkauttelee et sä oot niin kauan kun tarviit vaik kaapin kasaajaa strong. Mut mitäs voimmehan sen yhdessä kasaa jos ollaan parisuhteessa ja autan mielelläni ja sit kiroillaan yhdessä et miksi ikea teki näinnmonimutkaiseksi ohjeet strong independent woman osaa pyytää apua kun naisellisempi odottaa että hänen ei tarvii tehdä mitään vaan mies hoitaa kaiken hyvä ettei mies pureskele sen pihviäkin pehmeemmäksi. Mä en nyt sua tällä tarkoita sullahan vasarakin pysyy kädes. Mut tuolta instasta oon sen vaikutelman saannut. Mul ei oo koskaan ollut ulkonäöllisesti mitään yhtä naismakuu. On ollut lihavii,hoikkii ja kaiken laisia ja kokoisia ja siis esim mä en oo hyvä tietokoneiden kaa. Ja esim kerran voitin pokerist muutaman tonnin ja sanoin silloselle kumppanille et lähetääs ulkomaille reissuun et varaas meille majoitukset ja lennot et mä maksan sit ulkomaille on hankalaa muutenkaan varaa ku aika moni vaatii luottokortin tai ne hotellit nykyään ja mul ei oo koskaan ollutkaan sitä korttia. Et miksi ei voi heti maksaa käteisellä. Suomes voi kerran sanoin ku mietittiin treffei. Ni sanoin et mennäänkö sellaiseen kaupunkiin missä kumpikaan ei ole käynnyt ja se sopi sille. Noh sit nakuttelin yhen random kaupungin ja varasinviikonlopuksi hotelli huoneen ja maksoin heti käteisellä sillon opettelin miten homma toimii ja se oli helppo homma.

Noh siis monihan ei halua edes lapsia ja moni mieshän on kuin amurin tiikeri ja nuuskamuikkunen et ne lähtee vaeltamaan ja palaa naisensa luo matkojenkin päästä varsinkin jos on parittelu aika ja joo kylhän mä seuraan instas yhtäkin transnaista ja ihan mukavalle ja empaattiselle vaikuttaa piti hienon uudenvuoden puheenkin. Mut joo ehkä kannatais noita leikkauksia odottaa et on vanhempi eikä lapsena ku sillon mielet vaihtuu tiheään. Noh kerron yhen tarinan mikä vähän nolo olin noin 18v sillosen tyttiksen naiskaveri kysyi voiko kavereidensa kaa käyttää mun asuntoa ku mä olin tyttiksen luona. Nih sanoin et joo kyl se käy. Nih unohdin laittaa pornoleffat piiloon ja seuraavana päivänä tää tyttiksen kaveri alkoi kiusaan mua et mikäs leffa tää on ja näytti ja siin luki shemales whit big dicks hitto et olin nolona.

Jos et osaa kunnioittaa itseäsi niin osaatko kunnioittaa muitakaan? Mennään nyt kyllä aika laajasti syvälle, eikä ihan kaikkea aina tajua selittää tässä perinpohjin, niin, ”väärin kirjoittamisen” ja sitä kautta väärinymmärtämisen mahdollisiis on aina olemassa - et saa asiaa siis perille kuinka sen olit tarkoittanut.

Kunnioitus suhteessa on MUUN MUASSA hyväksymistä ja ihailua sellaisena kuin hän on, yrittämättä muuttaa häntä tai muokata hänestä itselle sopivaa.

Itse olen havainnut, että miehet eivät suhteessa kaipaa arvostelua tai heidän egonsa haavoittamista. Jokaisella miehellä on mielestäni miehen ego, ja se on erilainen kuin naisen hamuava kunnioitus. Jos nainen osaa hivellä miehen egoa ja onnistuu kannustamaan miestä, niin suhde toimii, ja mies kukoistaa. Jos nainen tekee suhteessa miehen tarpeettomaksi niin mies lannistuu ja passivoituu, tai alkaa jopa ikäväksi.

