O
Onnellinen
Vieras
minä olen perin juurin kyllästynyt tuohon 2½. Mitään ei usko. Mutta juuri äsken tuli kyynel silmään kun lapsi oli ollut tottelematon ja tuli luokse ja kuiskasi korvaan: äiti minä lakastan sinua :heart: kyllä sai taas monta rutistusta ja pusua tuo pieni! Nyt on hyvä olla kun lapsi sylissä ja mies tuossa vieressä röhnöttää. Voi tätä onnea kun saa olla ihanien ihmisten lähellä! (anteeks tuo purkautuminen. raskaushormonit tekee taas tehtävänsä) 