rakennekynnet

Onko kuinka monella tai joskus ollut?

Itsellä pienet/ nysät kynnet, tosi ohuet(niinkuin vauvalla), taipuvat ja kasvaessaan menee ihan "vinkuralle" :D
Ois kiva jos joskus ois nätit ja vahvat kynnet, ei mitkään älyttömän pitkät tarviis olla mut kuitenkin..
Onko kellään tietoa, jos moiset ottaa niin entä kun ne joskus poistaa niin kärsiikö miten paljon omat kynnet?! onko mulla sit enää omia kynsiä ollenkaan, edes näitä lötteröitä??!
Ja minkä aikaa yhdet kynnet on siistit ennen "huoltoa"?

Oon joskus kokeillut kynnen kovettajalakkaa, mut niitä pitäis vissiin olla koko ajan poistamassa ja laittamassa...eli omalla vähäisellä käytöllä en ole vielä huomannut vaikutusta :/ onko oikeasti noista lakoista hyötyä?
 
Oi, rakennekynnet on ihanat. Mun omat on heikkolaatuiset eikä niistä saa kauniin muotoisia millään. Toissa kesänä otin ekat rakennekynnet ja wau mikä fiilis niistä tuli, naisellisuuteni tuplaantui kertaheitolla =)

Melkein vuoden jaksoin niitä laittaa, välillä oli hetken pois ja taas uudet tilalle. Mutta surkea totuus on, että omat kynnet kärsii siellä alla. Ja se tuska minkä rakennekynnen irtoaminen aiheuttaa, jos se sattuu ottamaan omaa kynttä mukanaan... :eek: Huoltoväli oli mulla max kolme viikkoa ja joka huollossa sai laittaa ainakin pari kynttä uusiksi eli olivat ennättäneet irrota.

Tiedän, että kynnet pysyvät yksilöllisesti, joillakin paremmin, joillakin huonommin.

Edelleenkin voisin ne kynnet laittaa ja nyt taas työelämään palanneena ajatus on todella houkuttava, mutta vielä olen onnistunut taistelemaan vastaan. Omat kynnet on nyt suht hyvässä kunnossa, vaikkeivat mitkään supernaiselliset olekaan. Yritän hieroa kynsiin kynsinauhaöljyä ja voidella käsiäni muutenkin.

Oon kuullut, että helsingissä mannerheimintiellä joku kiinalainen laittaa rakennekynsiä nopeasti, hyvin ja edullisesti. Tietääkö joku hesalainen tuosta hoitolasta tarkemmin?

Rakennekynsiin menee paljon aikaa ja paljon rahaa. Mutta on ne ihanat =)
 
jep ihanat on!
mulla ei varsinaisia rakenne kynsiä ole vaan keelattu omat kynnet.
mut loppu tulos on samanlainen ei niin pitkät kuin tipillä sais mut mulle ihan tarpeeks pitkät ja mouto on tosi siisti. omat kynnet kun taipu tosi pahasti alaspäin ja oli sellaset lättänät.
eikä ole kyllä sattunut jos kynsi on murtunnut/katkennut. huolto väli on 3-4 viikkoa sit on omat kynnet kasvannu jo niin paljon et kaikki huolletaan vaikka ei ois menny rikki. suosittelen ettei itse rupea rustaaman vaan menee kynsimuotoilijalle ja maksaahan se,mut on sen väärtti.
 
Ehdottomasti teetettävä hoitolassa, ei noita kynsiä saa edes ammattilaiset itelleen siististi. Kotona kuitenkin hoidettava huoltovälien aikana itse, eli iltaisin öljyttävä, viilattava ja lakattava. Mulla on aina ollu tipeillä, joten myös liima on olennainen osa, sillä korjataan jos alkaa jostain yllättäin irvistää.
 
Rakennekynnet ovat hyvännäköiset, mutta tosiasiassa kaikki pöpöt kerääntyvät kynsien alle muhimaan ja lisääntyvät otollisesti siellä kosteikossa. Käsienpesu vessareissun jälkeen ei onnistu 100% rakennekynsillä. En halua olla mikään ilonpilaaja, kauniithan ne on. Mutta ei hygieeniset.
 
Pohjantahti02
Rakennekynsiä saa itse valita minkä pituiset haluaa ja ihan hyvin onnistuu kaikki kotityöt.Rakennekynnet täällä 55eur ja huolto 30eur pitää käydä 3/4viikkon välein.Vaippaaikana meni kynnet niin huonoksi ettei ne enää kestä vaan katkeaa/lohkoilee .Kohta 6kk ollut Rakennekynnet ja olen tosi tyytyväinen ;)
 
Mä olen joskus harkinnut rakennekynsien laittamista mut kyllä toi hinta on aika suolanen! Varsinkin jos pitää 3-4 viikon välein käydä huoltamassa. Mulla ei oo kauniit kynnet luonnostaan mutta taidan tyytyä näihin olemassaoleviin sittenkin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 22:59 Pohjantahti02 kirjoitti:
Rakennekynsiä saa itse valita minkä pituiset haluaa ja ihan hyvin onnistuu kaikki kotityöt.Rakennekynnet täällä 55eur ja huolto 30eur pitää käydä 3/4viikkon välein.Vaippaaikana meni kynnet niin huonoksi ettei ne enää kestä vaan katkeaa/lohkoilee .Kohta 6kk ollut Rakennekynnet ja olen tosi tyytyväinen ;)

saanko kysyä mistäpäin olet? tosi halvat hinnat.
 
