Rakas taivaan isä, älä anna minun enää herätä huomisaamuna, ole niin kiltti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rukous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rukous

Vieras
Kun minä en enää millään jaksa elää tätä elämää enkä näe ratkaisua mihinkään mieltäni painaviin asioihin.

Olen niin väsynyt, että tahtoisin vain nukkua ikuisesti.

Vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan, usko pois, kaikilla asioilla on tapana järjestyä aina ennemmin tai myöhemmin. Jos saisit puhuttua jollekkin niin saisit vähän ulkopuolista näkökantaa asioihin. :hug:

Kerro mikä aiheuttaa kaikkinensa pahaa oloa ja onko asiat todella niin huonosti, ettei niintä ole ulospääsyä? Itse olen käynyt syvän masennuksen läpi, ja mikään ei tuntunut miltään ja AINA oli vaan paha olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Hei!:
Kerro mikä aiheuttaa kaikkinensa pahaa oloa ja onko asiat todella niin huonosti, ettei niintä ole ulospääsyä? Itse olen käynyt syvän masennuksen läpi, ja mikään ei tuntunut miltään ja AINA oli vaan paha olla!

Ei omasta elämästä taida ulospääsyä olla, joitakin asioita voi muuttaa, mutta pohjimmiltaa elämä jatkuu samana.

Taivaan Isä kuulee "ne" hiljaisimmatkin rukoukset, ne sanattomatkin.. niin se kuuli kerran minunkin rukouksen ja olen edelleen elämässä tätä ikionnellista elämää, koskaan ei tiedä milloin onse päivä jolloin on aika lähteä täältä ajasta. Ota puhelin ja soita rakkaalle ihmiselle ja kerro mikä paintaa mieltäsi, tai soita jollekkin joka ymmärtää/voi auttaa. Meilä jokaisella on oikeastikkin jossain veiheessa elämää vaikeaa, mutta kaikesta sitä on selvitty, jopa "lähes" kuolemasta <--- karusti sanottu, mutta totuus.:,( Jaksamisia sinulle ja pyydä apua ajoissa *halaus*.

Alkuperäinen kirjoittaja rukous:
Kun minä en enää millään jaksa elää tätä elämää enkä näe ratkaisua mihinkään mieltäni painaviin asioihin.

Olen niin väsynyt, että tahtoisin vain nukkua ikuisesti.

Mä rukoilen, että sä juuri huomenna löydät ensimmäisen avaimen epäonnen ketjun katkaisemiseksi. Helppoa se ei ole, mutta kyllä se onnistuu, usko pois, joskus, jonakin päivänä, en tiedä milloin, mutta olen varma, että se päivä koittaa, jolloin juuri sinä et leiki ajatuksella *päästä pois*. Kukapa ei haluaisi unta, virkistävää, jolloin alitajunta ratkaisee monta pähkinää, kukapa ei?

Mene ihmeessä puhumaan jollekulle, varaa vaikka aika ihan yleislääkärille. Toi kuulostaa ihan masennukselta, ja siitä voi päästä eroon (kokemusta on). Enkä siis tarkoita masennuksen TUNNETTA vaan SAIRAUTTA, äläkä pelästy, kyse on todennäköisesti aivokemiallisesta häiriöstä, eli seratoniini ei imeydy niin kuin pitäisi, ja se on korjattavissa lääkkeillä. Ja varmasti vielä siihen päälle se pohjaton väsymys, joka tulee siitä että tekee liikaa töitä ja nukkuu liian vähän. Sille on nimi, eli burn out. Ja siitä voi selvitä. Oikea lääkitys ja vähän enemmän lepoa, niin tulevaisuus näyttää paljon valoisammalta.

Varaa vaikka terveyskeskukseen aika ja juttelet siellä vastaanotolla sun pahasta olosta, niin ohjaavat eteenpäin. Tai onko teidän paikkakunnalla auttavaa puhelinta tai kriisikeskusta, johon voi soittaa tai mennä käymään?

Yhteistyössä