Rakastuin vanhana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihana elämän toveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihana elämän toveri

Vieras
Elämä on ollut työlästä, kovaa työtä ja rakkaudettomuutta avioliiton ikeessä.Nyt tapahtui ihme. Tapasin elämäni naisen. Hän on aivan ihana, kaunis ja lempeä ja tahtoo minut.

En uskalla kertoa vaimolle. Turvallisuus painaa vaakassa paljon. Olen odottanut tätä, mutta nyt pelkään. Vaimoni on vähän pikaluontoinen. väkivaltainenkin. Yritänkö paeta salaa vai miten kohtaan tilanteen?Lähdössä olen, mutta laitanko vaan lompakon naulakon päälle? Lapset ovat toki aikusia, yhteistä omaisuuttakin on kertynyt. Rakkaani on onneksi vapaa nainen.

Oletkohan nyt sokaistunut rakkaudesta, tai sanotaanko ihastumisesta.
Sanot olevasi vanha, onko suurikin ikäero tähän uuteen ihanuuteen?
Kauanko olette tunteneet?

Itselläsi on hyvä taloudellinen tilanne, entä uudella naisella?

Okei, olen tylsä kun tällaisia kyselen, mutta pakko sanoa että aika usein vaara vaanii...

Jos olet vakavissasi lähtemässä kotoasi, oikeastaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa asia puheeksi.
Voisivatko aikuiset lapsesi olla myöskin paikalla.
Ja onko siinä tilanteessa vielä pakko kertoa uudesta naisesta, se on kyllä vaimosi kuultava ensimmäisenä!
Jo aiot karata..se on huonoin vaihtoehto noin tulevaisuuden kannalta, sellaistakin toki tapahtuu.
Tiedän melko läheltä.....

Ikä on sama, mutta nainen on paremmin säilynyt kuten kai aina.Nainen on varakkaampi kuin minä, huomattavasti, mutta en toki rahan perässä kulje. Nainen on fiksumpikin kuin minä, mutta hän vain on minuun ihastunut. Kumma juttu. Virallinen vaimoni kyllä sanoo, että olen olematon hissukka jamuutakin ikävää se jaksaa kertoa. Olen alkanut itsekin uskomaan.
En näe mitään mahdollisuutta korjata vanhaa suhdetta, on ollut niin onnetonta kauan. En pääse selville mitä vaimo olisi odottanut, mutta sitä hän ei ole saanut.Olisi pitänyt olla jotain ylväämpää, suurempaa, rikkaampaa jne. Minulle olisi riittänyt läheisyys ja oma arvokas pieni elämä. Nyt meinaan sen saada enkä päästä karkaamaan. Kiitos neuvoista. Otan kaiken kiitollisena vastaan.

Jos et nyt toimi ja nainen ei jaksa odotella, vaan löytää toisen tilallesi, kadut loppuelämäsi.

Huomaat luultavasti tässä uudessakin omat vikansa, oletko tuntenut hänet kauan? Jos hän vaikuttaa mukavalta, toimi nopeasti! Pienet viat hyväksyy jos rakkautta riittää, tunteet vaimoosi ovat kuolleet, miksi siis aikalla ja ajatella turvallisuutta. Kun vaimosi ei ole kotona, pakkaa kimpsut ja kampsut ja lähde, soitat myöhemmin ja kerrot mitä olet tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.aloittaja:
Ikä on sama, mutta nainen on paremmin säilynyt kuten kai aina.Nainen on varakkaampi kuin minä, huomattavasti, mutta en toki rahan perässä kulje. Nainen on fiksumpikin kuin minä, mutta hän vain on minuun ihastunut. Kumma juttu. Virallinen vaimoni kyllä sanoo, että olen olematon hissukka jamuutakin ikävää se jaksaa kertoa. Olen alkanut itsekin uskomaan.
En näe mitään mahdollisuutta korjata vanhaa suhdetta, on ollut niin onnetonta kauan. En pääse selville mitä vaimo olisi odottanut, mutta sitä hän ei ole saanut.Olisi pitänyt olla jotain ylväämpää, suurempaa, rikkaampaa jne. Minulle olisi riittänyt läheisyys ja oma arvokas pieni elämä. Nyt meinaan sen saada enkä päästä karkaamaan. Kiitos neuvoista. Otan kaiken kiitollisena vastaan.

