Rakas, sinusta on tullut väljä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Eilen kun harrastettiin seksiä niin otin yöpöydän laatikosta suhteellisen iso dildo ja ajattelin hyväillä vaimo sillä samalla kun olin hänen sisällä. Lopuksi oli sekä dildo ja oma saman kokoinen penis hänen vaginan sisällä, eikä tehnyt edes tiukkaa.

Jotenkin tuli mieleen: Rakas, sinusta on tullut väljä

[QUOTE="mies";28629278]Eilen kun harrastettiin seksiä niin otin yöpöydän laatikosta suhteellisen iso dildo ja ajattelin hyväillä vaimo sillä samalla kun olin hänen sisällä. Lopuksi oli sekä dildo ja oma saman kokoinen penis hänen vaginan sisällä, eikä tehnyt edes tiukkaa.

Jotenkin tuli mieleen: Rakas, sinusta on tullut väljä[/QUOTE]

Olet perimmäisen kysymyksen äärellä.

Joten lähde testaamaan markkina- arvoasi muualle ja jätä tuo naisparka osaavampien käsien hellempään huomaan.

[QUOTE="vieras";28629476]Varovasti ja pikku hiljaa tietenkin + paljon vaseliinia.
Oli silti vähän :x[/QUOTE]

Miksi ihmeessä koko käsi pitää saada siihen mahtumaan???

Ei se toosa mikään tölkkilämmitin ole

Pari kolme sormee on ihan normaalia ehkä neljäkin. Sekään mitään ennenkuulumatonta ole jos sinne käsi menee ja ehkä se toinenkin mutta kun molemmat kädet on lemmenluolassa ja pystyy vielä antamaan raikuvat ablodit niin kyllä se sitten on väljä. Naiset jotka ihmettelevät väljien naisten miesten suhtautumista asiaan, voivat mennä ulko-ovelle heiluttelemaan patonkia eteiskäytävän puolelle ja todeta miltä se tuntuu.

Lantionpohjanlihaksia kandee reenata ;)

[QUOTE="isipappa";28629605]Eipä tuo koskaan ole ollut koosta kiinni.

Vaikka miehellä olisi kuinka saatanan suuri moukari tahansa, niin se ei takaa, että mies olisi hyvä seppä.

Jos leikkikaluilla ei osaa leikkiä, niin se ei ole leikkikalun vika.[/QUOTE]

No ei tuo leikkiminen hirveää perehtymistä tai tutkintoa vaadi :) Eli isomunaiset ovat vahvoilla ;)

[QUOTE="mies";28629923]No ei tuo leikkiminen hirveää perehtymistä tai tutkintoa vaadi :) Eli isomunaiset ovat vahvoilla ;)[/QUOTE]

Aijaa?

No, jos sä olet vahvoilla, niin ole ihan kaikessa rauhassa. Tommoisessa maailmassa mä en tahdo olla vahvoilla.

Vaikka todennäköisesti olisin.

Yhteistyössä