M
mitä tehdä
Vieras
rakastan miestäni valtavasti.hän on valtavan ihana rakastava ihminen,pusii halii ottaa huomioon sanoo useasti päivässä rakastan sinua jopa tekstiviestein töistäkin,aina kiire mun luo kotiin töistä tai mistä vain, heti ekaksi eteisessä pussaa halaa ja sanoo rakastan sinua.
tekee ruokaa hauska huumorintajuinen hyvä lapsille romanttinen ei juo polta
koskaan ei huuda minulle lyö .
mutta yksi huonopuoli hänessä on tuo itsehillintä kun suuttuu hän tietää itsekkin tuon ongelman.
tuo tulee vain meille kalliiksi kun hajoittaa tavaroita on mennyt monta hänen kännyä kun hajoittaa suutuspäissään tietokoneita mennyt varmaan 4 videokamera nyt hajoitti auton vaihdelaatikon.kaiken ostaa aina uuden todella kallista touhua.
vaihdelaatikkoon menee nyt meijän kesälomarahat.
en tiedä mitä tehdä?
tuo ei ole mitään eronkaan syy, olen kyllä sanonut hänelle että erottava jos ei lopu tätä jo 3v, ei ollut noita piirteitä kun alettiin olee,molemmat erottu.
nyt uusissa aviossa.
hän on muuten niin hyvä mies kun saisi vain iitsehillintä kuriin.
ja jos eroan ja haen uuden niin sit ne ovat kuin mun ex lyö hakkaa juo pettää eikä tee mitään.en halua sellaista tää ukko niin ihana rakastan häntä sydämmestä vaikka rikkoo tavaroitaan
tekee ruokaa hauska huumorintajuinen hyvä lapsille romanttinen ei juo polta
koskaan ei huuda minulle lyö .
mutta yksi huonopuoli hänessä on tuo itsehillintä kun suuttuu hän tietää itsekkin tuon ongelman.
tuo tulee vain meille kalliiksi kun hajoittaa tavaroita on mennyt monta hänen kännyä kun hajoittaa suutuspäissään tietokoneita mennyt varmaan 4 videokamera nyt hajoitti auton vaihdelaatikon.kaiken ostaa aina uuden todella kallista touhua.
vaihdelaatikkoon menee nyt meijän kesälomarahat.
en tiedä mitä tehdä?
tuo ei ole mitään eronkaan syy, olen kyllä sanonut hänelle että erottava jos ei lopu tätä jo 3v, ei ollut noita piirteitä kun alettiin olee,molemmat erottu.
nyt uusissa aviossa.
hän on muuten niin hyvä mies kun saisi vain iitsehillintä kuriin.
ja jos eroan ja haen uuden niin sit ne ovat kuin mun ex lyö hakkaa juo pettää eikä tee mitään.en halua sellaista tää ukko niin ihana rakastan häntä sydämmestä vaikka rikkoo tavaroitaan