Nykyään näkee juuri näitä ”strong independent woman” naisia, jotka eivät miestä tarvitse, mutta jotkut ovat kuitenkin suhteessa miehen kanssa. Miten tällaisen kanssa oikea mies voi edes pariutua? Miten mies pääsee toteuttamaan miehisyyttään suhteessa, eli olemaan optimaalisesti mies?
Siis jos lähtökohtana se, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja tuovat suhteeseen omat roolinsa, ja vaativat erilaisia asioita kukoistaakseen. Mielestäni ed.main. on välttämätöntä jotta suhde voi kukoistaa luonnollisesti ja vaivattomimmin.

Kunnioitusta itseään kohtaan on myös ne omat rajat. Määrittelet missä kulkee raja. Kuinka paljon esim. hyväksyt suun soittamista tai annatko anteeksi pettämisen/haitallisen päihteidenkäytön jne. On välttämätöntä kunnioittaa itseään, ja joskus jopa viheltää peli poikki ja lähteä suhteesta, muuten kasvat kieroon/tulet läheisriippuvaiseksi/addiktoidut esim. sairaan suhteen tuoman vuoristoratafiiliksen vuoksi.

Kaverit tosiaan saattavat jäädä taka-alalle suhteen alussa ainakin, etenkin jos ovat sinkkuja. Sinkut viettävät sinkkuelämää eikä se oikein sovi parisuhteessa elävälle? Jos vaikka lähtevät miehissä taikkuihin, ja sinä ainoana olet parisuhteessa? En tiedä kuinka hauskaa se sitten sinulle olisi kun huoneeseen tuodaan tyttöjä joita sinkut painavat vuoron perään.😁 (no joo karrikoiden näin)

Ajatukset usein johtavat tekoihin ja kaveriporukalla on yleensä hyvin suuri vaikutus omaan toimintaan. Kannattavuutta tulee siis pohdiskella monessakin kohtaa, jos tavoitteena on sopimuksen mukainen toimiva kukoistava ihmissuhde sen oman rakkaan kanssa. Joillain taas sitten hyvät ja kannattavat arvot ovat NIIN vahvat että ne kantavat vaikka läpi harmaan kiven, ja tämä kantaa myös parisuhdetta hienosti.

Kysymyksesi rahajuttuihin:
Toivoisin olevani vähärahainen ja onnellinen, ei tarkoita että olisin köyhä elämältäni. Päinvastoin: mielestäni rahaökyrikkaiden elämä saattaa olla köyhää: rahaökyrikkailla on tapana ajautua ihmiselle optimaalisesta luonnollisuudesta kauimmaksi! Ja kiitollisuus on heille todella hankala juttu!

Mielestäni naisellinen nainen hoivaa ja pitää huolta, kannustaa ja buustaa miehen miehistä puolta. Naisellinen nainen myös hyväksyy ja kunnioittaa miehisyyttä, esim. sitä, että mies on vahvempi fyysisesti tai että mies taitaa tiettyjä asioita paremmin (tulevat luonnostaan helpommin koska aivot toimivat eritavoin kuin naisella=esim logiikka😆).

Meinasin muuten laittaa esimerkiksi tuon miksi miehet eivät tykkää käydä Ikeassa, mutta korvasin sen tuolla ”mies rakentaa taloa, ja nainen pesää” jutulla.

Esim. tuo outo tuhansien eurojen laukkushoppailu on vain sitä että markkinatalouden taky on nielaistu. Samaa tekevät miehet kun kyse on esim. autosta. Eli ei mielestäni niinkään naisten TAI miesten juttu. Toisaalta, motiivit paremman auton hankintaan voivat miehellä olla myös turvallisuus, mutta naisen luis vittunin laukku ei ole muuta kuin statussymboli. Tässä taas päästään naisten ja miesten eroihin. Markkinatalouden meille suomista raameista naiset usein haluavat käyttötavaroiden olevan enimmäkseen kauniita, mies haluaa enimmäkseen käytännöllistä ja toimivaa.

Mies saattaa tykätä ennemmin shopata esim. rautakaupoissa/Hifi-studiolla/autokaupoilla jne. teknisissä kaupoissa ja nainen esim. Ikeassa/sisustuskaupoilla.

