se on muuten aikas namiaAlkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:kyllä se Lontoon rae - versiokin on NAM NAM
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Mulla loppu suklaat mun laitoin miehelle viestiä et kunhan kotiutuu tässä niin tuo tullessaan jotain herkkuja ja toivottavasti se on suklaata
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Mulla loppu suklaat mun laitoin miehelle viestiä et kunhan kotiutuu tässä niin tuo tullessaan jotain herkkuja ja toivottavasti se on suklaata
Mun mielestä se oli ihan kauheeta!!! Ihan ku olis pillerit murskattu suklaaseen..Alkuperäinen kirjoittaja eeve:se on muuten aikas namiaAlkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:kyllä se Lontoon rae - versiokin on NAM NAM
siis miepä kerron miten paljon sitä sukulaatia voi oikeesti syyä!Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Suklaa :x Kuin joku voi vetää vaik levyllisen kerrallaan...
Siis voi yrjö :x :x Jos mä JOUDUN syömään esim. Mars-patukkaa, niin ennen puoliväliä on jo sellainen olo, että kurkkua kirvelee eikä mene enää alas.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis miepä kerron miten paljon sitä sukulaatia voi oikeesti syyä!Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Suklaa :x Kuin joku voi vetää vaik levyllisen kerrallaan...
pahimpaan aikaan yli vuosikymmen sitte, miulla meni heleposti yhen päivän aikana semmonen aladdin tai paradis tai vaikkapa juhlapöydän konvehtirasia. kesti suurinpiirtein parikytä minuuttia. sen jälkeen rupes jo olemaan taas sukulaatin himo joten vetasin pari levyllistä fazerin suklaata (ihan siis mitä vaan, hasselpähkinä, punanen, sininen, pähkinä-rusina...). tämä kaikki kumottiin alas puolellatoista litralla cokista ja sama rumba oli parin tunnin päästä taas eessä... tämä siis jouluna. ku ei ollunna joulu, niin sitte syötiin muuta sukulaatia nuitten konvehtien tilalla....
että joo.... :ashamed:
voi että.. mie ottasin kyllä tuon siun "vaivan" mielelläni... ennemmin ko miun... :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Siis voi yrjö :x :x Jos mä JOUDUN syömään esim. Mars-patukkaa, niin ennen puoliväliä on jo sellainen olo, että kurkkua kirvelee eikä mene enää alas.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis miepä kerron miten paljon sitä sukulaatia voi oikeesti syyä!Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Suklaa :x Kuin joku voi vetää vaik levyllisen kerrallaan...
pahimpaan aikaan yli vuosikymmen sitte, miulla meni heleposti yhen päivän aikana semmonen aladdin tai paradis tai vaikkapa juhlapöydän konvehtirasia. kesti suurinpiirtein parikytä minuuttia. sen jälkeen rupes jo olemaan taas sukulaatin himo joten vetasin pari levyllistä fazerin suklaata (ihan siis mitä vaan, hasselpähkinä, punanen, sininen, pähkinä-rusina...). tämä kaikki kumottiin alas puolellatoista litralla cokista ja sama rumba oli parin tunnin päästä taas eessä... tämä siis jouluna. ku ei ollunna joulu, niin sitte syötiin muuta sukulaatia nuitten konvehtien tilalla....
että joo.... :ashamed: