Peesaan tätä! Nimenomaan, jos kiinnittää asiaan huomiota, niin ei ainakaan heti pitäisi ensimmäisen riidan jälkeen eroa miettiä. Ainakin meillä tämä on toiminut. Jos toinen on kiukkuinen ja äksyilee, niin täytyy vaan muistaa, että hän on väsynyt ym. eikä välttämättä todella tarkoita kaikkea tiuskimaansa.Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 09:29 opri harmaana kirjoitti:Kyllä se koettaa parisuhdetta, mutta jos siihen kiinnittää huomiota ja hoitaa/jättää aikaa suhteelle, ei siitä pitäisi aina eroa tulla.
Meillä rakennusvaihe vielä meneillään.Kysyin mieheltä onko suhde pahempaa suuntaan menossa.Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 15:58 alannah harmaana kirjoitti:Meillä suhde kesti tuon rakennusprojektin. Ja kumpikin ku on huono riiteleen... ei tullu pahemmin riideltyy. Rakennusprojeksti oli enempikin miehelleni rankkaa mitä mulle. Tytöt ku oli joka päivä tarhassa paitsi viikon loput, mies rakennuksella ja mä hoidin poikaa. Päästiin muuttaan uuteen kotiin 22.10 -05. Suhteemme on ollu nyt samanlainen ku ennen talon rakentamista.
Samaa mieltä olen minäkin! ERon partaalla oltiin ennenku talo valmistui muuttokuntoon. Muutettiin kuitenkin yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 16:57 kaktus77 kirjoitti:Kyllä kärsii...ainakin meillä...just eroa ollaan tekemässä!
:\| Täytyy sanoa et olen aikas kade sulle/teille... Meillä rakentaminen kesti noin 1,5 vuotta ei ollut pitkästä tavarasta edes... Mies kaiket vapaa-ajat mitä vain ikinä oli, niin raksalla. Lapset ei välillä nähneet isäänsä reiluun viikkoon. Mies lähti aamulla töihin ja sieltä suoraan raksalle ja sit kotiin myöhään illalla. Nyt ei ole enää jäljellä yhtäänmitään "romanttisia fiiliksiä" mulla miestä kohtaan, vaikka talon tekikin, kunhan asutaan samankaton alla jne. Mieluusti palaisin siihen että olen yksin lasten kanssa, jos vois tän nykyisen elämän, edelleen keskeneräisessä torpassa, vaihtaa entiseen.Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 22:09 Ella kirjoitti:Jos suhde on kunnossa ja hyvä niin kyllä se rakentamisen kestää ja yhdistää entisestään, kun yhteistä tulevaa taloa rakennetaan. Olihan se aika rankkaa ja kiireistä ja välillä yhtä hässäkkää, mutta me ainakin tukeuduimme toisiimme ja otimme myös sopivasti lomaa rakennukselta. Annoimme aikaa siis toisillemme ja parisuhteellemme sekä teimme koko perhe jotain mukavaa yhdessä. Vähintään yksi päivä viikosta oli rakennukselle meno täysin kielletty ja silloin keskityimme vain yhdessä oloon. Kuitenkin talo nousi (pitkästä tavarasta) kohtalaisen nopeasti alle vuodessa vaikkei siellä joka hetki oltukaan. Meitä kokemus ainakin rikastutti ja vahvisti yhteen kuuluvaisuuden sidettä entisestään. Tosin muu elämä siinä ehkä kärsi kun pävät pitkät mietti kaakeleita, laattoja, valaistuksia yms. ;-)