Rakastuin italialaiseen miljonääriin Firenzessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Sveitsissä asun puolet vuodesta, Firenzessä. Olen eronnut nainen, minulla on 2 lasta. Ex-mieheni on sveitsiläinen. On helpompi lasten takia asua suht lähekkäin, toukokuusta syksyyn vietämme lasten kanssa Suomessa.

Joka tapauksessa, kesällä ihastuin erään ravintolaillan tuoksinassa viehättävään italialaiseen busines-mieheen, sanottakoon tässä hänen etunimensäkin -Riccardo. Vietimme samassa pöydässä koko illan keskustellen hyvin henkilökohtaisistakin asioista, illan päätteeksi vaihdoimme puhelinnumerot. Siitä suhde alkoi kehittyä hyvin nopeasti, ja sanon suoraan että se leimahti myös rakkaudeksi asti. En rakastu noin vaan, se ei ole minulle helppoa eikä sitä ole tapahtunutkaan aiemmin kuin ensirakkauteni kanssa yläasteella, ja tavattuani ex mieheni aikoinaan. Riccardo oli siis vasta kolmas mies jota olen todella alkanut rakastaa.

Tämän kuun alussa Riccardo paljastui 4 lapsen naimisissa olevaksi sähköasentajaksi. Hän ei siis ollutkaan sinkku pörssimeklari Milanosta, kuten olin kuvitellut. Ajattelin että teen itsemurhan, se sattui niin kovasti, mutta en tietenkään voi itseäni surmata koska enemmän kuin Riccardoa, rakastan tietenkin lapsiani. Mutta olen ajatellut, että tuhoan Riccardon. En vain tiedä onko se oikein hänen perhettään kohtaan, jotka ovat syyttömiä ko.miehen alaarvoiseen luonteeseen. En vielä tiedä miten kostan, mutta se on nyt prioteettini numero yksi.

Hesarissa Erikoinen tapaus -palstalla kertoi muuan taksikuski ammoin pokastaan, italialaisesta miehestä, jonka hän otti kyytiin Helsinki-Vantaalta. Mies oli perin romanttisella tehtävällä Suomessa, hän nimittäin etsi suomalaista lomaromanssiaan, joka oli kertonut asuvansa Helsingissä. Taksikuski totesi, että se vaikeuttaa naisen etsintää, sillä espoolaiset ja vantaalaiset naiset usein ulkomailla kertovat kotikaupungikseen Helsingin säästyäkseen selittelemisiltä. Italialainen kuitenkin sanoi, että naisella oli hyvin kaunis ja harvinainen nimi, jonka avulla hänet kyllä löytäisi helposti. Nimekseen nainen oli sanonut Nakki Makkara.

Taksikuski räjähti nauruun ja sai auton pysäytettyä tienposkeen selviytyäkseen pahimmista naurunkouristuksistaan. Italialaiselle hän sanoi nimen olevan todennäköisesti salanimi ja naisen löytäminen näin ollen erittäin vaikeaa. Mies oli hiljainen loppumatkan.

[QUOTE="minna";22339511]Ole hyvä ja katso kartasta.
Jos joku ihmettelee miksi vietin ravintolailtaa Firenzessä kesällä (jonka vietän Suomessa lasteni kanssa), niin sanottakoon että käyn kaksi kertaa kesässä hoitamassa asioita Firenzessä, näillä matkoilla olen yleensä 2 päivää Sveitsissä.[/QUOTE]

jospa sä katsosit kartasta. firenze on italiassa

Mitenkähän se sähköasentaja on lähtenyt lomalle ihan ilman perhettänsä?
Taidat olla aika rikas kun sun ei tarvitse toukokuusta syyskuuhun ainakaan käydä töissä vaan voit vain lomailla Suomessa... eikä lapsetkaan ole sitten vielä koulussa. Mitenkäs sitten kun lapset menevät kouluun?
Firenzeä ei löydy Sveitsistä vaikka kuinka googlettaa. Olisit nyt pistänyt vähän realistisemman tarinan niin oltais voitu lähteä mukaan!