Naisen ja miehen ero näkyy myös siinä, että mies normaalisti tietää ennalta mitä ostaa, nainen niinkään ei.😁

Juu, olen tuosta Hurstijutusta täysin samaa mieltä!

Mitä tuohon lisääntymiseen tulee, tai oikeastaan lisääntymättömyyteen…mielestäni valloilla on ollut jo hyvän aikaan agenda, joka hypettää lisääntymättömyyttä. Tästä on suorastaan tehty hyve!

Itse koen että ihmisellä jää ne tärkeimmät opit ja elämykset kokematta jos hän ei lisäänny/adoptoi! Et ikinä esimerkiksi osaa rakastaa niin paljon kuin vanhempi lastaan, se on 100% pyyteetöntä! Etkä ikinä voi kokea täysillä empatiaa monia tärkeitä asioita kohtaan mitkä muun muassa edesauttavat yhteiskuntaa kukoistamaan optimaalisesti. Ihailen kulttuureita jossa lapsia rakastetaan ja heidät koetaan äärimmäisen tärkeinä. Suomessa asia on vähän niin ja näin. Harva rakastaa ja huolehtii naapurin lapsesta ihan vain siksi että tämä on lapsi: puolustuskyvytön, heikompi kannateltava/suojeltava.
Nykykulttuurissa vain oma lapsi voi olla rakas/tärkeä. Itse olen toista maata, rakastan kaikkia lapsia ja autan aina kun huomaan että ovat apua vailla, kyselen jos en ole varma.
Toki Suomessa ”oman tilan” kulttuurikin on jo niin vahvas, että ei puututa, mutta tämä ei koskaan saisi ulottua lapsiin asti.

Ihana tuo hotellitarina! Ennen matkustsmisessa oli enemmän hohtoa ja käteinen helppo! Olihan sekin toki kivaa kun hinnat olivat huomattavasti huokeammat kuin Suomessa, silti lähes jokaisella suomalaisella oli varaa matkustaa!

Mulla ei ole transuja, homoja jne. mitään vastaan, pelottaa vain se ihmisryhmien lgbtq hypettäminen/apinoiminen/järjen puute/ideologian väkisin puskeminen instanssista viis, ja mikä vaarallisinta, kun se ryhmä löydetään ja munat leikataan niin mitäs sitten.
Oletko seurannut esim. Samettia?

https://youtu.be/RIXrVoGomgA?si=VWZcniCvOdK7WrG_

Olen aina opettanut palleroille, että älä lokeroidu. Toki urheilujoukkueetkin ovat tietynlaista lokeroitumista, mutta muistetaan kuitenkin että ne eivät määrittele sinua. Sinä olet poika/mies tai tyttö/nainen ja lisäksi yksilö, etkä mikään markkinatalouden/ideologian/somealustan leimasimesta tullut tuotos. Täytyy osata olla niin rohkea, vahva ja ylpeä itsestään, ennen kaikkea kunnioittaa itseään, ja omia luonnollisia piirteitään, että uskallat seistä itsenäisesti itsenäsi, eikä mennä massan mukana kaikenlaiseen hölynpölyyn. Taustallahan tämän homohumpan lisääntymiseen (lähti leviämään Manhattanin ökyrikkaiden tylsistyneiltä nuorilta) on sen glorifiointi. Siitä on tehty siisti juttu. Moni haluaa kuulua tähän siistiin yhteisöön, joka ei todellakaan olekaan sitten enää niin siisti kun tuot eriävän mielipiteen, tai agendaa/ideologiaa myötäilemättömän kysymyksen ilmoille: sinut canceloidaan välittömästi!

Toi sun pokeleffakeissi!😂😂😂😂

Feminiinisyyteen kuuluu mielestäni naisellinen herkkyys. Optimaalisissa olosuhteissa tämä tulee yleisesti meiltä naisilta luonnollisesti ja helposti. Miesten herkkyys ja asiat joille ovat herkkiä ovat erilaisia, koska aivomme ovat rakennettu eritavalla ja hormoonimme ovat erilaisia.

