Se on siinä ja siinä näkeekö vielä noilla vkoilla sukupuolta. En mene vannomaan, en ole lääkäri tai mitään mutta itse elän siinä luulossa että vasta rv 20 tienoilla näkee sukupuolen (?). Mutta kaikkihan on tapauskohtasta, mistäs sitä tietää vaikka sun pikkuisesi sen tuolloin jo näyttäisi / lääkäri sen tuolloin jo näkisi. =)Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:tästä tuli mieleen seuraavanlainen kysymys, eli meen jyväskylään pelkopolille ja mulla on siel samalla lääkäri joka tekee sisätutkimuksen ja ultran. tämä on viikolla 17 eli tiedättekö onko mahollista kysyä sukupuolta samalla?? vai osaavatko viel sanoa?
Minäkin tulen menemään ä-polille rakenneultraan, ultraavat mitä ilmesemmin 4D:llä. Ä-polille tosin pääsee vain lähettellä tai jos raskauden kulussa epäillään jotain poikkeavaa tmv. Jos kaikki OK, sinne ei pääse. Sinne pääsee vain neuvolan lähetteellä.Alkuperäinen kirjoittaja meme72:Nyt kuulin taas yhdeltä kaverilta, että sen kaveri olisi menossa äitipolille rakenneultraan ja että se olisi nyt täällä Jyväskylässäkin mahdollista polimaksulla. Onko muilla tietoa aiheesta?
Mäkin kävin esikoisesta In-tiimillä. Suosittelen, ihan kiva paikka. =)Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:En tiiä parhaasta paikasta, mä kävin in-tiimillä ja maksettavaa jäi jotain 70-80e.