U
Ummikko
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Naimisissa ja lapsia jne. jne. ja asuntolainat sun muut, mutta. Jos molemmat ovat rakastuneita toisiinsa niin miksi olla "väärän"kanssa naimisissa? oletko nyt onneton? Millanen suhde miehesi kanssa on? Jos itse on onneton eikä suhde enää luista niin miksi silti pitäisi huonoa liittoa jatkaa? Siinä kärsii lopuksi kaikki.
Jos tilanne olisi oman mieheni kanssa onneton, en jatkaisi avioliittoa. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että huonossa liitossa kärsii niin lapset kuin aikuisetkin...
Mutta mutta... meillä mieheni kanssa ei ole mitään ongelmia, itse asiassa nyt asiat ovat paremmin kuin pari vuotta sitten. Tää rakastuminen tuli mulle ihan yllätyksenä. En hae tietoisesti uusia mies suhteita/seikkailuja, en ole sen tyyppinen ihminen. Silti mä rakastuin, miksi? Mikä h.elvetti tämän tunteen aiheuttaa?????
Mä taannoin puhuin yhden ystävän kanssa ihan samasta aiheesta. Meilläkin ainakin päällisin puolin kaikki ok jne. Ystäväni sanoi, että jos toisen perään haikailee silloin ei omassa suhteessa mene kovin lujaa. Mulla kesti kauan tajuta tämä asia ja nyt todella välillä mietin että mitä hittoa mä teen. oletteko joskus olleet yhdessä aikaisemmin?