Rakastaakohan tuo mies minua oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis voikohan mieheni rakastaa minua oikeasti ja tosissaan, vaikka meidän seurustelumme aikana otti yhteyttä erääseen naiseen ja kertoi olevansa ihastunut tähän?

Elämä ja suhde on jatkunut tuon kriisin jälkeenkin, meillä menee todella hyvin ja rakkaus (ainakin näin kuvittelen) kukoistaa. Suhteemme on lujittunut.

Mutta nyt, mieheni kosiessa, tuli sellainen pelko, että entä jos sittenkin vain TYYTYY minuun? Ettei rakastakaan oikeasti? Sehän voi olla mahdollista, mutta miksi hän toimisi niin...

Pelottaa. :(

Sinuahan se mies kosi!!!
Joskus kriisien jälkeen näkee selvemmin, mitä oikeasti haluaa.
Toisen pään sisään on vaikea nähdä, ehkä sinun kannattaa puhua suoraan ajatuksistasi/peloistasi miehesi kanssa.
Rehellisyys ja suora puhe tepsii aina!

Olen kertonutkin peloistani miehelle. Hän sanoo, että pelkään turhaan ja että hän on oppinut virheistään eikä missään nimessä aio tai halua niitä toistaa - että haluaa vain ja ainoastaan minut ja sitoutua minuun loppuelämäkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Olen sitä mieltä, että jos täytyy pohtia rakastaako mies niin se ei rakasta.

Aika epäloogista. Loogista ja todellisempaa on se, jos itse epäilee omaa rakkauttaan jotain henkilöä kohtaan, silloin ei ehkä rakasta oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onko se nainen vapaa johon mies oli ihastunut? Kauanko siitä on aikaa?

Siitä on nyt reilu 2 vuotta aikaa. En muista oliko tuo nainen vapaa vai varattu, mutta ei kai sillä ole väliä?

Jos vaikka on nykyään varattu ja miehes on heittänyt toivon sen suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se nainen vapaa johon mies oli ihastunut? Kauanko siitä on aikaa?

Siitä on nyt reilu 2 vuotta aikaa. En muista oliko tuo nainen vapaa vai varattu, mutta ei kai sillä ole väliä?

Jos vaikka on nykyään varattu ja miehes on heittänyt toivon sen suhteen.

Tuota nyt taas en jaksa uskoa, vähän liian kaukaa haettu.

Yhteistyössä