Rakastajatarta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaaka-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaaka-73

Vieras
Hei.Löytyisikö täältä fiksulle 32v 173/80 ristiveriselle, kaikin puolin asialliselle miehelle vakituista rakastajatarta? Olisi kiva tavata kerta,pari kuukaudessa ja pitää hauskaa... Asun Tampereen seudulla ja toivoisin sinun olevan myös samalta seudulta. Iälläsi ja mitoillasi ei ole merkitystä kunhan uskallat olla oma itsesi. Antakaapa kuulua itsestänne rohkeasti,jos teitä on oikeasti olemassa...

Olet vähän turhan lyhyt mieheksi, pelkästään vaikka sänkyhommiinkin.
Pysyttele tappi vaan kotona vaimosi luona ja arvosta, että joku nainen on sinut huolinut.
Sitten tietenkin on huorat olemassa, en ymmärrää oikein mikä sinusta tekee niin erikoisen, että kuvittelet ihan ilmaiseksi saavasi.

Mulle kävis ehkä muuten, mutta oot ""väärällä"" paikkakunnalla ja mulle toi sun pituutesi on ihan riittävä. Jatka vaan etsimistä, kyllä se sopiva jostakin esiin putkahtaa. Good luck!

No oli ihan ""pakko"" kirjoittaa sulle, kun minusta oli vähän tylyä tekstiä tuossa yläpuolella. Jos ei osaa sanoa mitään mukavaa toiselle niin olis sitten hiljaa. Lounaisesta Suomesta olen.

Olisitko niin kiltti ja tekisit jonkun anonyymin postilaatikon, kerron sitten itsestäni sähköpostin välityksellä. En halua ruveta luettelemaan ulkonäköseikkojani täällä foorumissa. Ihan kiva ja ehkä nättikin nainen olen, sinua n. 10 v. vanhempi, osaava ja intohimoinen.

Minulla ei vielä toimi nettiyhteys, niin antaisin mielelläni sen puh.Numeron. Saan laajakaistan toimiin vasta n.4vko:n kuluttua. Sinuun olisi kiva tutustua paremmin...

Hei. Kyllä minä voin sulle soittaa, anna vaan numero, mutta olisi kiva tutustua myös meilitse, vaihtaa kuvia yms. Eikö sulla ole töissä konetta, entäs kirjasto?
Vähän turhan pitkä välimatka meillä kyllä on, olisi mukavaa jos ""salarakas"" asuisi lähistöllä.

""markkinapuhe"" olen mies. Sinua hiukan vanhempi.
Etsin lempeää, eroottisesti vapaata, osaavaa naista.
Single eli eronnut jo aikaa sitten hiukan ollut ""vapaa ja villi""

Täältä Salo-Turku-akselilta löytyy 35v mies. Mitat 182/84, hoikahko, lyhythiuksinen. Älykäs, huumorintajuinen, terve sekä ylä- että alapäästä.

Olen vapaa, mutta en ole etsimässä mitään vakavaa - lähinnä seksiä silloin kun se sopii molempien aikatauluihin ja mielialaan. Haussa ihan tavallinen suomalainen nainen, iällä ei niin väliä.

Hei ! Valitettavasti tämä ilta ei käykkään, olen pahoillani.
Seuraavan kerran mahdol. Pe. illalla (työ este:( )
Jos mahdollista, niin kirjoitan sulle aiemmin.
Mukavaa iltaa sulle:))