Rakastunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen yrittänyt kehitellä vaikka mitä fantasioita ja ajatella negatiivisesti ko. henkilöstä, muttakun ei se auta pätkääkään. Mun päähän ei tällä hetkellä sovi muuta kuin tuo ihminen!!! Apua!

Mites olisi inhorealismi.. miehellä on kumminkin jotain inhottavia tapoja, vaikka sä et niitä vielä ehkä huomaa. Jossain vaiheessa sua kumminkin alkaa oksettamaan sen tapa jättää sukat vessan lattialle... sä alat nalkuttamaan ja mies mököttää. Kärpäsestä tulee härkänen. Huutoa, tappelua. Vituiks menee kumminkin ja sä tuhlaat vaan aikaasi.

Miksi sun pitäis unohtaa?

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Mites olisi inhorealismi.. miehellä on kumminkin jotain inhottavia tapoja, vaikka sä et niitä vielä ehkä huomaa. Jossain vaiheessa sua kumminkin alkaa oksettamaan sen tapa jättää sukat vessan lattialle... sä alat nalkuttamaan ja mies mököttää. Kärpäsestä tulee härkänen. Huutoa, tappelua. Vituiks menee kumminkin ja sä tuhlaat vaan aikaasi.

Miksi sun pitäis unohtaa?

Siks kun me molemmat ollaan naimisissa tahoillamme... Tää on yhtä tuskaa oikeesti!!!!! Järki kyllä kertoo miten mun pitää olla ja edetä mutta tunteet meinaa jatkuvasti ottaa vallan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
minkä ihmen takia se unohtaa pitäis :o

Ap sanoi olevansa naimisissa, samoin se toinen.
Miksei kaksplussalaiset kunnioita parisuhteita, avoliittoja eikä edes avioliittoja? Kun rakastuu, niin rakastumisen huumassa naidaan nassutetaan minkä ehditään, eikä yhtään ajatella, että siinä menee joltain perhe hajalle ja lapset kärsii.
Tää on liian ajankohtainen asia, että voisin ohittaa sanomatta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksei kaksplussalaiset kunnioita parisuhteita, avoliittoja eikä edes avioliittoja? Kun rakastuu, niin rakastumisen huumassa naidaan nassutetaan minkä ehditään, eikä yhtään ajatella, että siinä menee joltain perhe hajalle ja lapset kärsii.

Naiminen ja rakastuminen on kyllä kaksi eriasiaa: normaalioloissa liittynevät toki toisiinsa, mutta toisinkin voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja poppari:
niin tai sitte vaan katkasee kaikki välit siihen ihmiseen ja antaa ajan unohduttaa asiat. Menee ehkä tovi mut kyllä se silti jossai välis helpottaa

Ei oo mahdollista katkaista välejä kokonaan. Tää on tosi hankala dilemma.

Tunteet ovat molemmin puolisia, yhdessä ollaan sovittu, että asiassa ei edetä. Ei haluta rikkoa perheitämme. Miksi elämä on välillä näin p.erseestä?????

Alkuperäinen kirjoittaja poppari:
niin tai sitte vaan katkasee kaikki välit siihen ihmiseen ja antaa ajan unohduttaa asiat. Menee ehkä tovi mut kyllä se silti jossai välis helpottaa

Samas veneessä ollut jo pari vuotta. Helpottaa juu, mutta ei se tunne häviä.

En näköjään ole ainoa tunteiden kanssa kamppaileva... Mietin vain mikä tarkoitus tälläkin asialla mun elämässäni on. Muuten kaikki olisi hyvin, niin miksi mun eteen heitetään tämmöinen "haaste". On se niin väärin!!!

mä olen vastannu ensimmäiseen viestiin, en tienny muusta...
syytätkö samalla mua jostain kunnioituksen puutteesta :o

Naimisissa ja lapsia jne. jne. ja asuntolainat sun muut, mutta. Jos molemmat ovat rakastuneita toisiinsa niin miksi olla "väärän"kanssa naimisissa? oletko nyt onneton? Millanen suhde miehesi kanssa on? Jos itse on onneton eikä suhde enää luista niin miksi silti pitäisi huonoa liittoa jatkaa? Siinä kärsii lopuksi kaikki.

Näin just!

Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:
Naimisissa ja lapsia jne. jne. ja asuntolainat sun muut, mutta. Jos molemmat ovat rakastuneita toisiinsa niin miksi olla "väärän"kanssa naimisissa? oletko nyt onneton? Millanen suhde miehesi kanssa on? Jos itse on onneton eikä suhde enää luista niin miksi silti pitäisi huonoa liittoa jatkaa? Siinä kärsii lopuksi kaikki.

Jos tilanne olisi oman mieheni kanssa onneton, en jatkaisi avioliittoa. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että huonossa liitossa kärsii niin lapset kuin aikuisetkin...

Mutta mutta... meillä mieheni kanssa ei ole mitään ongelmia, itse asiassa nyt asiat ovat paremmin kuin pari vuotta sitten. Tää rakastuminen tuli mulle ihan yllätyksenä. En hae tietoisesti uusia mies suhteita/seikkailuja, en ole sen tyyppinen ihminen. Silti mä rakastuin, miksi? Mikä h.elvetti tämän tunteen aiheuttaa?????

Yhteistyössä