V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sveitsissä asun puolet vuodesta, Firenzessä. Olen eronnut nainen, minulla on 2 lasta. Ex-mieheni on sveitsiläinen. On helpompi lasten takia asua suht lähekkäin, toukokuusta syksyyn vietämme lasten kanssa Suomessa.
Joka tapauksessa, kesällä ihastuin erään ravintolaillan tuoksinassa viehättävään italialaiseen busines-mieheen, sanottakoon tässä hänen etunimensäkin -Riccardo. Vietimme samassa pöydässä koko illan keskustellen hyvin henkilökohtaisistakin asioista, illan päätteeksi vaihdoimme puhelinnumerot. Siitä suhde alkoi kehittyä hyvin nopeasti, ja sanon suoraan että se leimahti myös rakkaudeksi asti. En rakastu noin vaan, se ei ole minulle helppoa eikä sitä ole tapahtunutkaan aiemmin kuin ensirakkauteni kanssa yläasteella, ja tavattuani ex mieheni aikoinaan. Riccardo oli siis vasta kolmas mies jota olen todella alkanut rakastaa.
Tämän kuun alussa Riccardo paljastui 4 lapsen naimisissa olevaksi sähköasentajaksi. Hän ei siis ollutkaan sinkku pörssimeklari Milanosta, kuten olin kuvitellut. Ajattelin että teen itsemurhan, se sattui niin kovasti, mutta en tietenkään voi itseäni surmata koska enemmän kuin Riccardoa, rakastan tietenkin lapsiani. Mutta olen ajatellut, että tuhoan Riccardon. En vain tiedä onko se oikein hänen perhettään kohtaan, jotka ovat syyttömiä ko.miehen alaarvoiseen luonteeseen. En vielä tiedä miten kostan, mutta se on nyt prioteettini numero yksi.
Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.
Nää on sun omia kirjotuksias "minna" että elä käy aukoon päätä luetun ymmärtämisestä kun et näköjään osaa ite sitten ilmaista kirjoittamalla.
Joo. Alkuperäiseen ongelmaasi palatakseni, älä tuhoa miehen elämää. Et todennäköisesti ole vain ymmärtänyt onko hän miljonääri/sähköasentaja. Ja mitä helvetin väliä sillä edes olis. Keskity omaan elämääsi.
Miten joku ei voi tietää, missä kaupungissa asuu, jos on asunut siellä vuosikaudet?
Älä poika jauha paskaa, opettele edes kirjoittamaan.
hei minna, kun lennätte suomeen niin käytettekö zurichin lentokenttää vai klotenia?
Joo, mäkään en asu oikeasti Haminassa vaan Roomassa. Katos ne sekoittaa helposti toisiinsa kirjoitusasultaan![]()