Itselläni on kokemusta: Jos minulla on vahva mies rinnalla niin saan, voin ja uskallan olla herkkä. Jos mies on epävarma ja näin ollen yrittää jotenkin alistaa minua niin ISO virhe: Lyttään miehen! Olen näistä suhteista kyllä kasvanut henkisesti sen verran, että saattaisin nykyään kerrata vielä yhden kerran ne minun arvot/rajat, mutta, lähteä suhteesta jos minulle kestämätön tilanne miehen osalta jatkuu.

Feminiinisellä miehellä on liian matala testosteroonitaso tai mies on lähtenyt imitoimaan jotakin ulkoa saatua ideologiaa.

Näitä nyt riittää mutta laitetaan tärkein ja muutama muu.
Omasta mielestäni liian feminiininen mies esim. odottaa naisen jollain tapaa suojelevan itseään (TÄMÄ ON 100% MIEHEN TEHTÄVÄ PARISUHTEESSA).

Ja yleisesti, en pidä meikkaavista miehistä, tai itseään puunasvista miehistä. Riittää kun on puhdas ja siisti. Tosin näkyvästi paskaset kädet/vaatteet ovat joissain tapauksissa vaan miehekkäät!😊

Nalkuttaminen ja valittaminen ei myöskään ole miehekästä, yleisesti mies kuuntelee ja tarjoaa ratkaisua.

Viimeksi muokattu:
Ja siis tost et näkee munat saunassa ni aikoinaanhan oli tosi yleistä et oltiin sekasaunoissa alasti näkyi kaikki. Mua ei ainakaan ala saunassa kiihoittamaan muiden kropat vaan se on saunomista varten et mua ei itteä haittaa jos joku random nainen tulis alasti mun saunaan saunomaan. Et millon tästä tuli noloa ku ennen saunottiin ristiin rastiin ja nähtiin tissei ja pippeleitä ja se oli ihan luonnollista ja tietty jos häiriköi ni se poistetaan saunasta tai uimahallista
Totta!! Niin totta!
Mutta koska hiljalleen on hivuttauduttu tästä kulttuurista pois niin ei sinne pukkariin/saunaan heti sovi mennä leväyttämällä ovet auki ja talsimalla sisään munat heiluen karvaista rintaansa raappien!😁
On hivuttauduttava hiljalleen, ja totuteltava ensin ajatukseen!

Se tässä höpöhööö ideologioiden puskemisessa on hassua että kansalaiskeskustelua ei käydä mutta silti päätöksiä tehdään, joita TODELLAKAAN valtaväestö EI hyväksy!

Jos et osaa kunnioittaa itseäsi niin osaatko kunnioittaa muitakaan? Mennään nyt kyllä aika laajasti syvälle, eikä ihan kaikkea aina tajua selittää tässä perinpohjin, niin, ”väärin kirjoittamisen” ja sitä kautta väärinymmärtämisen mahdollisiis on aina olemassa - et saa asiaa siis perille kuinka sen olit tarkoittanut.

Kunnioitus suhteessa on MUUN MUASSA hyväksymistä ja ihailua sellaisena kuin hän on, yrittämättä muuttaa häntä tai muokata hänestä itselle sopivaa.

Itse olen havainnut, että miehet eivät suhteessa kaipaa arvostelua tai heidän egonsa haavoittamista. Jokaisella miehellä on mielestäni miehen ego, ja se on erilainen kuin naisen hamuava kunnioitus. Jos nainen osaa hivellä miehen egoa ja onnistuu kannustamaan miestä, niin suhde toimii, ja mies kukoistaa. Jos nainen tekee suhteessa miehen tarpeettomaksi niin mies lannistuu ja passivoituu, tai alkaa jopa ikäväksi.

Nykyään näkee juuri näitä ”strong independent woman” naisia, jotka eivät miestä tarvitse, mutta jotkut ovat kuitenkin suhteessa miehen kanssa. Miten tällaisen kanssa oikea mies voi edes pariutua? Miten mies pääsee toteuttamaan miehisyyttään suhteessa, eli olemaan optimaalisesti mies?
Siis jos lähtökohtana se, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja tuovat suhteeseen omat roolinsa, ja vaativat erilaisia asioita kukoistaakseen. Mielestäni ed.main. on välttämätöntä jotta suhde voi kukoistaa luonnollisesti ja vaivattomimmin.