Hesarissa Erikoinen tapaus -palstalla kertoi muuan taksikuski ammoin pokastaan, italialaisesta miehestä, jonka hän otti kyytiin Helsinki-Vantaalta. Mies oli perin romanttisella tehtävällä Suomessa, hän nimittäin etsi suomalaista lomaromanssiaan, joka oli kertonut asuvansa Helsingissä. Taksikuski totesi, että se vaikeuttaa naisen etsintää, sillä espoolaiset ja vantaalaiset naiset usein ulkomailla kertovat kotikaupungikseen Helsingin säästyäkseen selittelemisiltä. Italialainen kuitenkin sanoi, että naisella oli hyvin kaunis ja harvinainen nimi, jonka avulla hänet kyllä löytäisi helposti. Nimekseen nainen oli sanonut Nakki Makkara.

Taksikuski räjähti nauruun ja sai auton pysäytettyä tienposkeen selviytyäkseen pahimmista naurunkouristuksistaan. Italialaiselle hän sanoi nimen olevan todennäköisesti salanimi ja naisen löytäminen näin ollen erittäin vaikeaa. Mies oli hiljainen loppumatkan.

:laugh: :laugh:

Noita sattuu toisinaan. Kaverini heilasteli lomamatkalla jotain turkkilaista kundia, ihan vaan hauskanpidon merkeissä. Kaveri oli matkalla viikon, minä jäin mieheni kanssa vielä viikoksi kaverin lähdön jälkeen. Joka päivä tuo turkkilaiskundi kävi kysymässä, että onko kaverini jättänyt hänelle mitään viestiä. Ja oikeesti mä voin melkein pahoin, sillä ei jäänyt yhtään epäselväksi, että tuo turkkilaiskundi oli tosissaan ihastunut kaveriini sen viikon aikana. Viimeisenä päivänämme hän katseli kyynel silmäkulmassa lähtöämme hotellista ja miehenikin tunsi suurta sympatiaa tuota nuorta miestä kohtaan (kaverini oli kieltänyt minua antamasta miehelle yhteystietojaan).

Alkuperäinen kirjoittaja että joo;22339480:
muuten ihan hyvä satu mut taisit nukkua maantiedon tunnilla koulussa. Firenze on italiassa ei sveitsissä.

Eikä ole, elettepa te hauskoja. Kai minä nyt itse tiedän, asunko Sveitsissä vai Italiassa.
Kehottaisin palaamaan koulunpenkille.

Mitenkähän se sähköasentaja on lähtenyt lomalle ihan ilman perhettänsä?
Taidat olla aika rikas kun sun ei tarvitse toukokuusta syyskuuhun ainakaan käydä töissä vaan voit vain lomailla Suomessa... eikä lapsetkaan ole sitten vielä koulussa. Mitenkäs sitten kun lapset menevät kouluun?
Firenzeä ei löydy Sveitsistä vaikka kuinka googlettaa. Olisit nyt pistänyt vähän realistisemman tarinan niin oltais voitu lähteä mukaan!

Minulla on oma yritys, voin tehdä töitä myös Suomesta käsin.
Lapseni eivät ole vielä kouluiässä, toki silloin noin pitkä Suomessa oleilu ei enää onnistukaan.

[QUOTE="minna";22339827]Eikä ole, elettepa te hauskoja. Kai minä nyt itse tiedän, asunko Sveitsissä vai Italiassa.
Kehottaisin palaamaan koulunpenkille.[/QUOTE]
Tämä taitaakin olla big ho all over again, nyt vaan uudella tyylillä ja tarinalla! Suuri rakkaus ulkomailla -teema on silti säilynyt. :D

[QUOTE="vieras";22339848]Tämä taitaakin olla big ho all over again, nyt vaan uudella tyylillä ja tarinalla! Suuri rakkaus ulkomailla -teema on silti säilynyt. :D[/QUOTE]
Ja tästä alkaa ikimuistoista ESTA-jankkausta muistuttava Sveitsi vs. Italia -vääntö!

Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.

Kuumimmat

Yhteistyössä