Kävin laittamassa ihanat rakennekynnet niinattaressa. Olen tosi tyytyväinen ranskalaiseen tyyliin tehtiin nämä kynnet. Suosittelen ja maksoi vaan 55 euroa! Kotisivuilta saat yhteistiedot www.niinatar.fi
 
Rakennekynnet on ihanat silloin kun ne on kynsiss, mutta tosiaan auta armias kun otat ne pois. Oma kynsi on silkin ohut, menee monta kuukautta ennekuin omasi ovat edes sinnepäin mitä ennen rakennekynsiä.
Mulla oli pari vuotta sitten ekan kerran, muistin kyllä sen tuskan mikä niiden poisottamisen jälkeen oli, omat kynnet oli niin #&%?$!* että esim saippuat ym kirveli kynsiä, jos joku osui kynteeni sattui se tosi paljon koska omia kynsiä ei käytännössä ollut.
Mutta kun ne ON NIIN IHANAT otin uudet marraskuun lopussa. Sitten kyllästyin nopeaan huoltoväliin (max 3 vkoa) ja otatin kynnet pois.... voi hitsi...taas oli omat kynnet poissa... nyt toukokuussa alkaa omat kynnet olemaan edes millin pituiset.

Eli enää en ota ikinä!! Keskityn hoitamaan omia saatavilla olevilla kynnekovettajilla.
 
ranskalainen manikyy
Laitatin muutama viikko sitten ensimmäiset rakennekynteni ja olen tulokseen erittäin tyytyväinen. Helsingin Stockan Kynsistudiolla tehdän äärimmäisen siistiä jälkeä ja aikaakaan ei kulunut kuin reilu tunti. Kynnet maksoivat 105 ?, joka sinänsä on melko suuri summa. Työssäni tulee kuitenkin olla huoliteltu, joten kauniit kädet ovat myös käyntikorttini. Huolto on edessä parin viikon päästä ja siihen menee n. 70 ?. Rahaa kuluu, mutta kuka ei nyt itseään haluaisi hemmotella. Joku tupakoi tai käyttää alkoholia, itse tuhlaan rahojani tälläiseen "hömppään".
Ostin itselleni vartavasten myös ikioman kynsiharjan, joten pööt pysyvät loitolla näistä kynsistä. Puhtaushan on kiinni ihan meistä itsestämme kiinni, käsienpesu on ensiarv9isen tärkeää, vaikka ei rakennekynsiä omistaisikaan. Kokeilkaa rohkeasti! :)
 
Santeli
Tää ei varsinaisesti liity kysymykseen mut pakko laittaa kuitenkin. Elikkä mulla ei ole kokemuksia rakennekynsistä, mutta täällä oli muutamilla aika ohuet ja kuivat tai lohkeilevat kynnet? Itselläni oli sama ongelma, mut kokeilin taikaviilaa, ja muutaman kuukauden päästä OMAT kynteni olivat tosi vahvat ja kiiltävät. Ja on vieläkin, vaikken taikaviilaa ihan joka kuukausi käytäkään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:11 Santeli kirjoitti:
Tää ei varsinaisesti liity kysymykseen mut pakko laittaa kuitenkin. Elikkä mulla ei ole kokemuksia rakennekynsistä, mutta täällä oli muutamilla aika ohuet ja kuivat tai lohkeilevat kynnet? Itselläni oli sama ongelma, mut kokeilin taikaviilaa, ja muutaman kuukauden päästä OMAT kynteni olivat tosi vahvat ja kiiltävät. Ja on vieläkin, vaikken taikaviilaa ihan joka kuukausi käytäkään...
mulla veti taikaviila omista kynsistä pinnat niin tekokkaasti että lohkeilivat normaaliakin enempi...

ei tod käy kaikille!!! mun kynsiin ei tehoa mitkään kovettajat tms

nyt ollut rakennekynnet (akryylit) vuoden verran ja voin kyllä suositella, siis sellaisille ihmisille ketkä jaksaa hoitaa huoltojen välillä itsekin kynsiään!!
 
Santeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:32 marielina kirjoitti:
Millainen taikaviila? Mistä niitä saa ja mitä maksaa?
Itse käytin Trind-merkkistä, kerran kokeilin jotain toistakin huonolla menestyksellä. Niitä saa varmaan kaikista hyvin varustetuista kaupoista, ja ohjeena ainakin mulle sanottiin, että kerran kuussa saa kynnet käsitellä sillä. Useammin jos tekee, niin varmasti kynnet kuluu. Siinä on kolme erilaista pintaa, yhdellä hiotaan kynnen pinnalta kuollut solukko pois, toisella hierotaan voimakkaasti (laittaa kynnen omat öljyt liikkeelle) ja kolmannella kiillotetaan. Voin omasta puolestani suositella lämpimästi. Koko käsittelyyn menee n. 10-15 minuuttia, ja hintaa en nyt muista, olisko muutaman euron? Itse sain ekan kerran tietää koko taikaviilasta, kun satuin esittelyyn, jossa mulla käsiteltiin yksi kynsi, enkä ollut uskoa silmiäni. Esittely oli siinäkin mielessä hyvä, että sai ammattilaisen ohjeet siitä, miten viilaa käytetään. Hyvä on ollut, mulla ainakin.

 

Yhteistyössä