T
Tiitu_
Vieras
Olen parikymppinen ja menkkani on myöhässä noin.3 viikkoa, voi siis olla mahdollista että olisin raskaana.Vessalla käynti on ehkä lisääntyny,muita oireita ei taidakkaan olla, tai sitten vaan en ole huomannut niitä. Olen vakituisessa suhteessa, ja olemme kyllä miettineet raskaaksi tulemista. En vaan uskalla toivoa liikoja sillä menkoillani on tavallista myöhästyä vähäsen. Voihan se tietenkin myös stressistäkin johtua , mutta voiko ne olla näinki pitkään poissa , pelkän stressin takia.Pitäisikö minun lähteä käymään lääkärissä?onko kellään saman laisia kokemuksia?
Toivoisin saavani täältä myös vähäsen tukea ja hyvejä vinkkejä, ja omia kokemuksia
Niiin ja tosiaan oon ollut kyllä tosi väsynytkin. Ja huomasin tänään että verisuonet paistaa rinnoissa, normaalisti en ole ikinä nähnyt . Voiko olla raskauden merkki?
Toivoisin saavani täältä myös vähäsen tukea ja hyvejä vinkkejä, ja omia kokemuksia
Niiin ja tosiaan oon ollut kyllä tosi väsynytkin. Ja huomasin tänään että verisuonet paistaa rinnoissa, normaalisti en ole ikinä nähnyt . Voiko olla raskauden merkki?