Kunnioitusta itseään kohtaan on myös ne omat rajat. Määrittelet missä kulkee raja. Kuinka paljon esim. hyväksyt suun soittamista tai annatko anteeksi pettämisen/haitallisen päihteidenkäytön jne. On välttämätöntä kunnioittaa itseään, ja joskus jopa viheltää peli poikki ja lähteä suhteesta, muuten kasvat kieroon/tulet läheisriippuvaiseksi/addiktoidut esim. sairaan suhteen tuoman vuoristoratafiiliksen vuoksi.

Kaverit tosiaan saattavat jäädä taka-alalle suhteen alussa ainakin, etenkin jos ovat sinkkuja. Sinkut viettävät sinkkuelämää eikä se oikein sovi parisuhteessa elävälle? Jos vaikka lähtevät miehissä taikkuihin, ja sinä ainoana olet parisuhteessa? En tiedä kuinka hauskaa se sitten sinulle olisi kun huoneeseen tuodaan tyttöjä joita sinkut painavat vuoron perään. (no joo karrikoiden näin)

Ajatukset usein johtavat tekoihin ja kaveriporukalla on yleensä hyvin suuri vaikutus omaan toimintaan. Kannattavuutta tulee siis pohdiskella monessakin kohtaa, jos tavoitteena on sopimuksen mukainen toimiva kukoistava ihmissuhde sen oman rakkaan kanssa. Joillain taas sitten hyvät ja kannattavat arvot ovat NIIN vahvat että ne kantavat vaikka läpi harmaan kiven, ja tämä kantaa myös parisuhdetta hienosti.

Kysymyksesi rahajuttuihin:
Toivoisin olevani vähärahainen ja onnellinen, ei tarkoita että olisin köyhä elämältäni. Päinvastoin: mielestäni rahaökyrikkaiden elämä saattaa olla köyhää: rahaökyrikkailla on tapana ajautua ihmiselle optimaalisesta luonnollisuudesta kauimmaksi! Ja kiitollisuus on heille todella hankala juttu!

Mielestäni naisellinen nainen hoivaa ja pitää huolta, kannustaa ja buustaa miehen miehistä puolta. Naisellinen nainen myös hyväksyy ja kunnioittaa miehisyyttä, esim. sitä, että mies on vahvempi fyysisesti tai että mies taitaa tiettyjä asioita paremmin (tulevat luonnostaan helpommin koska aivot toimivat eritavoin kuin naisella=esim logiikka).

Meinasin muuten laittaa esimerkiksi tuon miksi miehet eivät tykkää käydä Ikeassa, mutta korvasin sen tuolla ”mies rakentaa taloa, ja nainen pesää” jutulla.

Esim. tuo outo tuhansien eurojen laukkushoppailu on vain sitä että markkinatalouden taky on nielaistu. Samaa tekevät miehet kun kyse on esim. autosta. Eli ei mielestäni niinkään naisten TAI miesten juttu. Toisaalta, motiivit paremman auton hankintaan voivat miehellä olla myös turvallisuus, mutta naisen luis vittunin laukku ei ole muuta kuin statussymboli. Tässä taas päästään naisten ja miesten eroihin. Markkinatalouden meille suomista raameista naiset usein haluavat käyttötavaroiden olevan enimmäkseen kauniita, mies haluaa enimmäkseen käytännöllistä ja toimivaa.

Mies saattaa tykätä ennemmin shopata esim. rautakaupoissa/Hifi-studiolla/autokaupoilla jne. teknisissä kaupoissa ja nainen esim. Ikeassa/sisustuskaupoilla.

Naisen ja miehen ero näkyy myös siinä, että mies normaalisti tietää ennalta mitä ostaa, nainen niinkään ei.

Juu, olen tuosta Hurstijutusta täysin samaa mieltä!