Tee pesäero ja aloita uusi elämä , mutta puhtaalta pöydältä.
Onnea tulevaisuuteesi!

Isekin tässä painiskelen samanmoisen asian tiimoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Miikui:
Jos et nyt toimi ja nainen ei jaksa odotella, vaan löytää toisen tilallesi, kadut loppuelämäsi.

Huomaat luultavasti tässä uudessakin omat vikansa, oletko tuntenut hänet kauan? Jos hän vaikuttaa mukavalta, toimi nopeasti! Pienet viat hyväksyy jos rakkautta riittää, tunteet vaimoosi ovat kuolleet, miksi siis aikalla ja ajatella turvallisuutta. Kun vaimosi ei ole kotona, pakkaa kimpsut ja kampsut ja lähde, soitat myöhemmin ja kerrot mitä olet tehnyt.

aikuiselle ihmiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.aloittaja:

Onko vaimo tuollainen sinua kohtaan? sanoo " olet olematon hissukka? ja alat jo uskoa?
Hey, heh heh..! mielestäni aika hauska juttu, ehkä vaimo saa pian nähdä omin silmin ettet olekkaan olematon hissukka kun naiset sinuun ihastuu hä? ;))
Kuuntele vaistoasi ,jos oma muija tulee jo nenästä ulos niin suosittelen alkaa elää uutta ihanaa elämää vaikka siitä uudesta suhteesta ei tuliskaan mitään mutta,elämästä pitää nauttia! ja varsinkin sitten jos oma vaimo on tuollainen idiootti...!!!! yak!!!
Kirjoitit: En näe mitään mahdollisuutta korjata vanhaa suhdetta, on ollut niin onnetonta kauan" ( kuulostaa siltä että teidän suhde on finito,loppu eletty.
noh,hey lähde jo nauttimaan sen toisen naisen kanssa,luoja sulle tuon toisen naisen järjesti sulle! myös koska vaimo aina mollaa eikä arvosta sinua,nyt se saakin pitkän nokan.
Lähde ,koska nyt saat mahdollisuuden myös lähteä!

ei,en katsoisi enää päivääkään tuollaista vaimoa,lähtisin ja alottaisin tehdä mitä lystää ja nauttia,elämä on liian lyhyt jatkaa suhdetta jos rakkaus/tunteet on kuollut miehen ja naisen välillä.

onnea sinulle! go boy! go! have fun! ;D

Alkuperäinen kirjoittaja reilupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Miikui:

aikuiselle ihmiselle!

Ei ole ollenkaa lapsellinen ohje! päivastoin! tuo on FAKTAAAA!

nauti mies! jätä se paska vaimos ja äkkiä! alat kukkia kuin ruusu!
Ja sitten joku kaunis päivä sun ex-vaimo näkee ja huomaa ... oho,ei toi mun entinen ookkaan olematon hissukka! vaan muija on itse sellainen! ;))))))

Monet eroavat nykyään, kun kaipaavat suhteen alkuhuumaa ja löytävät sen uudesta kumppanista. Arki muuttaa ja haalistaa..:P

1) voit käydä parisuhdeterapiassa vaimosi kanssa ja koettaa löytää uutta voimaa suhteeseen tai 2) helpompi tie saattaa olla uusi suhde, uusi alku.

uusi ja tuntematon pelottaa aina, mutta se kirpasee ohimenevästi. Joskus kumppani kasvaa erilleen vuosien myötä ja silloin voi molemmille olla parempi että erotaan.
voimia vaikeaan päätökseen.
Kerrohan meille miten kävi..

Yhteistyössä