rakenne ultra 4D jyväskylä

Moi!!

Kysyisin teiltä jotka olette käyneet terveystalolla 4D ultrassa rakenne ultrassa että saitteko sieltä sen dvd:n mukaan vaikka olikin rakenne uä? Soittelin sinne ja varasin ajan mut vastaanoton täti ei osannut varmaksi sanoa? Osaako kukaan auttaa?

Kävin viime keväänä rakenne ultrassa Terveystalolla ja saatiin dvd-mukaan. Sai itse valita tallennetaanko dvd:lle myös rakenteiden kuvaus vai pelkästään 4d-osuus.

Minä olin kyllä pettynyt tutkimuksen hinta-laatu -suhteeseen. Tutkimuksen teki Jaana Kröger ja oli vähän pallo hukassa vehkeiden kautta. Eniten ongelmia aiheutti kuitenkin se, että tulokas katsoi sitkeästi selkärankaa kohti, eikä oikein suostunut katsomaan kameraan..

Marika28: Milloin ja kenelle olet menossa? Mukava olisi tietää... itse olen varannut ajan rakenne ja 4d ultraan 31.1., lääkärin nimeä en muista, kuuulosti ulkomaalaiselta. Minulle ainakin sanottiin, että dvd:n saa matkaan ja tulee terveystalon puolesta. Olisipa mukava kuullu muidenkin mielipiteitä terveystalon ultrasta. Vielä olisi aikaa vaihtaa paikkaa. ;) Itse sen vaan pääse kun torstai iltapäivisin tai perjantaisin käymään, kun olen muualla töissä ja noi ultraajat ei ole töissä perjantaisin monessakaan paikassa. Tai näin minulle kerrottiin soittokierroksella. Terveystalolle sitten satoin saamaan ajan torstai iltapäivään.

Maasu: Olen menossa vasta 14.2. ja Carl-Mikael Löfhjelm tekee, on todella pätevä mies (suomenruotsalainen) toinen joka niitä tekee on Jaana Kröger, hyvä myös.
Klaava: Kuinka paljon teille jäi maksettavaksi?

Kiitos tuhannesti tidosta!! Onko muilla kokemusta?

Marika28: Kiitos! Oiskohan se ollut sitten tuo mies, mä olen huono näissä nimissä. Ilmoittelen sitten miten minulla meni, niin kuulet kokemuksia ennen ultraasi. Mukavasti pääset ystävänpäivänä moikkaamaan pikkuista. Mulle hinnaksi kerrottiin 180 kelakorvauksen jälkeen, mutta jännityksellä odotan paljonko tilin saldo näyttää ultran jälkeen.

Minä kävin Löfhjelmin 4D-ultrassa marraskuussa. Hintaa tulu 168euroa kelan vähennysten jälkeen. DVD:n sai mukaan, kesto noin 20min. Ehkä hienoinen pettymys oli 4D- kuva, tosin ei varmaankaan lääkärin vika vaan se, että vauveli piti käsiään kasvojen edessä koko ajan. Muutama sivukuva saatiin, loput muistuttivat lähinnä luurankoa. Sukupuolesta lääkäri ei sanonut mitään varmaa, arvauksen heitti. Muutoin lääkäri oli kohtelias ja ilmeisen arvostettu ultraaja. Kyllä 4D varmasti kannattaa, näkeehän lääkäri siten rakenteet paljon paremmin kuin 2D-ultrassa. Sehän se päätarkoitus on toki, eikä kuvat tai sukupuolen tutkiminen.

=) Heippa! Minä kävin tänään itseasiassa Suomen Terveystalolla 4D ultrassa/rakenneultrassa Löfhjelmillä. Itselläni kanssa piti vauva käsiään nassun edessä mutta kyllä sieltä piirteet näkyi, myöskin lääkäri oli erittäin pätevä ja hauskakin. Sukupuolen näimme heti kun pyysimme pepun seudulle kurkkaamaan ja siihen lääkäri totesi 'noh, eikös nuo aikalailla pojan ole' ja vielä asiaa tarkistaessani lääkäri käänsi kuvaa ja sanoi että tuossahan toi tappi roikkuu :D kelakorvauksen jälkeen hintaa tuli 196,94 euroa mikä vähän poikkesi neuvonnan 160 eurosta mutta eipä sillä niin väliä..
Lääkäri ultrasi tosi tarkkaan rakenteet. Mukaan saatiin se DVD joka tulee talon puolesta, siihen tallennettiin koko reilu 30min kestänyt ultraus.. Kaikki oli ok ja isä on haltioissaan ja katselee pienen poikansa sukukalleuksia kuvista :heart:
Ai niin, viikkoja oli 22+0..

Carl-Mikael Löfhjelm on kyllä todella pätevä ja arvostettu erikoislääkäri.
äitipolilla olen sillä käynyt aiemmissa raskauksissa ja tässä nykyisessä myös. 4d:ssä en ole käynyt mutta lääkäriä voin suositella kyllä. =)

Samaisella henkilöllä käytiin torstaina rakenne ja 4d ultrassa. Olin vähän alussa hämmästynyt että tällainen vanhempi mies lääkäri, kääk. Mutta pätevän ja mukavan oloinen. Lääkärissä oltiin about 30 minsaa ja suurin osa ajasta kateltiin vauvaa. Meidän mussukka näyttäyty ihan kunnolla ja sukupuolikin saatiin selväksi. Hinta samaiset 190 ja risat. Mutta suosittelen 4dtä koska ite en olis osannu nähdä mitään 2d tavan rakenne ultrasta.

Löfhjelmillä juur käyneet! Kuinka varma lääkäri oli vauvan sukupuolesta? Me kävimme rv 20 ja lääkäri sanoi "päivän veikkaus että olisi poika", mutta ei siis mitään varmaa vaan tyyliin "tuossa näyttäisi olevan pikku pippeli" jne. Minä en pippeliä itse mielestäni nähnyt, kivespussit sen sijaan näkyy noissa saaduissa kuvissa, mutta voihan ne toki olla turvonneet häpyhuuletkin..

Kävin myös Löfhjelmillä, tyytyväinen olin kyllä lääkärin ammattitaitoon, sukupuolta ei meillä selvinnyt, arvausta tarjosi kyllä. Olen kyllä nyt jälkikäteen kuullut että kys. lääkäri aika harvoin sanoo sukupuolta varmasti. Samoin kasvokuvaa emme saaneet selvää, vauva kädet kasvoilla, mutta lääkäri yritti kyllä monta kertaa

Yhteistyössä