Mitä tuohon lisääntymiseen tulee, tai oikeastaan lisääntymättömyyteen…mielestäni valloilla on ollut jo hyvän aikaan agenda, joka hypettää lisääntymättömyyttä. Tästä on suorastaan tehty hyve!

Itse koen että ihmisellä jää ne tärkeimmät opit ja elämykset kokematta jos hän ei lisäänny/adoptoi! Et ikinä esimerkiksi osaa rakastaa niin paljon kuin vanhempi lastaan, se on 100% pyyteetöntä! Etkä ikinä voi kokea täysillä empatiaa monia tärkeitä asioita kohtaan mitkä muun muassa edesauttavat yhteiskuntaa kukoistamaan optimaalisesti. Ihailen kulttuureita jossa lapsia rakastetaan ja heidät koetaan äärimmäisen tärkeinä. Suomessa asia on vähän niin ja näin. Harva rakastaa ja huolehtii naapurin lapsesta ihan vain siksi että tämä on lapsi: puolustuskyvytön, heikompi kannateltava/suojeltava.
Nykykulttuurissa vain oma lapsi voi olla rakas/tärkeä. Itse olen toista maata, rakastan kaikkia lapsia ja autan aina kun huomaan että ovat apua vailla, kyselen jos en ole varma.
Toki Suomessa ”oman tilan” kulttuurikin on jo niin vahvas, että ei puututa, mutta tämä ei koskaan saisi ulottua lapsiin asti.

Ihana tuo hotellitarina! Ennen matkustsmisessa oli enemmän hohtoa ja käteinen helppo! Olihan sekin toki kivaa kun hinnat olivat huomattavasti huokeammat kuin Suomessa, silti lähes jokaisella suomalaisella oli varaa matkustaa!

Mulla ei ole transuja, homoja jne. mitään vastaan, pelottaa vain se ihmisryhmien lgbtq hypettäminen/apinoiminen/järjen puute/ideologian väkisin puskeminen instanssista viis, ja mikä vaarallisinta, kun se ryhmä löydetään ja munat leikataan niin mitäs sitten.
Oletko seurannut esim. Samettia?

https://youtu.be/RIXrVoGomgA?si=VWZcniCvOdK7WrG_

Olen aina opettanut palleroille, että älä lokeroidu. Toki urheilujoukkueetkin ovat tietynlaista lokeroitumista, mutta muistetaan kuitenkin että ne eivät määrittele sinua. Sinä olet poika/mies tai tyttö/nainen ja lisäksi yksilö, etkä mikään markkinatalouden/ideologian/somealustan leimasimesta tullut tuotos. Täytyy osata olla niin rohkea, vahva ja ylpeä itsestään, ennen kaikkea kunnioittaa itseään, ja omia luonnollisia piirteitään, että uskallat seistä itsenäisesti itsenäsi, eikä mennä massan mukana kaikenlaiseen hölynpölyyn. Taustallahan tämän homohumpan lisääntymiseen (lähti leviämään Manhattanin ökyrikkaiden tylsistyneiltä nuorilta) on sen glorifiointi. Siitä on tehty siisti juttu. Moni haluaa kuulua tähän siistiin yhteisöön, joka ei todellakaan olekaan sitten enää niin siisti kun tuot eriävän mielipiteen, tai agendaa/ideologiaa myötäilemättömän kysymyksen ilmoille: sinut canceloidaan välittömästi!

Toi sun pokeleffakeissi!

Feminiinisyyteen kuuluu mielestäni naisellinen herkkyys. Optimaalisissa olosuhteissa tämä tulee yleisesti meiltä naisilta luonnollisesti ja helposti. Miesten herkkyys ja asiat joille ovat herkkiä ovat erilaisia, koska aivomme ovat rakennettu eritavalla ja hormoonimme ovat erilaisia.

Itselläni on kokemusta: Jos minulla on vahva mies rinnalla niin saan, voin ja uskallan olla herkkä. Jos mies on epävarma ja näin ollen yrittää jotenkin alistaa minua niin ISO virhe: Lyttään miehen! Olen näistä suhteista kyllä kasvanut henkisesti sen verran, että saattaisin nykyään kerrata vielä yhden kerran ne minun arvot/rajat, mutta, lähteä suhteesta jos minulle kestämätön tilanne miehen osalta jatkuu.

