Rakastanko vai enkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wife
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wife

Vieras
Kuinka vastata pettäneen miehen rakkaudentunnustuksiin. Mieheni toistaa monta kertaa päivässä rakastavansa minua, mutta en ole pystynyt niihin vastaamaan sen jälkeen kun jäi kiinni suhteesta. Aikaisemmin teimme sitä molemmat töihin mennessä, puhelinkeskustelun päätyttyä, nukkumaanmennessä, rakastelun jälkeen... Nykyään en siis pysty muuhun kun ynähtämään mmm... vastaukseksi. Muutaman kerran olen vain pystynyt pukemaan tunteeni sanoiksi, sillä huolimatta kaikesta rakastan yhä miestäni ja minua vaivaa
suunnattomasti ko. asia. Samoin minusta on vasta hiljattain tullut hurjan epävarma tyydytänkö todella kunnolla mieheni, vaikka tokihan joka kerran jälkeen on saanut siemensyöksyn. Se kai kuitenkin on helppoa miehille noin yleensä... Aikaisemmin rakastelun yhteydessä hän huokaili ääneen kuinka ihanaa rakastelumme on, mutta niitä sanoja ei kuulu enää :ashamed: Hän itse sanoo ettei sitä pysty tekemään sillä häntä vaivaa se mitä hän minulle teki, mutta... uskoako??? Myöskin hän sanoo että seksi itsessään suhteessa ei ollut edes mitenkään hyvää, vaan siinä kiihotti lähinnä sen salailu ja kiinni jäämisen pelko! Rakastelumme hänelle siis olisi yhä ihanaa ja itse asiassa seksielämämme on " valitettavasti" parantunut omasta mielestäni pettämisen jälkeen. Sanon valitettavasti, sillä en toki olisi pettämistä halunnut vaan sen olisi pitänyt tapahtua ilman iljettävintä loukkausta , jonka mieheni teki... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Nyt vain on revennut tuntumaan että pystynkö itse ikinä tarjoamaan moista fiilistä miehelleni, pitääkö tästä lähteä yleisille paikoille rakastelemaan nurkan taakse, siinä "pelossa" että joku yllättää, vai mahtaako hänelle riittää kodin seinien sisäpuoliset hekumahetket???