rakastan miestäni..mut mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
rakastan miestäni valtavasti.hän on valtavan ihana rakastava ihminen,pusii halii ottaa huomioon sanoo useasti päivässä rakastan sinua jopa tekstiviestein töistäkin,aina kiire mun luo kotiin töistä tai mistä vain, heti ekaksi eteisessä pussaa halaa ja sanoo rakastan sinua.
tekee ruokaa hauska huumorintajuinen hyvä lapsille romanttinen ei juo polta
koskaan ei huuda minulle lyö .
mutta yksi huonopuoli hänessä on tuo itsehillintä kun suuttuu hän tietää itsekkin tuon ongelman.
tuo tulee vain meille kalliiksi kun hajoittaa tavaroita on mennyt monta hänen kännyä kun hajoittaa suutuspäissään tietokoneita mennyt varmaan 4 videokamera nyt hajoitti auton vaihdelaatikon.kaiken ostaa aina uuden todella kallista touhua.
vaihdelaatikkoon menee nyt meijän kesälomarahat.
en tiedä mitä tehdä?
tuo ei ole mitään eronkaan syy, olen kyllä sanonut hänelle että erottava jos ei lopu tätä jo 3v, ei ollut noita piirteitä kun alettiin olee,molemmat erottu.
nyt uusissa aviossa.
hän on muuten niin hyvä mies kun saisi vain iitsehillintä kuriin.
ja jos eroan ja haen uuden niin sit ne ovat kuin mun ex lyö hakkaa juo pettää eikä tee mitään.en halua sellaista tää ukko niin ihana rakastan häntä sydämmestä vaikka rikkoo tavaroitaan

Miehen kannattais käydä lääkärissä puhumassa asiasta. Onko kilpirauhas kokeet milloin otettu? Tuttavallini oli myös tuollaista käytöstä ja itsehillinnän puutetta kun oli arvot pielessä.

Oisko joku perheneuvola hyvä paikka ihmetellä miks miehes käyttäytyy noin. Tai tarkotan niitä paikkoja joita esim seurakunnalla ja varmaan kaupungeillakin, joista saa apua perheen ongelmiin. Ei miehesikään varmaan oo ylpee käytöksestään, eli hakekaa yhdessä apua. Ne ammattilaiset osaa tarvittaessa ohjata eteenpäin. Ja tosiaan kilpirauhasarvot vois kans tsekata. Ei toi käytös varmaan lopu, ellei siihen hae apua.

Mies ei siis lyö sinua, eikä raivo kohdistu mitenkään sinuun? Jos vähänkin kohdistuu, niin sitten kyllä nostat kytkintä ja lähdet. Hyvä juttu, jos mies itsekin tajuaa, että itsehillintää pitäisi olla enemmän! Vaikea sanoa, mikä tuohon auttaisi... Joku urheilulaji, missä vois purkaa aggressioita?!

Halvemmaksi se tulee hajottaa muut paikat entä sinut. Ole onnellinen että miehes pystyy kanavoimaan raivonsa tavaroihin eikä näe tarvetta vahingoittaa muita ihmisiä.

ei lyö minua ei kohdista raivoaan kun suuttuu minuun vaan omiin esineisiin kuten luettelin, ei kajoa minun tavaroihinym
se on kurjaa kun pienestä ja helposti suuttuu.
onneks tätä harvoin, eikä me ees riidellä, tää vain pienestä sanaharkastakin tulee esiin.
en tajua.ei ollut exänsä kanssa tällaista.
vaikka exä hallitsikin häntä, minä en hallitse, meillä parempi liitto kuin hänellä exänsä kanssa,hänen exä huusi raivosi määräsi ja komensi ukkoani, että voisiko tämä olla jotain traumaa?

Yhteistyössä