Feminiinisellä miehellä on liian matala testosteroonitaso tai mies on lähtenyt imitoimaan jotakin ulkoa saatua ideologiaa.

Näitä nyt riittää mutta laitetaan tärkein ja muutama muu.
Omasta mielestäni liian feminiininen mies esim. odottaa naisen jollain tapaa suojelevan itseään (TÄMÄ ON 100% MIEHEN TEHTÄVÄ PARISUHTEESSA).

Ja yleisesti, en pidä meikkaavista miehistä, tai itseään puunasvista miehistä. Riittää kun on puhdas ja siisti. Tosin näkyvästi paskaset kädet/vaatteet ovat joissain tapauksissa vaan miehekkäät!

Nalkuttaminen ja valittaminen ei myöskään ole miehekästä, yleisesti mies kuuntelee ja tarjoaa ratkaisua.
Nojoo siis mä en ehkä sit ole sitä kunnioitus sanana käyttänyt. Mut siis ei mulla yleensä ole ongelma olla itseni kaa tietenkin niissä asioissa missä teen väärin ni se ahdistaa eli teen itseäni kohtaan väärin kyllä ja pilaan omaa itsetuntoani näillä väärin tekemisillä mitkä vahingoittavat vain sydäntäni. Mut siis sillain mä en oo kyl tainnut ajatella et muiden ihmisten olisi tarvinnut kunnioittaa et jos se on joku itsetunto buusti ni se on kyllä jäänyt kokematta. Mut joo siis sanoihan että kunnioitan Jumalaa vaikka teoissa olenkin ristiriitainen ollut häntäkin kohtaan ja kaikkia mut kyl mä oon orgasmi koukus vielläkin oon tehnyt siitä liikaa taidetta pääni sisään ja jäin pornoon koukkuun ja siihen masturbointiin ku siitä tuli messevä orkku. Instas oli joku kysely mies oli sanonut et ollu 39päivää ilman pornoo. Mun enkka oli se 10viikkoa viime kesänä ja silloin pääsi niiden himojen yli mut sit jossain vaihees se lipsahti taas siihe vanhaa ja jatkoin samaan malliin taas ja se jatkunut siit asti on ollut pidempiikin taukoi. Mut sit alkaa hirvee panetus ja naapurin rouvan peppu näyttää himokkaalle ja ei pysty keskittyyn kun panetus on niin kova ja sit sortuu siihen mikä on hitto vie väärin mun elämässä ja aiheuttaa häiriöö minun suhteessa Jumalaan anteeksi isä mut miten taistella tätä himoa kohtaan joka on salakavala ja tuudittaa vanhaan ja sit mä sorrun. Hitto kesäl niit panetuksii tuli ja meni mut ne meni ohikin. Kyl mä sen paskan mielen haluun voittaa. Eläkää käsittäkö väärin juuri nyt ahdistaa ja poltan ketjussa röökiä. Hitto ei röökist oo hyötyy ja se pitää lopettaa myynti ei siinä järkeä ole. Mut tänään en käy rööki taistelua. Mä oon yrittänyt liikaa kerralla ja homma lässähtää ku lipsuu yhes ni sit ne muutkin. Mut nyt mulla on main target primaarinen tehtävä affirmative😎 ja tulevat viikot oltava kuin terminaattori. Mut nyt se homma toteutuu et se yks o loppu nyt ja siis ei mulle niit panetuksia usein tuu edes mielee mut joskus mut nyt meen sen yli tavote juhannukseen asti olla ainakin. Mut juomine jussiin. Ainiin sähän sanoit et poikas on kurinlainen nih miten suhtautuu seksiin ja masturbaatioon et onko siinä kuinka pidättäytyväinen ja on kurinalainen? Vai puhuttiinko teillä omaa seksuaali kasvatusta vai joku muu puhui enemmän heille noista asioista? Ja anteeksi jos tuo oli liian tungeitteleva kysymys ei tietenkään tarvitse vastata. Mietin omaa kurinalaisuutta sitä kohtaan joka on heikolla tasolla ni oisko sun poika kova luu silläkin saralla? Tai sit mä haen netistä eroon pornosta saitin missä lähinnä miehet kertoo kun eivät ole enään masturboineet nih miten hyvältä se on tuntunut. Ja siis oon mä katsonut videoita missä naiset on raivo runkanneet klittaansa tuleeko se sellaisella raivoherkäl hieromisel paljon tunnottomakkasi ja pienempi kosketus ei enään tuntuisi miltään myöhemmin vaan aina pitäisi olla raju kosketus vai palaako se herkkyys klittaan takaisin? Siis voin muistaa väärin mut en oo tainnu itse koskaan tainut lukea et nainen olisi myöntänyt olevansa koukussa masturbointiin oletko sinä? Tuntevatko naiset ahdistusta masturboinnin jälkeen ja tulee negatiivinen olo sydämmeen? Et tuntuuko se sydämmessä väärältä. Ilmoittaako sydän red flagin sun omalle toiminnalle? Itelle on.
Nojoo tosta kunnioituksesta et menettääkö silloinkin kunnioitusta jos lupaa eikä teekkään niin sitten. Ku mun ongelma on ollut se ja on viellä nytkin et lupaan liian nopiasti sen kummemmin miettimättä ja sit petän sen eli hätiköimällä aiheutan vain pahan mielen vaik eka halusin vaan nopeesti piristää toista ainakin joskus näin on käynyt. Mut sit se ei ollutkaan oikeesti mua kiinnostamani asia enään myöhemmin. Joten tuossakin mulla on laiskuutta vaik ku eka oikeesti miettisi sitä asiaa. Nopeudella vaan särkee paikat. Vai tuleeko joskus pikavauhdilla hyviä ratkaisuja. Noh joo jos vaik sukellus venees on reikä ni nopea päätös on tarpeellinen. Mut siis jos mentäis ikeaan. Et kumppani tulis sanoo tänään et torstaina mentäisiin sinne nih sano liian nopeesti joo vaik oikeesti sinnne ei haluttaisi mennä ja sit to se mun laiskuus ottaa vallan ja petän sen lupauksen ja onhan niitä monia muitakin asioita missä rikkonut lupauksen ku en ole keskittynyt miettimään sitä lupausta et ihanku se ei mulle merkkaisi mitään ja olisi tyhjänpäiväinen. Et noissa ainakaan mun ei pitäisi olla lepsu. Mut ei niitä nyt hirveästi. Tule esim parisuhteessa. Mut sit noin muuten oon miljoona kertaa sanonut lopettavani vaik pornon ja joka kerta mennyt väärin. Mä oon tarkka nyt siitä anteeksi sen mä oon tainnut tännekkin monet kerrat sanoo ja silti jatkanut sitä. Aika näyttää sen homman..

• Tykkää
Mut joo siis ei mulle oo suhteissa nainen nalkuttanut mulle en tiedä ei mistään? Siis sitten nuoruus vuosien. Ei edes siivouksesta ja en mä itse ole nalkuttaja tyyppiä vai olemmeko oikeastaan edes kunnolla vaatineet toisimmiltamme. Mut tääkin vaihtelee siis et joskus kerrasta perille tyyppiä ja toisessa asiat vaatii toistoo ja menee kauan et oppiiko edes useella harjottelulla. En nyt tarkoittanut et siivouksesta höpistään montaa kertaa ja joskus toisto saa kiukkuiseksi et eikö se kerrasta ymmärtänyt et joutuu toistaa puheensa tai vaik kirjoittaessa ja se turhauttaa. Mut kuin hyvin sun mieli pysyy hereillä? Et se joku asia jää kaa kerrasta sun mieleen vai vaatiiko sull joskus toistoo mikään? Onko sul päällä paljon muitakin ajatuksia välil ja sit et edes muista mitä se siinä livenä oleva sanoi ja sit joutuu toistaa anteeksi en kuullut mitä sanoit voitko toistaa

Yhteistyössä