rakennekynsistä kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami-78

Vieras
kuinka monella on rakennekynnet? onko niistä jotain haittaa? Mitäs hyötyä?
Mietin tässä jos sellaiset hankkis kun itsellä kynnet ovat olleet aina kovin huonosti kasvavat ja halkeilevat helposti ja yks ystäväni ehdotti minulle rakennekynsiä.
kertokaa kaikenlaisia kokemuksia rakennekynsistä.

Riippuu mitä pitää tehdä kynsien kanssa, jos pieni vauva jonka peppua peset useita kertoja päivässä ei rakennekynnet ole kovinkaan kätevät. Toki pitkien kynsien kans oppii tekemään kaiken, mut alkuun voipi olla hankalaa. Ja sit niitä on huollettava kuukausittain. Melko kalliithan ne on, mut nätit hoidettuna.

mulla oli kerran rakennekynnet, pidin niitä 2 viikkoo, sitte revin ne pois, alkoi ahistaa. Mullla on itellä tosi huonot ja lohkeilevat nysät. Ne rakennekynnet oli periaatteessa ihanat, mutta ne oli aivan liian pitkiksi jätetty mulle, en ollu tottunu niin pitkiin. Olin kassalla töissä ja oli aivan tuskaa opetella niiden kanssa näpyttelemään konetta. Kaikki tavallisetkin asiat oli tosi hankalia, ihan pyllyn pyyhkiminen ja tampoonin ja piilarien laittokin..Sitten niitä piti jatkuvasti hoitaa kotona, ei mun kärsivällisyys oikeen riittänyt sellaiseen nypräämiseen.Niin ja kaikki lika jäi sinne kynsien alle, esim. pullan leipominen ei onnistunut..mut jos jotain plussaa keksis, ni oli niitten kanssa aika sexy olo..mut en halua niitä enää ikinä itselleni.

Yhteistyössä