Rakas tyttöni oli sit varastanut kortin mun lompakosta ja nostanut tilin tyhjäksi

  • Viestiketjun aloittaja "ihana"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Miksi ei voi alotukseen kirjottaa kuin pari lausetta eikä tarkemmin, jos haluaa asiasta keskustelua (kuten keskustelupalstalla yleensä halutaan)? Onko se sitä, että halutaan muiden kysyvän mitä, missä, milloin ja miksi, jotta saadaan mahd. paljon huomiota?
 
"ihana"
tyttö on käynyt kaupassa ja välillä nostanut rahaa mun kortilla, siksi tietää tunnusluvun. Mitäs ihmeellistä siinä on? Mites tää nyt liittyy porvooseen? Ai sorry, näinhän EI voi käydä kellekää...
 
"vieras"
[QUOTE="ihana";25902094]tyttö on käynyt kaupassa ja välillä nostanut rahaa mun kortilla, siksi tietää tunnusluvun. Mitäs ihmeellistä siinä on? Mites tää nyt liittyy porvooseen? Ai sorry, näinhän EI voi käydä kellekää...[/QUOTE]

No ei tosiaan voi! Pitää olla aikas tyhmä että lapsen vaivaksi luottaa tuollaisia salaisia pankkiasioita! Oma vika, kortin käyttöohjeessa nimenomaan kielletään antamasta tunnuslukua muiden tietoon, ja on myös väärin maksaa ja nostaa toisen kortilla (siinä opetat tyttösi väärinkäytökseen)
 
"vieras"
[QUOTE="ihana";25902094]tyttö on käynyt kaupassa ja välillä nostanut rahaa mun kortilla, siksi tietää tunnusluvun. Mitäs ihmeellistä siinä on? Mites tää nyt liittyy porvooseen? Ai sorry, näinhän EI voi käydä kellekää...[/QUOTE]

Toisen korttiahan ei noin saa käyttäää... miksi olet edes noin tehnyt.
 
Rollolainen
Mun lapset eivät tiedä tunuslukuani, vain mieheni tietää , voin luottaa siihen etä tiliäni hän ei tyhjennä ilman mun lupaa. Me tiedetän tositennmme pankkitunnuksetki, mutta siti ei käydä toistemme tileillä ilman lupaa. lpseni eivät naäitä tunnuksia tiedä, ne on meidän päässä, ei missään sellaisessa paikassa että lapset löytäis
 
"Heippa"
Mun lapset eivät tiedä tunuslukuani, vain mieheni tietää , voin luottaa siihen etä tiliäni hän ei tyhjennä ilman mun lupaa. Me tiedetän tositennmme pankkitunnuksetki, mutta siti ei käydä toistemme tileillä ilman lupaa. lpseni eivät naäitä tunnuksia tiedä, ne on meidän päässä, ei missään sellaisessa paikassa että lapset löytäis
Montako keskaripulloa on tänään mennyt? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
kökköliini
[QUOTE="vieras";25902295]No ei tosiaan voi! Pitää olla aikas tyhmä että lapsen vaivaksi luottaa tuollaisia salaisia pankkiasioita! Oma vika, kortin käyttöohjeessa nimenomaan kielletään antamasta tunnuslukua muiden tietoon, ja on myös väärin maksaa ja nostaa toisen kortilla (siinä opetat tyttösi väärinkäytökseen)[/QUOTE]itse hoidan äitini kaikki pankkiasiat, tiedän korttien tunnukset ja jopa nettipankki tunnukset, samoin mieheni. olen maksanut molempien korteilla ostoksia. eli ei mitenkään kummallista mielestäni tämä ap:n toiminta
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25902480:
itse hoidan äitini kaikki pankkiasiat, tiedän korttien tunnukset ja jopa nettipankki tunnukset, samoin mieheni. olen maksanut molempien korteilla ostoksia. eli ei mitenkään kummallista mielestäni tämä ap:n toiminta
Olet teini?
 

Yhteistyössä